عسل هفت

قیمت عسل زنبور وحشی در بازار

قیمت عسل وحشی

مصرف انواع عسل وحشی یا عسل دارویی، چه خواص مفیدی را دارا می باشد؟ آیا می دانید که انواع عسل زنبور وحشی در بازارهای کشور، از چه قیمتی برخوردار بوده و کدام مراکز قیمت مناسبی را ارائه داده اند؟

عسل زنبور وحشی یا عسل دارویی، یکی از گونه های عسل طبیعی که به طور ۱۰۰ درصد، دخالت مستقیم زنبورعسل را به دنبال داشته و از شهد گل های گیاهان

دارویی مفید، بدست آمده است که خب از خواص منحصر بفردی نیز برخوردار می باشد.

امروزه در بازارهای خرید و فروش عسل، مشتریان عسل به دنبال تهیه عسلی کاملا خالص و ۱۰۰ درصد طبیعی بوده اند و اگر اطمینان داشته باشند که عسل موجود، از

خلوص بالایی برخوردار بوده؛ بدون شک حاضرند هزینه ی خوبی را هم بابت آن بپردازند.

اما همواره تولیدکنندگان معتبر عسل، پیرامون قیمت عسل، کیفیت عسل را از ملاک مهم تری می دانند.

در ضمن باید گفت که آن تولیدکننده ای موفق بوده که عسلی خالص و درجه یک را، با قیمت واقعی و مناسب ارائه می کند.

همیشه یادتان باشد، عسل ارزان قیمت موجود در بازار، نیاز به تحقیق بیشتر پیرامون اصل یا تقلبی بودن، داشته و بدون شک یک عسل خالص، قیمتی مناسب داشته و

نه ارزان.

گفتنی است که عسلی که از شهد گل های گیاهان دارویی بدست آمده، عسلی با ترکیباتی چون، انواع مواد آلی مانند آهن، پتاسیم، منگنز و کلسیم، انواع ویتامین ها،

کربوهیدرات، پروتئین و از همه مهم تر، انواع مواد قندی مانند گلوکز و فروکتوز بوده است.

جالب است بدانید که وجود گلوکز در یک عسل طبیعی، می تواند در تقویت مغز و حافظه افراد تأثیرگذاری مفیدی را داشته باشد.

ساکاروز یکی دیگر از مواد قندی موجود در عسل طبیعی بوده که هر چقدر درصد آن کمتر باشد، نشان از مرغوبیت بالای عسل داشته است.

گفتنی است این میزان، بابستی کمتر از ۵ درصد بوده باشد.

اما آیا می دانید که امروزه، کدام یک از انواع عسل های زنبور وحشی یا همان عسل دارویی در کشور ما تولید شده و چگونه می توان آنها را با قیمت مناسبی خریداری کرد؟

قیمت عسل وحشی

انواع عسل زنبور وحشی

با توجه به طبیعت پراستعداد اکثر مناطق کشور، امروزه شاهد وجود تولیدکنندگانی از گونه های مختلف عسل طبیعی، در بسیاری از مناطق کشور بوده ایم که توانسته اند

عسلی خالص و درجه یک دارویی و درمانی را روانه بازارهای فروش کشور نموده باشند.

عسل وحشی یکی از گونه های نادر عسل در بازار بوده که خب تنها تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر در کشور توانسته اند انواع خالص ترین و بهترین نوع آن را به

مشتریان عرضه کنند.

به عنوان مثال، یکی از گونه های مشهور عسل وحشی در استان های جنوبی کشور، عسل کنار بوده که مصرف خالص ترین نوع آن، خواصی چون تقویت اعصاب، تقویت

سیستم ایمنی بدن، برطرف نمودن کرم معده و روده، تقویت موی سر و تقویت قوای جنسی را دارا بوده است.

از جمله دیگر گونه های عسل دارویی و وحشی که در مراکز فروش معتبر عسل ایرانی به فروش رسیده، می توان به:

  • عسل گون
  • عسل آویشن
  • عسل زرشک
  • عسل عناب
  • عسل سیاه دانه و عسل اقاقیا نیز اشاره داشت که مصرف هر یک از آنها، خواص مفید دارویی و درمانی را دارا بوده است.

به عنوان مثال، عسل گون، عسلی دارویی با رنگ زرد و روش، دارای خواصی چون، ضدکم خونی و مفید برای مشکلات کلیوی و مثانه بوده است.

عسل آویشن یکی ازگونه های عسل با ساکاروز پایین، برای بیماران دیابتی می باشد.

عسل زرشک و عسل عناب که از جمله عسل های غلیظ و مرغوب استان خراسان جنوبی بوده اند؛

خواص مفیدی در کاهش کلسترول و چربی خون داشته و حتی از ساکاروز کمتر از یک درصد نیز برخوردار می باشند.

قیمت عسل زنبور وحشی

امروزه قیمت عسل طبیعی و وحشی در بازارهای سراسر کشور، از قیمت های گوناگونی برخوردار بوده است.

اگر شما تنها از مراکز معتبر، عسل خریداری کنید، به جرئت می

توان گفت که خریدی تضمینی و بدون دغدغه از قیمت و کیفیت عسل را تجربه خواهید کرد.

برای آنکه از قیمت انواع عسل وحشی موجود در بازار آگاه شوید، می توانید با کارشناسان و نمایندگان در این زمینه، ارتباط مستقیم تلفنی و یا ایمیل داشته باشید.
خرید اینترنتی عسل وحشی

عسل کنار وحشی

عسل کنار به عسل سدر نیز معروف است این عسل بسیار مقوی و انرژی زاست. مصرف عسل کنار باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. عسل کنار تاثیرات آنتی بیوتیکی دارد. عسل کنار برای درمان زخم ها مفید است. این عسل به عسل جنسی نیز معروف است زیرا نیروی جنسی را تقویت میکند.

عسل کنار زخم معده را درمان میکند. این عسل باعث درمان مشکلات کبدی میشود. عسل کنار به درمان عونت های تنفسی کمک میکند. درمان بیماری های ناشی از سوء تغذیه یکی دیگر از خواص عسل کنار است. عسل کنار مشکلات هاضمه و یبوست را درمان میکند. این عسل به بهبود سطح سلامتی و انرژی عمومی بدن کمک میکند.

عسل چهل گیاه وحشی

عسل چهل گیاه مجموعه ای از خواص چند نوع گیاه مختلف است. این عسل برای درمان زخم ها مفید است. عسل چهل گیاه باعث درمان بیماری های معده و تقویت معده میشود. عسل چهل گیاه خواص انتی اکسیدانی قوی دارد. این عسل باعث التیام زخم ها حلق و ریه میشود.

عسل چهل گیاه برطرف کننده ی یبوست است و روده را تقویت میکند. این عسل به درمان رفلاکس معده کمک میکند. عسل چهل گیاه باعث درمان زخم های مجاری ادراری میشود. این عسل باعث درمان سرماخوردگی و سرفه میشود. تقویت حافظه یکی دیگر از خوص عسل چهل گیاه است. عسل چهل گیاه باعث افزایش انرژی شده و به تقویت اعصاب و مغز کمک میکند.

خرید اینترنتی عسل وحشی

عسل کوهی گون

عسل گون از کبد محافظت میکند. این عسل باعث درمان سرماخوردگی میشود. عسل گون به بهبود بیماری های کلیوی کمک میکند. عسل گون باعث کاهش خستگی و رفع استرس میشود. مصرف عسل گون باعث درمان مشکلات گوارشی میشو. عسل گون به بهبود آلرژی کمک میکند. این عسل خاصیت ضد التهابی دارد.

عسل گون طبیعی به تنظیم کلسترول خون کمک میکند. این عسل به بهبود درد مفاصل کمک میکندو درمان مشکلات مغز استخوان یکی از خواص عسل گون طبیعی مباشد. عسل گون درمان کننده ی تشنج و صرع میشود. عسل گون سیستم ایمنی را تقویت میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید