عسل هفت

قیمت عسل وحشی درجه یک

فروش اینترنتی عسل

قیمت عسل وحشی را می توان از مراکز معتبر خریداری نمود . عسل هفت یکی از مراکز معتبر می باشد که برند معتبرترین مرکز را به خود اختصاص داده است.

قیمت عسل وحشی بستگی به درخواست مصرف کننده دارد.قیمت عسل وحشی درچه یک بسته به نوع مرغوبیت و کیفیت عسل می باشد.منظور از عسل وحشی درجه یک همان عسل مرغوب و با کیفیت است .رنگ عسل وحشی بستگی به نوع گل و گیاهی دارد که زنبور عسل از آن تغذیه می کند.با توجه به نواحی تحت پوشش فراوان که در ایران وجود دارد انواع عسل تهیه و برداشت می شود.

 

قیمت عسل وحشی

 

عسل وحشی همانند انواع عسل های دیگر خواص و فواید فراوانی دارد.

خواص و فواید عسل وحشی

  • این محصول برای ترمیم عفونت و زخم بسیار مفید و ارزشمند است.
  • این نوع عسل به تسریع سوخت و ساز بدن کمک شایانی کرده و از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

دانشمندان با تحقیقات فراوانی که در مورد اینگونه عسل کرده اند به این نکته پی برده اند ،که از محصول نامبرده در بهبود مشگل کم خونی کمک فراوانی می شود.همچنین بیماران دیابتی نیز می توانند از این عسل به عنوان دارویی برای بیماری خود استفاده کنند.عسل وحشی در میان عسل های دیگر یکی از بهترین عسل ها می باشد.این محصول عطر و طعم بسیار لذیذی دارد که این طعم بستگی به نوع گونه گیاهی که زنبور از آن تغذیه می کند دارد.

خرید اینترنتی عسل وحشی

خرید عسل کنار وحشی

عسل کنار وحشی یکی از پرطرفدار ترین عسل های طبیعی است. دلیل محبوبیت این عسل مقوی و انرژی زا بودن و همچنین طعم خاص آن است. عسل کنار به عسل سدر نیز معروف است. این عسل برای بهبود زخم ها مفید است. عسل کنار خاصیت آنتی بیوتیکی قوی دارد و عفونت سینوسی را درمان میکند.

مصرف عسل کنار باعث تقویت قوای جنسی میشود به همین علت به عسل کنار عسل جنسی نیز گفته میشود.ضریب بالای باکتری کشی عسل کنار به درمان بسیاری از بیماری ها کمک میکند همچنین از بروز انواع بیماری در بدن جلوگیری میکند. عسل کنار خاصیت ضد التهابی دارد. این عسل خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند.

عسل کنار مشکلات کبدی را درمان میکند. این عسل برای عفونت های تنفسی مفی است. مصرف عسل کنار باعث بهبود مشکلات ناشی از سوء تغذیه میشود. ان عسل مشکلات هاضمه و یبوست را درمان میکند. عسل کنار برای تسهیل عادت ماهانه مفید است و باعث بهبود بعد از زایمان میشود. مصرف عسل کنار باعث افزایش سطح انرژی و بهبود سلامت عمومی بدن میشود.

خرید اینترنتی عسل وحشی

قیمت عسل گون کوهی

عسل گون حاصل نوشیدن شهد گل های گیاه گون کوهی است. این گیاه در مناطق کوهستانی به صورت خودرو رشد میکند. گیاه گون یک گیاه دارویی است و عسل حاصل از آن نیز تمامی خواص دارویی گیاه گون را در خود دارد. عسل گون باعث رفع بیخوابی میشود. این عسل برای درمان گرفتگی صدا مفید است. عسل گون باعث حفظ سلامت قلب میشود.

این عسل باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. عسل گون حافظه را تقویت میکند. مصرف عسل گون به درمان بیماری دیابت کمک میکند. مصرف عسل گون از رشد تومور در بدن جلوگیری میکند. این عسل سینوزیت را درمان میکند . کمک به هضم غذا یکی دیگر از خواص عسل گون است. مصرف عسل گون باعث تقویت روده میشود و فشار خون را کاهش میدهد.

عسل گون باعث بهبود درد مفاصل و مشکلات استخوان میشود. این عسل ضد تشنج و ضد صرع است. عسل گون به بهبود آلرژی کمک میکند. عسل گون به دلیل داشتن آنتی اکسیدان باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. تنظیم کلسترول خون یکی دیگر از خواص عسل گون است. عسل گون خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد. مصرف عسل گون بیماری های کلیوی و بیماری های گوارشی را بهبود میبخشد.این عسل از کبد محافظت میکند و باعث رفع خستگی میشود.

خرید اینترنتی عسل وحشی

فروش  عسل وحشی چهل گیاه

عسل چهل گیاه مجموعه ای از خواص تمام گیاهان دارویی طبیعت است. بنابراین مصرف آن میتواند باعث جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها شود. عسل چهل گیاه باعث درمان زخم ها میشود. این عسل خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد. عسل چهل گیاه برطرف کننده یبوست و تقویت کننده ی روده است.

مصرف عسل چهل گیاه باعث التیام زخم های مجاری ادراری و همچنین التیام زخم های حلق و ریه میشود. عسل چهل گیاه بیماری های معده را درمان میکند و باعث تقویت معده میشود. این عسل رفلاکس معده را درمان میکند. افزایش انرژی، تقویت حافظه، تقویت مغز و اعصاب و درمان سرفه و سرماخوردگی از جمله دیگر خواص عسل چهل گیاه میباشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید