عسل هفت

خرید عسل چهل گیاه طبیعی و ارزان

کارخانه عسل چهل گیاه، این محصول را در بسته بندی و قوطی های مختلفی به بازار عرضه می دارد. بر روی بسته بندی های حاوی عسل نام کارخانه و تاریخ تولید قید می شود.
اطلاعات و ارزش تغذیه ای و وزن عسل نیز از دیگر مواردی است که بر روی ظروف حاوی آن ثبت شده است. عسل حاصل فعالیت زنبور عسل است که با استفاده از گرده گل های مختلف تولید می شود.
بر اساس نوع گیاهی که زنبور از آن تغذیه می کند، نوع عسل نیز متفاوت است، به همین دلیل عسل ها در طعم های خاص و با نام های متفاوت و در رنگ های تیره و روشن به چشم می خورند. مثلا عسل چهل گیاه یا چند گیاه نام خاصی از عسل است که زنبور عسل با نشستن بر روی گل های متفاوت آن را تولید می کند.
تقویت حافظه، درمان آسم و ناراحتی های تنفسی، درمان کننده واریس، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، کاهنده فشار خون، بهبود سرماخوردگی تنها بخشی از خواص فوق العاده عسل شفا بخش می باشد.

 

 

خرید عمده عسل چهل گیاه

خریداران عمده عسل طبیعی معمولا می دانند که باید از کجا عسل طبیعی تهیه کنند و البته  توصیه ما این است که حتما به کارخانه عسل خوانسار، عسل چهل گیاه خوانسار، عسل شهد ایران، عسل خوی و عسل گلرنگ هم سری بزنند تا تفاوت در کیفیت را درک کنند.
مراکز فروش عسل در زمان های خاصی که موجودی این کالا کاهش می یابد سفارش خرید آن را مجددا به عمده فروش می نمایند. بنابراین مغازه های خیلی بزرگ که فروش بیشتری دارند یا در نقاط پر جمعیت تری واقع شده اند مقدار خرید بیشتری به صورت عمده از عمده فروشان عسل خواهند داشت.
اگر شما فروشگاه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که عسل را به صورت کیلویی و یا با ظرف نخرید زیرا در این صورت سود چندانی نخواهید داشت بهتر است به صورت عمده و در ظرف های بزرگ خریداری کنید تا خرید ارزان قیمتی را تجربه نمایید.
از انواع عسل می توان عسل چهل گیاه، عسل گون، عسل کنار، عسل شهد لاله، عسل گلرنگ و  عسل آویشن را نام برد که جزو پرفایده ترین عسل ها می باشند.

عرضه عسل چهل گیاه با قیمت ارزان

در حال حاضر عرضه عسل چهل گیاه با قیمت ارزان در بازار تهران و شهرستان ها صورت می گیرد. عرضه عمده و کلی راهی برای خرید این نوع عسل با قیمت مناسب و کمتر از نرخ رایج بازار می باشد.
این روش عرضه با قیمت ارزان متداول است و برای تمام اجناس و کالا های مختلف قابل کاربرد است.
در حال حاضر برخی کندو داران به علت نداشتن فضای مناسب و باغ های گل ترجیح می دهند تغذیه کمکی به زنبور های خود بدهند تا در هزینه ها صرفه جویی کنند.
اگر در بازار، عسل چهل گیاهی را یافتید که قیمت آن از حد متعارف پایین تر بوده و با قیمت خیلی ارزان عرضه می شود از خرید آن خودداری کنید زیرا این عسل طبیعی نیست. البته قیمت عسل چهل گیاه از قیمت برخی عسل ها مانند عسل آویشن کمی ارزانتر است. این امر به این دلیل است که نوع اول فقط از یک گیاه تولید می شود اما نوع دوم از گیاهان و گل های متفاوتی که در محیط هستند.

کارخانجات تولید کننده عسل چهل گیاه

عسل یکی از برترین داروهای شفا بخش طبیعت می باشد. به طوری که از سال های ابتدایی زندگی بشر تا کنون جزو لذت بخش ترین غذا ها و بهترین داروهای طبیعی در دسترس بوده است.
عسل از دیدگاه طب سنتی طبعی گرم و خشک نزدیک به معتدل دارد به همین سبب مناسب افرادی که دارای طبع سرد می باشند است.
عسل انواع مختلفی دارد که یکی از بهترین آنها عسل چهل گیاه می باشد. امروزه کارخانه عسل چهل گیاه خوانسار و کشت و صنعت ماریان به طور مستقل به تولید عسل  و مرباجات می پردازند که به نوبه خود سهمی در این بازار دارند.
در زمینه تولید عسل، کارخانجات تولید کننده عسل چهل گیاه بسیاری نیز فعالیت می کنند و محصولات با کیفیتی ارایه میدهند که به برخی از آنها اشاره می کنیم. عسل چهل گیاه خوانسار، عسل چهل گیاه گلرنگ و عسل شهدینه  در این میان عسل چهل گیاه خوانسار جایگاه ویژه ای دارد.
منطقه خوانسار از گذشته های دور تاکنون در زمینه تولید انواع عسل  فعالیت های بسیاری داشته است و علاوه بر تامین مصرف داخلی به بازارهای خارجی و صادرات این محصول نیز دست یافته است.

خرید عسل چهل گیاه به قیمت روز بازار

شما می توانید برای خرید عسل چهل گیاه به قیمت روز بازار آن را از بازار تهران و یا از فروشگاه های معتبر اینترنتی تهیه کنید و یا از سایت های تولید کنندگان اصلی این محصول خرید نمایید. از طریق این سایت ها مراکزی که به فروش عسل می پردازند و همچنین قیمت انواع عسل با نرخ روز به کاربران معرفی می شود.
البته باید بدانید که قیمت های عسل چهل گیاه متفاوت می باشد برخی از شرکت ها به عسل کمی ژل رویال نیز اضافه می کنند که در نتیجه قیمت آنرا چندین برابر می کند.
از دیگر مواردی که در تعیین قیمت عسل چهل گیاه نقش دارد شهد گیاهانی است که در تهیه آن استفاده شده است که میزان و تعداد گیاهان و همینطور نوع گیاهان استفاده شده در قیمت آن موثر است.

فروشندگان عسل چهل گیاه در کشور

فروشندگان عسل چهل گیاه در کشور بسیار متعدد می باشند از فروشگاه های زنجیره ای گرفته تا عطاری ها این محصول را در اشکال متفاوت عرضه می دارند.
عسل چهل گیاه جنبه عمومی داشته و برای همه مصرف کنندگان با مزاج ها و طبع های گوناگون مفید می باشد. در فروشگاه هایی که به فروش اختصاصی عسل می پردازند انواع عسل به خریداران به همراه خواص آنها مانند خواص عسل آویشن معرفی می شود. مثلا عسل چهل گیاه به عنوان یکی از این مواد در فهرست موجودی عسل فروشی ها قرار دارد.
فروشندگان برای ایجاد راحتی بیشتر خرید برای خریدکنندگان آن را در بسته بندی های مختلفی عرضه می دارند. این امر سبب خواهد شد تا هر فرد بسته به میزان نیاز و همچنین بودجه مالی خود عسل را خریداری نماید.

خواص عسل چهل گیاه چیست؟

خواص عسل چهل گیاه چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که آنتی باکتری های که
در انواع مختلف گیاهان دارویی موجود است در درمان برخی از بیماری ها ی روحی و روانی  در انسان بسیار موثر می باشد.
این ماده خوراکی و فساد ناپذیر مقوی مغز و اعصاب میباشد و انرژی زا است  و حافظه را تقویت کرده، برای کم خونی  نیز مفید است، تقویت کننده معده است، ملین بوده  برای درد بینایی مفید است، به طور کل برای اکثر بیماریهای ناشی از غلبه سردی یعنی سودا و یا بلغم مفید می باشد و همچنین  برای خشکی سینه و حنجره و برای گرفتگی صدا نیز مفید می باشد.
عسل چهل گیاه برای رشد کودکان مفید است ، طبعش معتدل است در نتیجه برای گرم مزاجان هیچ گونه ضرری ندارد، برای زخم روده و تب نیزمفید است، حرارت بدن را فرو کاسته، موثر و باز کننده گرفتگی هاست، و همچنین انگل معده و روده را نیز از بین می برد.
در مورد میزان مصرف عسل و یا نحوه ترکیب آن با مواد دیگر بهتر است از کارشناسان طب سنتی مشاوره های لازم دریافت شود.

 

توزیع یکنواخت و ارزان عسل چهل گیاه در سراسر کشور

برخی شرکتها و تولید کنندگان عسل چهل گیاه به شما این اطمینان را میدهند که در هر کجای ایران که باشید می توانید این عسل را با قیمت یکنواخت و ارزان تهیه کنید.
البته این به مدیریت و توزیع هوشمندانه این شرکت ها بستگی دارد که تا چه حد بتوانند در این کار موفق باشند. امروزه نحوه توزیع کالا و پروژه تولید تا مصرف، کمی دگرگون شده است و با روش سنتی بسیار متفاوت بوده و بسیار سریعتر و ارزان تر صورت می گیرد.
تولیدکنندگان  همواره سعی دارند تا دست واسطه ها را در این زمینه کوتاه کنند تا توزیع عادلانه ای در بین همه مصرف کنندگان در مناطق مختلف کشور داشته باشند یکی از این روش ها فروش مستقیم کالا از از طریق فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه های وابسته به تولید کننده می باشد.

موارد استفاده عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه چون از ترکیب شهد گیاهان مختلف و با طبع های گوناگون به دست آمده است، مناسب همه افراد از کوچک تا بزرگ است. برخی از موارد استفاده این محصول عبارت است از:
۱٫ می توان این عسل را در وعده صبحانه با کره حیوانی و یا با ارده کنجد میل کرد که یک وعده کامل و مقوی می باشد.
۲٫یک قاشق عسل را می توان با یک لیوان شیر مخلوط نموده که سردی شیر را اصلاح کرده و بسیار لذیذ می نماید.
۳٫ترکیب سه قاشق عسل چهل گیاه با یک قاشق سیاه دانه با کمی آب یک داروی بسیار مقوی و شفابخش می باشد که دارای خواص بیشماری است و در درمان بیماری های ناشی از نفوذ سردی به عمق بدن استفاده می شود.
۴٫ مخلوط کردن عسل با کمی جوشانده عصاره زعفران و درست کردن شربت زعفران به عنوان یک نوشیدنی بسیار مقوی در فصول سرد سال بهترین گزینه ممکن است.

خرید و فروش عسل چهل گیاه در بازار های تهران

در حال حاضر خرید و فروش عسل چهل گیاه در بازارهای تهران یکی از پر رونق ترین کسب و کار ها است به طوریکه روز به روز به خریداران و مشتریان این نوع عسل افزوده شده و همه مردم با هر سلیقه ای این نوع عسل را ترجیح داده و آن را به سبد خانوار خود اضافه می کنند.
برخی از خانواده ها عسل با موم را ترجیح می دهند به همین دلیل که  میزان فروش عسل با موم در بازار ایران افزایش یافته است. بنابراین خرید و فروش عسل به دو شیوه فله و یا بسته بندی شده صورت می گیرد.
هر کدام از این مدل های فروش دارای خریداران خاص خود است و نوع فله آن به دلیل کاهش هزینه های بسته بندی با قیمت ارزان تری به فروش می رسد.
خرید و فروش عسل به صورت آنلاین نیز انجام می شود. در این نوع تجارت، قیمت عسل با برند های مختلف مانند قیمت عسل گلرنگ و خواص عسل گلرنگ در معرض دید کاربران سایت قرار می گیرد.

فروش عمده عسل چهل گیاه در ایران

همانطور که می دانید در ایران  تنوع گیاهان دارویی بسیار زیاد می باشد به گونه ای که در هر منطقه ای می توان گیاهان دارویی زیادی را یافت که گل آنها دارای شهد بوده که کندو داران کندو های زنبور عسل را در مناطق رویش این گیاهان قرار می دهند.
به همین دلیل تولید عسل چهل گیاه تقریبا در اکثر مناطق  ایران رونق دارد و همین امر سبب شده است که میزان فروش این نوع عسل بالا رفته به گونه ای که اکثر تولید کنندگان فروش عمده عسل چهل گیاه در ایران را در دستور کار خود قرار داده اند.
از جمله مناطقی که بیشترین تولید عسل را دارند می توان به لرستان ، کردستان ، طالقان و خوی اشاره کرد در این سالهای اخیر فروش عسل خوی به میزان زیادی افزایش داشته است. فروش عمده از این مناطق تولید کننده به دیگر مراکز استان ها برای توزیع و پخش در بین فروشگاه های مختلف صورت می گیرد.

صادرات عسل چهل گیاه

صادرات عسل  به خصوص صادرات عسل چهل گیاه نقش زیادی در تعیین قیمت عسل دارد و بدون تردید
وضعیت اقتصادی تولید کننده را تحت تأثیر قرار خواهد داد . کشورهای مهم صادرکننده
عسل آرژانتین، مکزیک ، کانادا و  چین می
باشند  و کشورهای واردکننده مهم  نیز آلمان، فرانسه، هلند و  انگلستان می باشند  و  البته
برخی از کشورهای عربی خاورمیانه و حوزه خلیج فارس نیز جزو وارد کنندگان مهم عسل
هستند.
عسل طبیعی به خصوص عسل چهل گیاه در زمره کالاهای صادراتی قرار گرفته است به همین خاطر تولیدکنندگان و صادرکنندگان در این زمینه این محصول را با کیفیت بالا به کشورهای مختلف به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می کنند.
در حوزه صادرات عسل در صورتی که بسته بندی این کالا به صورت شیک و با طراحی های زیبا انجام شود مسلما میزان فروش آن را در بازار های جهانی افزایش خواهد داد. بنابراین در این مورد تجار و صادر کنندگان عسل توجه لازم را داشته باشند. البته حمایت های دولت نیز در حوزه صادرات نقش مهمی ایفا نموده و می تواند هر ساله آمار تجارت این کالا را در سطح بازار های بین المللی افزایش دهد و به نوعی موجب توسعه و رونق تولید ملی شود.

سریع ترین راه خرید عسل چهل گیاه در ایران

سریع ترین راه خرید عسل چهل گیاه خرید اینترنتی است. متقاضیان عسل می توانند به راحتی وارد سایت شده و از قسمت فروشگاه هر نوع عسل و با هر نوع کیفیت را خریداری نموده و در کمترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرند. نکته قابل ذکر در این روش خرید از سایت های معتبری است که دارای سابقه و تجربه کافی در این مورد می باشند.
در فروشگاه های اینترنتی که عسل نیز در لیست اجناس آنها قابل مشاهده است، اطلاعات جانبی نیز در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار می گیرد. برخی از این اطلاعات شامل موارد زیر می شوند:

  • معرفی انواع عسل از جمله طبع عسل چهل گیاه و ارائه مقالات علمی در مورد آن
  • پاسخ به پرسش هایی از قبیل این که خواص عسل گون چیست؟ و خاصیت عسل کنار چیست؟ و بهترین عسل از چه گیاهی است؟
  • راه های تشخیص عسل چهل گیاه مرغوب و مراکز عرضه عسل طبیعی خرید عمده

عسل چهل گیاه چیست؟

عسل چهل گیاه یا چند گیاه  از ترکیب شهد چندین گل به دست می آید که اسم چهل گیاه
برای این است که زنبور های عسل شهد گل های مختلفی را می چشند و با توجه به
پوشش غالب و عمده گیاهی یک منطقه نام همان
گل را بر روی عسل می گذارند.
در فصل بهار با توجه به تنوع  گل ها و گیاهان
و وجود شهد گلهای متنوع  در مناطق مختلف، گذاشتن
اسم برای این عسل ممکن نیست  که به این دلیل
آن را عسل چهل گیاه می نامند.
عسل چهل گیاه ترکیبی
از شهد گل ها و گیاهانی  مانند: گل  بابونه، گل آفتاب گردان، آویشن شیرازی، گون، عناب، سیاه دانه، یونجه، گشنیز، اسطو قدوس، اکالیپتوس، گل ریحان، بهار نارنج، گون، شوید، کنار، جعفری می باشد. به طور حتم ترکیب خواص شهد گیاهان ذکر شده موجب تاثیر گذاری بیشتر و بهره مندی بیشتری از خواص آن خواهد شد.

 

تهیه عسل چهل گیاه زیر قیمت بازار

امروزه تهیه عسل چهل گیاه زیر قیمت بازار کار دشواری نیست زیرا تنها کافی است که شما بازار را بشناسید و از مکان مراکز فروش عمده عسل مطلع باشید آنگاه می توانید عسل را زیر قیمت تهیه کنید یا می توانید به محل کارخانه های تولید عسل رفته و مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.
همچنین می توانید به صورتی اینترنتی از فروشگاه هایی که مالک آنها خود تولید کنندگان هستند خریداری نمایید. این گونه در زمان و هزینه های اضافی نیز صرفه جویی خواهید کرد.
نکته مهم در خرید عسل خرید از مراکز اصلی عرضه کننده عسل است. خرید از این مراکز موجب تهیه عسل اصل و طبیعی خواهد شد. بنابراین داشتن اطلاعات و دانش کافی در این زمینه و آزمایش عسل می تواند راهی برای اطمینان از طبیعی بودن آن باشد. در ادامه با انواع عسل طبیعی مرکز عسل هفت و خواص انها آشنا میشوید.

 

خواص عسل مرکبات طبیعی

عسل مرکبات با نام عسل بهارنارنج نیز شناخته میشود. این عسل سرشار از آنتی اکسیدان است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. عسل مرکبات سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است. عسل مرکبات طبیعی باعث بهبود سنگ کله میشود. عسل مرکبات برای بهبود زخم ها مفید است. ای عسل غنی از فیبر است که باعث جلوگیری از یبوست شده و به تقویت سیستم گوارشی و پاکسازی لوله گوارشی کمک میکند. عسل مرکبات برای مقابله با سرطان مفید است. این عسل به تقویت قلب و حافظه کمک میکند. عسل مرکبات باعث محافظت از مغز میشود. این عسل باعث حفظ شادابی و سلامت پوست میشود.

خواص عسل گون طبیعی

عسل گون باعث کاهش فشار خون بالا میشود. این عسل به بهبود بیخوابی کمک میکند. عسل گون باعث درمان گرفتگی صدا میشود. این عسل به بهبود الرژی کمک میکند. عسل گون باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. مصرف عسل گون طبیعی به کاهش خستگی و استرس کمک میکند. این عسل دارای خاصییت ضد التهابی است. عسل گون باعث تقویت سیستم ایمنی میشود زیرا دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. عسل گون به تقویت روده کمک میکند. این عسل باعث بهبود هضم غذا میشود. عسل گون به تقویت و حفظ سلامت قلب انسان کمک میکند. این عسل حافظه را تقویت میکند. عسل گون با تنطیم قند خون بدن به کنترل بیماری دیابت میپردازد. این عسل همچنین باعث تنظیم کلسترول خون میشود. عسل گون به بهبود الرژی کمک میکند. مصرف عسل کنار باعث درمان مشکلات گوارشی و بیماری های کلیوی میشود.

خواص عسل کنار اصل

عسل کنار با نام عسل سدر نیز شناخته میشود. این عسل بسیار تقویت کننده و بسیار انرژی زا است. عسل کنار دارای خاصیت ضد التهابی است. این عسل به درمان رخم ها کمک میکند عسل کنار دارای خاصیت آنتی بیوتیکی قوی است و باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. به عسل کنار عسل جنسی نیز گفته میشود زیرا مصرف آن باعث تقویت نیروی جنسی میشود. عسل کنار طبیعی به درمان مشکلات کبدی کمک میکند. این عسل طبیعی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود عسل کنار به درمان بیماری های ناشی از سوء تغذیه کمک میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید