عسل هفت

مرکز فروش عسل دیابتی و ناب

 

فروش عسل دیابتی بدین معنی است که آیا برای دیابتی ها هم عسل مخصوصی وجود دارد؟ آیا عسل طبیعی می تواند قند بیماران دیابتی را پایین بیاورد؟ مرکز فروش عسل دیابتی و ناب کجاست؟

این سوالات بخشی از پرسشهای افرادی می باشد که به دنبال عسل برای درمان دیابت هستند.

پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب را بخوانید.

انواع عسل طبیعی

عسل طبیعی که یکی از فرآورده های ناب تولید شده توسط زنبورعسل بوده، امروزه از محبوبیت خاصی میان تمامی مردم جهان برخوردار بوده و همواره خواص تغذیه ای و درمانی آن، شامل حال تمامی انسان ها گردیده و به خصوص در دنیای امروزی به وجود همچین ماده ی ارزشمند، بیش از پیش احساس نیاز گردیده است.
خوشبختانه در کشورمان شاهد تولید انواع گونه های مختلفی از عسل طبیعی بوده ایم که هر یک می توانند خواص منحصربه فرد خود را دارا باشند.

اما همواره نکته ای که برای بسیاری از افراد از جمله دیابتی ها مورد سوال بوده، وجود مواد قندی موجود در ترکیبات عسل می باشد.
لازم به ذکر است که اگر عسل، طبیعی و کاملا خالص باشد، تمامی ترکیبات و مواد قندی موجود در آن نیز همان مواد قندی ساده موجود در شهد گل های گیاهان مانند فروکتوز و گلوکز بوده که گفتنی است هیچ ضرری ندارند.

شاید تنها مسئله، وجود درصد متفاوتی از ساکارز در ترکیبات تشکیل دهنده انواع عسل های طبیعی بوده است.

عسل کدام گیاه کمترین قند را دارد

بطور کلی بخش عمده عسل از قند درست شده است و حدود ۲۰ درصد آن نیز آب است.

مهمترین قندهای تشکیل دهنده عسل عبارتند از:

  • گلوکوز
  • فروکتوز
  • ساکارز (ساکاروز)

هر چه مقدار قند ساکاروز کمتر باشد، عسل مرغوبتری در اختیار داریم.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این تصور که باید عسلی خرید که بدون قند باشد اشتباه است چرا که حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد عسل از قندهای مختلف تشکیل شده است.[/box]

معمولاً مقدار قند ساکاروز در عسلهای مختلف فرق دارد که در عموم آنها کمتر از ۳ درصد می باشد.

فروش عسل دیابتی

میزان ساکاروز انواع عسل طبیعی

تقریباً همه عسل های طبیعی دارای ساکاروز کمتر از ۳ درصد هستند و اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم کمتر از ۲٫۵ درصد.

اما در این بین دو استثناء برای عسلهای ایرانی وجود دارد:

  • عسل کنار
  • عسل مرکبات

مقدار ساکارز عسل کنار بصورت طبیعی از ۵ تا ۱۰ درصد می باشد. یعنی اگر عسل کنار صددرصد طبیعی و بدون تغذیه کردن زنبور برداشت کنیم، ساکاروز آن کمتر از ۵ درصد نمی شود.

مقدار ساکاروز عسل مرکبات نیز بین ۳ تا ۵ درصد می باشد.

همانطور که می دانید عسل مرکبات از شهد گلهای نارنج، پرتقال، نارنگی و لیمو به دست می آید. هرچه مقدار استفاده زنبور از شهد بهارنارنج بیشتر باشد، ساکارز عسل مرکبات کمتر می شود.

در بین انواع عسل طبیعی تک گل یا همان تک گیاه مواردی را که دارای کمترین قند ساکاروز هستند می توان چنین نام برد:

  • عسل شوید
  • عسل شاه بلوط
  • عسل قنقال
  • عسل گشنیز

فروش عسل دیابتی

مصرف عسل برای دیابتی ها

باید گفت که تنها این افراد دیابتی بوده که کمی با محدودیت پیرامون مصرف عسل مواجه بوده اند و اکثر افراد دیگر جامعه، در سنین متعدد و طبع های گوناگون، هیچگونه محدودیتی را پیرامون مصرف عسل طبیعی نداشته اند و تنها باید در انتخاب و تهیه عسل طبیعی دقت لازم را صورت دهند.
همواره افراد دیابتی که امروزه متأسفانه تعدادشان هم در دنیا رو به افزایش بوده، از مصرف مواد قندی و شکردار پرهیز نموده اند، و پزشکان به هیچ وجه اجازه مصرف بیش از حد مواد قندی مضر را به آنان نداده اند.
اما با توجه به اینکه امروزه به جرأت می توان ادعا نمود که جایگزین نمودن عسل طبیعی با مواد قندی مضر، که هم مقوی بوده و دارای مواد قندی شیرین نامضر می باشد، بهترین راهکار برای تمامی افراد بوده، و جالب است بدانید که امروزه عسل هایی مخصوص بیماران دیابتی تولید گردیده است.

فروش عسل دیابتی

چه نوع عسلی برای دیابت مفید است

آنچه که از مقالات علمی برمی آید و تجربه نشان داده است، افراد مبتلا به دیابت باید عسلی مصرف کنند که ساکاروز آن پایین و فروکتوز آن بالا باشد.

در بین انواع عسل طبیعی, عسل گشنیز و عسل شاه بلوط این خواص را دارا هستند.

باید این سوال را پرسید که شما از عسل دیابتی چه انتظاری دارید؟

آیا توقع کاهش قند با مصرف عسل را دارید؟

باید به این نکته با صراحت اشاره کنیم که منظور از عسل دیابتی، عسلی است که اگر افراد مبتلا به دیابت مصرف کردند، قند آنها بالا نرود.

اما اینکه بخواهیم با مصرف یک نوع عسل قند کاهش پیدا کند، کمی نیاز به بررسی های علمی دارد.

افراد دیابتی برای کاهش قند خون خود می توانند از ژل رویال یا گرده گل بهره های زیادی ببرند.

ژل رویال برای دیابت

خرید اینترنتی عسل طبیعی برای افراد دیابتی

با توجه به توضیحاتی که داده شد انتظار می رود در انتخاب نوع عسل برای مصرف افراد دیابتی مشکلی وجود نداشته باشد.

اما نکته مهم در این مرحله دسترسی به عسل مورد نظر و البته مطمئن است.

با راه اندازی فروشگاههای اینترنتی و بطور کلی گسترش فضاها و کانال های ارتباطی جدید، یافتن محصولات و کالاهای مورد نیاز چندان سخت نیست.

یکی از این موارد، عسل طبیعی و خالص با مشخصات مدنظر ماست.

شما در فضای اینترنت می توانید با یافتن و مقایسه انواع عسل طبیعی که توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مختلف ارائه شده است، بهترین گزینه را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

به عنوان مثال برای خرید عسل دیابتی در تهران کافیست کمتر از یک ساعت به جستجو در اینترنت بپردازید و پس از یافتن فروشنده عسل طبیعی مطمئن در کمتر از ۲۴ ساعت یا نهایتاً ۴۸ ساعت، سفاش خود را در آدرس موردنظرتان تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی عسل هفت با پشتوانه سالها تجربه زنبورداری و در اختیار داشتن علم روز در زمینه تولید عسل مرغوب و تعریف سیستم فروش مدون آماده عرضه بهترین عسل طبیعی در ایران به شما خریداران است.

فروش عسل دیابتی

عسل کنار و دیابت

از آنجا که عسل کنار دارای فروکتوز بالایی است، برخی برای افراد دیابتی مصرف عسل کنار را پیشنهاد می کنند.

همانطور که گفتیم عسا کنار از آن دسته عسل های تک گیاه به شمار می رود که بطور طبیعی دارای ساکاروز بالایی است.

عسل کنار طبیعی و خالص دارای ساکارز بین ۵ تا ۱۰ درصد می باشد.

بنابراین با توجه به مطالب گفته شده، ما برای افراد مبتلا به قند خون، مصرف عسل کنار را پیشنهاد نمی کنیم.

در ادامه با سایر عسل های طبیعی و خواص آنها آشنا میشوید.

فروش عسل خام

قیمت عسل مرکبات

عسل مرکبات با نام عسل بهارنارنج نیز شناخته میشود. این عسل سرشار از آنتی اکسیدان است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکندو عسل مرکبات به درمان زخم ها کمک میکند. عسل مرکبات طبیعی برای تقویت قلب و حافظه مفید است. این عسل غنی از فیبر است که باعث تقویت سیستم گوارشی و پاکسازی لوله گوارشی میشود. مصرف عسل مرکبات باعث بهبود سنگ کلیه میشود. این عسل دارای اثرات ضد باکتریایی است. عسل مرکبات طبیعی باعث حفظ شادابی و سلامت پوست میشود.

فروش عسل خام

فروش عسل گون طبیعی

عسل گون طبیعی به بهبود بیخوابی کمک میکند. این عسل به درمان کم خونی کمک میکند. مصرف عسل گون باعث بهبود گرفتگی صدا میشود. عسل گون طبیعی دارای خاصیت ضد التهابی است. این عسل با تنظیم سطح قند خون باعث کنترل بیماری دیابت میشود. عسل گون دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. مصرف عسل گون به تقویت حافظه و قلب کمک میکند. عسل گون طبیعی باعث کاهش فشار خون بالا میشود. این عسل به تنطیم کلسترول خون کمک میکند. عسل گون طبیعی باعث بهبود هضم میشود. عسل گون روده را تقویت میکند. این عسل باعث بهبود دردهای مفصلی میشود. عسل گون مشکلات گوارشی را برطرف میکند. این عسل باعث بهبود الرژی و سرماخوردگی میشود. عسل گون به درمان بیماری های کلیوی کمک میکند. عسل گون ضد تشنج و ضد صرع است و از رشد تومور در بدن جلوگیری میکند.

قیمت عسل چهل گیاه

خرید عسل چهل گیاه اصل

عسل چهل گیاه به عسل چند گیاه نیز معروف است. این عسل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی است. عسل چهل گیاه باعث بهبود زخم ها میشود. این عسل مجموعه ای از خواص انواع گیاهان دارویی طبیعت است. عسل چهل گیاه باعث تقویت معده میشود. مصرف عسل چهل گیاه طبیعی به درمان بیماری های معده کمک میکند. این عسل تقویت کننده ی روده است. مصرف عسل چهل گیاه باعث برطرف شدن یبوست میشود. عسل چهل گیاه باعث درمان زخم های مجاری ادراری و زخم های حلق و ریه میشود. عسل چهل گیاه طبیعی باعث درمان رفلاکس معده میشود. عسل چهل گیاه حافظه را تقویت میکند و باعث افزایش انرژی بدن میشود. عسل چهل گیاه باعث تقویت مغز و اعصاب میشود. درمان سرفه و سرماخوردگی یکی دیگر از خواص عسل چهل گیاه است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید