ژل رویال

قیمت ژل رویال | تولید کنندگان برتر آن در کشور

ژول رویال  که با نام ژل سلطنتی مشهور است یک ماده شیری رنگ است که فقط زنبور ملکه از آن برای تغذیه خود استفاده می کند. این ژل یک ماده بسیار قوی است که به صورت محدود در بازار وجود دارد که از قیمت بالایی هم برخوردار است.  که علاوه بر این که ماده غذایی مورد استفاده زنبور ملکه است.  قیمت ژل رویال در مشهد و دیگر شهر ها یکسان نیست چون کیفیت ها فرق دارد.

قیمت ژل رویال | تولید کنندگان برتر آن در کشور

عوامل موثر در قیمت گذاری ژل رویال در کشور

عوامل موثر در قیمت گذاری ژل رویال در کشورعوامل موثر در قیمت گذاری ژل رویال در کشور مختلف است. سه نوع ژل رویال در بازار وجود دارد که از عوامل تاثیر گذار بر قیمت هستند و قیمت هر کدام متفاوت است.ژل رویال چینی که وارداتی است و عمده ژل موجود در بازار چینی است.

اما معمولا ژل چینی با نام و برند کشور های دیگر در بازار به فروش می رسد و اصالت آن مشخص نیست و بی کیفیت و قیمت ارزان است.

ژل رویال  به روش پیوند زدن تولید می شود که در این روش در ابتدا کندو را بی ملکه می کنند و پس از ان لارو های کمتر از سه روز را به لوله های مخصوص پلاستیکی انتقال می دهند.

در این روش مقدار ژل تولیدی افزایش می یابد اما از کیفیت ان کاسته می شود و قیمت نسبتا مناسبی دارد. نوع سوم ژل هایی هستند که به روش طبیعی و سنتی تولید می شوند.

در این روش هم ابتدا کندو را بی ملکه می کنند ولی بر خلاف روش قبلی زنبور ها در حد توان خود به تولید ژل می پردازند که به علت طبیعی بودن از خواص بالایی برخوردارند.

این ژله بالاترین قیمت را دارد. این ژل در بسته بندی های 10 و 20 و 30 گرمی در بازار عرضه می شود که البته امکان خرید به صورت فله ایی از مراکز تولید کننده و هم چنین تولید کننده خصوصی وجود دارد.

لیست قیمت فروش ژل رویال در کشور

لیست قیمت فروش ژل رویال در کشورلیست قیمت ژل رویال در کشور متفاوت و متاسفانه به علت قیمت بالا و عدم  وجود ازمایشگاه های انالیز ژل رویال محصولات تقلبی با افزایش چشم گیری مواجه بوده است که قیمت بسیار پایینی دارد.

برای تشخیص ژل رویال اصل که قیمت بالاتری دارد بهترین و شاید سخت ترین کار خرید از تولید کننده واقعی و مورد اعتماد است.

اما قیمت ژل رویال بسته به ویژگی های خاص آن متفاوت است که از ان قیمت در بعضی موارد می توان برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن ان استفاده کرد.

نمایندگی فروش ژل رویال در ایران

نمایندگی فروش ژل رویال در ایراننمایندگی فروش ژل رویال در ایران در تمام استان ها این محصول را به اشکال مختلف عرضه می کنند. در این بین برای شما سوال پیش بیاید که بهترین ژل رویال را از کجا تهیه کنیم. مراکز فروش ژل رویال در تهران  گسترده است که علاقه مندان می توانند به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند.

لذا با مقایسه محصولات با کیفیت ترین ژل را از فروشنده های صادق خریداری کرد‌.

البته قیمت نمایندگی های شرکت های مختلف هم متفاوت است برای مثال قیمت ژل رویال تبریزیان با ژل رویال داروکده متفاوت است.

در نمایندگی ها ژل رویال به سه صورت خشک و انجماد و تازه عرضه می شود.

که نتایج آزمایشات نشان داده اند که ژل رویال خشک شده و یا انجمادی نسبت به ژل های تازه اثر بخشی ضعیف تری داشته اند.

هم چنین مشاهده شده است که مقدار پروتئین در نمونه های تازه نسبت به نمونه های منجمد بالاتر است.

ژل رویال به محض استخراج باید منجمد شود تا از انحلال پروتئین های فعال بیولوژیکی ان جلوگیری شود.

پس از برداشت ژل باید به مدت سه تا پنج روز درون کندو بماند و سپس چند دقیقه در بیرون کندو در دمای 15 الی 25 نگه داری شود و بعد از ان شش ماه در یخچال نگه داری شود.

برای اثر بخشی بیشتر آن و جلوگیری از عوارض جانبی پیشنهاد می شود روزانه یک تا پنج گرم مصرف شود و مصرف ناشتای آن باعث افزایش اثر بخشی آن می شود.

لیست شرکت های پخش کننده ژل رویال در کشور

لیست شرکت های پخش کننده ژل رویال در کشورلیست شرکت های پخش کننده ژل رویال در کشور متفاوت هستند که این محصول را از کندو دار یا شرکت بسته بندی کننده خریداری کرده و در سراسر کشور و دیگر استان ها پخش می کنند.شاید برای شما پیش بیاید این است که ژل رویال چگونه تهیه میشود که به آن می پردازیم.

در ساختمان داخلی بدن زنبور عسل غدد مختلفی وجود دارد که هر کدام مسئول تولید مواد خاصی هستند.

زنبور عسل موم را توسط غددی که در زیر شکم وجود دارد تولید می کند.و زهر را به وسیله غددی که در انتها بدن دارد تولید می کند.

در درون سر زنبور کارگر دو رشته غده وجود دارد که زنبور به کمک این غدد ژل رویال تهیه می کند.

این غده ها در روز سوم پس از تولد زنبور شروع به رشد و تولید و ترشح ژل می کنند و در روز روز نهم به اوج قدرت و توانایی خود می رسند که پس از ان روند کوچک شدن آن ها اغاز می شود و در روز هجدهم ترشح ژل را متوقف می کنند. جالب اینکه زنبور های کارگر به اراده خود می  توانند ترکیبات ژل ترشح شده را تغییر دهند با این که از لحاظ ژنی یکسان هستند.

فواید استفاده از ژل رویال

فواید استفاده از ژل رویالفوائد استفاده از ژل رویال در اعضای بدن متفاوت تاثیر دارد. ۱. در تقویت سیستم ایمنی نقش مهمی دارد. ۲. به مبارزه گلبول های سفید در برابر باکتری ها کمک می کند. ۳. مصرف این ژل در واکنش های ناشی از هیستامین مانند آلرژی ها که آزار دهنده هستند. نقش دارند و باعث سرکوب ترشح هیستامین می شوند.

از خاصیت آن :

۱. این ماده دارای انواع انتی آکسیدان ها است که از اسید های چرب مغز در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند و در بهبود آلزایمر نقش دارد.

۲. این ژل باعث می شود که مواد شیمیایی موجود در مغز متعادل شوند و سطح استرس کاهش یابد.

۳. هم چنین از این ژل برای تنظیم فشار خون هم می توان استفاده کرد به طوری که مصرف دائمی ان در کاهش کلسترول و فشار خون موثر است.

۴. از ژل رویال در بهبود دیابت هم استفاده می کنند چون باعث کنترل سطح قند خون بیماران دیابتی می شود.

۵. درمان کننده پوکی استخوان و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و محافظت در برابر بیماری ها است. این ژل در واقع یک ترکیب گیاهی حیوانی است.

۶. خواص ژل رویال برای ناباروری مفید و مشکلات ناباروری را درمان می کند.

۷. خواص ژل رویال برای پوست باعث لطافت و روشن شدن پوست می شود.

۸. یکی از مهم ترین خواص ژل رویال برای کودکان تاثیر آن در درمان کودکانی است که مشکل اختلال در سیستم ایمنی و اشتهای کم دارند.

۹. خواص ژل رویال در سرطان و درمان آن مفید است.

۱۰. این ژل با مهار خون رسانی به تومور های سرطانی باعث توقف تدریجی فعالیت آن ها می شود.

۱۱. در داخل ژل رویال ماده ایی به نام کافئیک وجود دارد که در گیاهان هم وجود دارد و دارای خواص ضد التهابی و سرکوب گرایانه است.

فروش فله ای ژل رویال در کشور

فروش فله ای ژل رویال در کشورفروش فله ای ژل رویال در کشور بسته به کیفیت و اصالت محصول فرق دارد. قیمت هر کیلو ژل رویال و قیمت هر کیلو ژله رویال در صورت اصل بودن و به دلیل فرایند پیچیده و دشواری که تولید آن دارد بالاست.

هم چنین به دلیل رقابت قیمت ژل های تولیدی یا وارداتی شرکت های مختلف متفاوت است.

برای مثال قیمت ژل رویال ایت الله تبریزیان با قیمت ژل شرکت عسل رویال و قیمت ژل رویال روازاده که از شرکت های فعال در زمینه فروش ژل هستند متفاوت است.

قیمت ژل رویال در سال ۹۷ به علت کاهش ارزش ریال افزایش داشته است.

 بسیاری از شرکت های پخش کننده ژل رویال این ژل را به صورت عمده خریداری می کنند٬ که البته خرید به صورت عمده باعث کاهش هزینه پرداختی و افزایش سود شرکت هم می شود. 

هم چنین شرکت های تولید کننده مواد آرایشی بهداشتی از خواص این ژل برای پوست استفاده می کنند و از جمله خریداران فله ایی این ژل هستند.

خرید و فروش ژل رویال در کشور

خرید و فروش ژل رویال در کشورخرید و فروش ژل رویال در کشور در شرکت های پخش این محصول است. ژل رویال در کشورمان در نمایندگی ها و فروشگاه های زیادی که در سراسر کشور وجود دارد در بسته های متفاوت با وزن های مختلف به فروش می رسد که مشخصات کلی و طریقه مصرف ژل رویال بر روی بسته درج شده است که در این فروشگاه ها علاوه بر ژل های داخلی ژل های وارداتی که عمدتا چینی هستند را به فروش می رسانند. باید دقت داشت عمده ژل وارداتی بازار چینی است.
بعضی فروشندگان محصولات چینی را با برند کشور های دیگر یا ایران به فروش می رسانند که علت این امر کیفیت پایین ژل های چینی است و خریداران هم عمدتا علاقه ایی به خرید ژل های چینی ندارند

سریع ترین راه خرید ژل رویال

سریع ترین راه خرید ژل رویالسریع ترین راه خریداری ژل رویال خرید به صورت اینترنتی است. خرید به صورت اینترنتی امکان خرید در روز های تعطیل را هم فراهم می کند و در منزل می توان بدون هیچ دغدغه ای راحت و بدون طی کردن مسافت زیاد و هزینه رفت و برگشت و گذر در سرما و گرما خرید نموده و درب منزل تحویل گرفت.

البته هر کدام از انواع خرید ویژگی های خاص خود را دارند و این بستگی به نظر خریدار دارد که کدام روش برای او بهتر است.

این نکته را هم باید توجه داشت که همه نقاط کشور به اینترنت دسترسی ندارند و تنها می توانند حضوری از نمایندگی های فروش خرید کنند.

عرضه مستقیم ژل رویال در کشور

عرضه مستقیم ژل رویال در کشورعرضه مستقیم ژل رویال در کشور خرید مستقیم از کندو داران به صورت عمده و توزیع در نقاط مختلف کشور می باشد. در صورت در دسترس نبودن کندو دار می توان از شرکت بسته بندی کننده آن یا از نمایندگی های معتبر خریداری نمود.

متاسفانه نمونه های تقلبی این ژل در سال های گذشته افزایش یافته است.

میتوان ژل رویال را به طور مستقیم از خود تولید کننده خریداری کرد که ضمن آگاهی از کیفیت آن به علت حذف واسطه هزینه پرداختی هم کمتر می شود و با صرفه اقتصادی برای تولید کننده و خریدار و مصرف کننده می باشد. 

فروش ژل رویال با کمترین قیمت ها

فروش ژل رویال با کمترین قیمت هافروش ژل رویال با کمترین قیمت در بازار های متفاوت فرق دارد. و تنها روش خرید با قیمت کم خرید از خود کندو دار یا خرید به صورت عمده است زیرا قیمت ژل رویال به دلیل شرایط تولید سخت آن و محدود بودن آن در بازار بالاست.

خرید تولیدات داخل از خود تولید کننده به جای خرید نمونه های خارجی باعث می شود که با کمترین قیمت ژل با کیفیت را تهیه کند.

ژل رویال اصل دارای بالاترین قیمت است. چون اصالت آن مشخص و با کیفیت است. ژل اصل باید دارای ویژگی های باشد که در ادامه به ان می پردازیم.

رنگ این ژل باید از سفید شیری تا زرد روشن باشد. دوم این که ژل رویال هنگامی که در زیر نور لامپ یا افتاب قرار می گیرد از ان نور ابی ملایمی بازتاب می شود.

هم چنین این ژل در آب حل می شود و بوی تندی دارد. ژل رویال دارای طعم های متنوع ترش و تند و شیرین است.

اگر ژل رویال فاسد باشد تغییر رنگ می دهد و قهوه ایی رنگ می شود. هم چنین ژل هایی که به روش سنتی تهیه می گردند به علت خواص بالاتر و کیفیت بیشتر از قیمت بالاتری هم برخوردارند

برترین تولید کنندگان ژل رویال در کشور

برترین تولید کنندگان ژل رویال در کشوربرترین تولید کنندگان ژل رویال در کشور آنهایی هستند که محصولی طبیعی و طبیعی در اختیار مشتری می گذارند. با توجه به خاصیت بینظیر آن علاقه مندان زیادی برای خرید این محصول در بازار وجود دارند و بازار فروش این ژل ها از جمله بازار های سود آور در کشور است.

البته همان طور که گفته شد انواع تقلبی این محصول با توجه به محدود بودن و قیمت بالایی که دارد افزایش چشم گیری داشته است.

علاوه بر خریداران داخلی کشور های بسیاری هم با توجه به خواص این محصول خواهان خرید  ژل رویال هستند.

آزمایشات سال های اخیر دانشمندان و شناسایی خواص دیگر این محصول در افزایش خریداران این ژل تاثیر داشته است.

هم چنین به علت نوسانات اقتصادی و کاهش ارزش ریال در برابر ارز های خارجی تمایل تجار خارجی به تجارت با ایرانی ها افزایش یافته است. اما سوالی که ممکن است 

کشور های وارد کننده ژل رویال

کشور های وارد کننده ژل رویالکشورهای وارد کننده ژل رویال بیشتر کشورهای حوضه خلیج فارس و کشورهای همسایه ٬ عراق و روسیه٬ امارات متحده عربی٬ ترکیه و غیره هستند. ژل رویال یکی از پر طرفدارترین فراوردهای عسل است که در کل جهان طرفداران زیادی دارد.

ژل رویال صادراتی ایرانی از برندهای معتبر و با کیفیت و اصیل ایرانی هستند که به صورت طبیعی استخراج و خواص بسیار عالی دارند.

و صادرات ان نیز توسط تولید کننده و شرکت های تجاری صورت می گیرد.

کشورهای همسایه مانند عراق این محصول را بدون واسطه از راه زمینی وارد می کنند ولی کشور های اروپایی و دوردست این محصول را با واسطه وارد و عرضه می کنند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید