ژل رویال

خرید ژل رویال | خریداران محصولات غذایی در کشور

خرید ژل رویال را از مراجع مختلفی می توان انجام داد. خریداران محصولات غذایی در کشور، می توانند برای تهیه این نوع از ژل، به فروشگاه های مختلفی در سراسر ایران مراجعه کنند. ژل رویال یک ماده بسیار مفید و با خواص اعجاب انگیز است. این ماده به نام های دیگری مانند غذای ملکه زنبور عسل و یا ژل سلطنتی نیز معروف است. این ماده به طور اولیه شیری رنگ بوده و فقط زنبور های ملکه یا زنبور های سلطنتی از ان استفاده می کنند. به دلیل خواص زیاد و محدود بودن این ماده در کندو های عسل قیمت ان بالا می باشد. 

خرید ژل رویال | خریداران محصولات غذایی در کشور

بزرگ ترین خریداران ژل رویال در کشور

بزرگ ترین خریداران ژل رویال در کشوربزرگ ترین خریداران ژل رویال در کشور، آن شمار از فروشندگانی هستند که این نوع از محصول غذایی را به صورت جزئی عرضه می دارند. این فروشندگان در سراسر ایران فعالیت می کنند و فروشگاه هایی در جای جای ایران دارند. مشتریان از آنان می توانند ژل رویال را در کیفیت های مختلف و همچنین قیمت های گوناگونی خریداری نمایند. 

از چنین فروشگاه هایی می توان بره موم یا ژل رویال و همچنین بهترین مارک ژل رویال را تهیه کرد. از جانب دیگر، بیشتر شیرینی پزی ها و همچنین آن شمار از خریدارانی که از این نوع محصول در تولید و پخت محصولات دیگر غذایی استفاده می نمایند، نیز بزرگ ترین خریداران ژل رویال در کشور به شمار می روند. 

ژل رویال به دلیل خواص متعددی که دارد، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. خریداران بزرگ برای تهیه این محصول بیشتر به تولید کنندگان اصلی که زنبور داران هستند مراجعه می نمایند. از این طریق می توانند ژل خوب و با کیفیتی را تهیه کرده و آن را سپس در بسته بندی های گوناگونی جای داده و به بازار عرضه نمایند. 

پس می توان شرکت های تولید کننده را هم بزرگ ترین خریدار ژل رویال از زنبورداران دانست. در کل، خریداران معتبر بزرگ، ژل رویال را به صورت عمده خریداری می کنند و سپس وارد بازار خرید و فروش می نمایند. 

فواید استفاده از ژل رویال

فواید استفاده از ژل رویالفواید استفاده از ژل رویال بی شمار می باشد. این نوع از محصول خواص منحصر به فردی دارد که بسیاری از خریداران، به دلیل همین فواید آن است که ژل رویال را تهیه می نمایند. این نوع ژل برای بیشتر بیماری ها مفید است و طبیبان نیز از دیر باز به این سو، آن را تجویز می کردند. یکی از بهترین داروهای گیاهی همین ژل رویال محسوب می شود. 

اما از جمله خواص آن می شود به موارد زیر اشاره کرد: 

  • درمان بیماری های گوناگون سرطان 
  • درمان افسردگی 
  • درمان بیماری های قلبی 
  • بالا بردن سیستم گوارش 
  • تقویت حافظه 
  • تقویت سیستم ایمنی بدن 
  • و غیره 

اما ژل رویال و یائسگی زودرس رابطه ای نزدیک با هم دارند مصرف این ژل باعث عقب افتادن یائسگی می گردد. در کنار این، تاثیر ژل رویال برای ناباروری هم اعجاب انگیز است و بسیاری از آن استفاده می نمایند. در کنار این رویال ژلی برای مردان هم سودمند است. در کل تاثیر ژل رویال بر بارداری نیز فواید زیادی دارد که باعث تقویت نوزاد و مادر می گردد. 

خرید ژل رویال در بسته بندی های متنوع

خرید ژل رویال در بسته بندی های متنوعژل رویال در بسته بندی هایی با اندازه مختلف و در رنگ و طرح های مختلفی عرضه می شوند. 

این بسته بندی ها باید با رعایت استاندارد های لازم برای نگهداری عسل و ژل رویال و کیفیت بالا تهیه شوند. یکی از کارخانه های مطرح در بسته بندی این محصولات کارخانه بسته بندی عسل در شیراز است. فروش ژل رویال در شیراز با کیفیت بسیار بالا و با بسته بندی های مرغوب به انواع روش ها مانند فروش انلاین و غیر انلاین انجام می شود.

شما در هر جایی که زندگی می کنید، به راحتی می توانید ژل رویال را در هر نوع بسته و همچنین وزنی، تهیه کرده و از آن استفاده کنید. تولیدی های گوناگونی که این ژل را روانه بازار می نمایند، بر روی مسئله بسته بندی تأکید زیادی دارند؛ زیرا از همین طریق می توانند مشتریان بیشتری جلب کنند و در همین حال فروش خوبی هم داشته باشند. 

خریدار می تواند اکسیر ژل رویال و بره موم پونیک را هم در بسته بندی های متنوعی از مراکز خرید و فروش عسل تهیه بنماید. 

ژل رویال چیست؟

ژل رویال چیست؟ ژل رویال ترشح شیری رنگ از غدد ترشحی زنبور ها است. این ماده اسامی دیگری نظیر شاه انگبین یا ژل ملکه نیز دارد. برای شناخت بهتر ژل رویال لازم است با نحوه تولید این ژل اشنا شوید.

این ژل پس از ترشح از قسمت فوقانی سر زنبور در خانه های کندوی عسل جای داده می شود. لارو های زنبور عسل برای ان که در 3 تا 4 روز اغازین زندگی خود تقویت شوند از ژل رویال استفاده می کنند اما پس از ان دیگر از این ماده استفاده نمی کنند. لارو هایی که قرار است به زنبور ملکه تبدیل شوند برای رشد خود نیاز بیشتری به این ژل دارند.

رویالاکتین پروتئینی است که باعث می شود لارو هایی که قرار است ملکه بشوند دارای تخمدان شده و سایز ان ها نسبت به زنبور های بزرگتر شود و همچنین عمر این زنبور ها را 20 برابر بیشتر می کند. این پروتئین مفید در ژل رویال است. در هر کندوی عسل حدود 500 گرم ژل رویال وجود دارد.

توجه کنید که برای بهره بردن از فواید بی نظیر این پروتئین در ژل رویال نباید این ماده را حرارت دهید زیرا این پروتئین در اثر حرارت از بین می رود.

عرضه مستقیم ژل رویال در کشور

عرضه مستقیم ژل رویال در کشورعرضه مستقیم ژل رویال در کشور، از جانب تولیدی ها و زنبورداران انجام می شود. این مسئله سبب گردیده تا این محصول با قیمت های مناسبی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. کارخانه ها نیز سعی می کنند خود بازار را به نحوی کنترل کنند و آن را با عرضه مستقیم، از دست واسطه ها خلاص نمایند.

ژل رویال نیز مانند تمام محصولات دیگر به روش های مختلفی در کشور عرضه می شود. یکی از این روش ها عرضه مستقیم این محصول است در این روش با حذف واسطه ها قیمت هر کیلو ژل رویال کاهش پیدا خواهد کرد. شرکت های تولیدی همچنین به وسیله نمایندگی هایی که در سراسر کشورمان دارند، ژل رویال را مستقیم عرضه می کنند. 

از مراکز فروش ژل رویال در تهران نیز می توان این محصول را بدون واسطه و نرخ پایین تهیه کرد. 

راهنمای تشخیص ژل رویال اصل

راهنمای تشخیص ژل رویال اصلتشخیص ژل رویال اصل به مسائل مختلفی بستگی دارد. این نوع از محصول هم مانند سایر محصولات موجود در بازار نوع مرغوب و غیر مرغوب دارد که به واسطه برخی از علایم می توان با کیفیت ترین آن را تهیه نمود. اما به این مسئله باید اشاره شود که محصول مرغوب ژل رویال را تنها کسانی می دانند که در این عرصه فعالیت می کنند. 

اما از جمله راه هایی که می توان گونه مرغوب ژل رویال را تشخیص داد می شود به رنگ ژل اشاره کرد. رنگ ژل رویال سفید مایل به زرد می باشد. همچنین اگر قبل از خرید ژل را زیر نور آفتاب قرار بدهید، اگر نور آبی از آن ساتع گردید به معنی اصل بودن آن می باشد. ژل اصل همچنین می تواند به راحتی در آب حل گردد و مزه ای ترش و تند دارد. 

بافت ژل رویال نیز گرانولی می باشد که بر اثر ذخیره سازی آن در کندو اتفاق می افتد. در کنار این، ژل تاریخ مصرف گذشته رویال، قهوه ای رنگ می باشد و باید از خرید چنین ژلی خود داری نمود. از طرف دیگر اگر ژل رویال را روی پوست خود بمالید و سریع خشک شود، نشان دهنده اصل بودن آن می باشد. 

روی هم رفته راه های مختلفی وجود دارد که ب توان ژل رویال اصل را تهیه کرد. در این خصوص ما به شما توصیه می نماییم که به فروشگاه های معتبر سر بزنید. چنین فروشگاه هایی در سطح شهر و همچنین فضای مجازی وجود دارند و بهترین های ژل رویال اصل را در اختیارتان قرار خواهند داد و شما با خیال راحت از آن استفاده می نمایید. 

صادرات ژل رویال

صادرات ژل رویالصادارت ژل رویال به کشورهای گوناگونی صورت می گیرد. این نوع از محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از متقاضیان خارجی قرار گرفته است. شرکت های تولیدی ژل رویال آن را برای صادرات بسته بندی می نمایند و طبق سفارش مشتریان، ارسال می کنند. صادرات ژل رویال برای اقتصاد کشور بسیار مفید است.

کارشناسان صادرات این ژل را بسیار پر سود دانسته اند و گفته اند که صادرات یک کیلو از ژل رویال ارزشی به اندازه 10 بشکه نفت دارد. در این زمینه شرکت های بسیاری در ایران فعالیت می کنند اما هنوز جای پیشرفت بیشتری برای صادرات این ژل معجزه اسا وجود دارد. 

در کنار شرکت های تولیدی، گروه های تجاری مختلفی نیز وجود دارند که ژل رویال را در کیفیت ها و بسته بندی های مختلفی به خارج از کشور صادر می نمایند. این شرکت ها، محصول را از کندو داران و یا شرکت های تولید کننده تهیه کرده و سپس طبق استانداردهای کشورهای مقصد، آن را صادر می نمایند. 

نمایندگی فروش ژل رویال در کشور

نمایندگی فروش ژل رویال در کشورنمایندگی های فروش بسیاری در کشور وجود دارند که ژل های رویال اصل را با بالاترین کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهند. این شرکت ها همواره می کوشند تا رضایت مشتری را جلب کرده و محصولی با کیفیت و با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کنند.

در این حوزه شرکت های مختلفی در شهرهای گوناگونی نمایندگی هایی ایجاد می نمایند. برای نمونه شرکت عسل رویال و یا شرکت عسل پارس شقایق، در اغلب شهرها نمایندگی هایی دارند که در کار عرضه محصولات شان می باشند. 

نمایندگی شرکت های تولید کننده، ژل رویال را به صورت عمده و جزئی عرضه می دارند. 

فروش ژل رویال به قیمت درب کارخانه

فروش ژل رویال به قیمت درب کارخانهفروش ژل رویال در برخی از شهر های کشور به قیمت کارخانه ای صورت می گیرد. بعضی از شعبه های فروش تولیدی ها هستند که این ژل را به قیمت تمام شد عرضه می کنند. از آنان می توان با کیفیت ترین نوع ژل رویال را با نرخ بسیار مناسبی تهیه کرد. 

خرید ژل رویال به قیمت درب کارخانه برای مشریانی که علاوه بر کیفیت محصول به دنبال مناسب ترین قیمت هستند، بسیار مناسب است. 

از جانب دیگر، فروش ژل رویال به قیمت درب کارخانه، از سوی بسیاری از فروشگاه های آنلاین انجام می شود. این فروشگاه ها هم در دسترس می باشند و هم این که بهترین نوع ژل را برای مشتریان خود ارسال می دارند. 

برند های معروف تولید کننده ژل رویال

برند های معروف تولید کننده ژل رویالبرندهای معروفی که ژل رویال اصل را تولید می کنند همواره می کوشند تا محصولاتی طبیعی و 100 درصد سالم را برای استفاده مشتریان فراهم نمایند.

برند های معروف معمولا علاوه بر تولید این محصول گران بها اموزش های زنبورداری را به زنبورداران نوپا نیز انجام می دهند تا زنبورداری را به صورت حرفه ای فرا گرفته و به افزایش هرچه بیشتر تولید این محصول کمک کنند. 

از راه های مختلفی می توان ژل رویال برندهای معروف را تهیه کرد. هنگامی که به بازار مراجعه می کنید، فروشندگان نیز شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید، بهترین ژل رویال را از برترین برندها تهیه کنید. 

موارد استفاده ژل رویال

موارد استفاده ژل رویالژل رویال موارد استفاده گوناگونی دارد. از آن برای درمان بیماری ها و به عنوان داروی گیاهی استفاده می کنند. 

همچنین برخی دیگر از ژل رویال شیرینی های خوش مزه ای می پزند و به بازار عرضه می دارند. خلاصه این که ژل رویال را می شود در کنار دمنوش، چایی و شیر داغ هم میل کرد. این نوع از ماده بسیار مقوی، علاوه بر خواص متفاوت، دارای موارد کاربردی گوناگونی هم می باشد. 

روی هم رفته با خرید این نوع از ژل می توانیم آن را به هر شکلی که نیاز داریم، مورد استفاده قرار بدهیم. در این جا باید به این نکته هم اشاره شود که در خوردن این نوع از ژل نباید زیاده روی کرد؛ زیرا به همان میزان که مفید است، می تواند مضر هم باشد. 

فروش عمده ژل رویال در کشور

فروش عمده ژل رویال در کشورفروش عمده ژل رویال در کشور از راه های گوناگونی صورت می گیرد. در این زمینه خریدار می تواند به زنبورداران، تولیدی های صنعتی، نمایندگی شرکت ها، بازار و اینترنتی مراجعه کند. 

فروش عمده ژل رویال باعث می گردد تا فروشنده سود بیشتری ببرد و به زودترین فرصت ممکن بتواند محصول خود را به فروش رساند. از سوی دیگر، خریدار هم این محصول را با نرخ پایین ترین تهیه می کند و با قیمت بالاتری عرضه می دارد. 

اما بهترین ژل رویال را از کجا تهیه کنیم؟ اگر به دنبال عمده این ژل می باشید، سری به فروشگاه های آنلاین گوناگون بزنید. شرکت های مختلفی از این طریق اقدام به فروش کلی محصول خود می نمایند. از وبسایت های گوناگون می توانید قیمت ژل رویال در مشهد و سایر شهرها را هم به دست آورید. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید