عسل طبیعی, عسل هفت

قیمت خرید عسل وحشی کوهی

عسل وحشی

خرید عسل وحشی اصل معمولاً به دو صورت انجام می شود. یکی خرید عسلی که از روی تنه درختان برداشت شده و دیگری خرید عسل برداشت شده از شکاف تخته سنگها و کوهها. تفاوت این دو نوع عسل در گیاهانی است که زنبور از آنها تغذیه نموده است. نکته ای که درباره عسل وحشی قطعی می باشد آن است که زنبورهای وحشی از داروهای ضد آفت که معمولاً زنبورداران استفاده می کنند، در امان بوده اند. همین امر یکی از دلایلی است که سبب می شود عسل وحشی در درمان بیماری ها کمک بیشتری کند.

زنبور های وحشی دارای نژاد های مختلفی هستند. بستگی به منطقه ی جغرافیایی، زنبورها جثه های متفاوتی دارند.اما زنبورهای وحشی معمولا نسبت به زنبورهای پرورشی در ایران، جثه ی کوچکتری دارند.این زنبور ها به طور مستقل کندو های خود را در مناطق غیر قابل دسترسی مانند زیر صخره ها یا در ارتفاعات درختان میسازند.

حفره های کندو عسل وحشی نسبت به کندو های پرورشی کوچکتر است.تفاوت عسل وحشی با عسل طبیعی در این است که زنبورهای وحشی کندوی خود را بدون دخالت انسان در هر قسمت از طبیعت میسازند. اما در عسل های طبیعی کندوها را خود زنبور داران در اختیار جمعیت زنبور قرار میدهد و تولید مثل زنبور ها نیز تحت نظر قرار میگیرد.

خواص عسل وحشی

عسل های وحشی با توجه به منطقه محل برداشت آنها دارای خواص گوناگونی هستند. بیشترین میزان عسل وحشی که برداشت می شود مربوط به مناطق جنوب و جنوب غربی می باشد. عسل وحشی برای درمان بیماری های صعب العلاج مانند سرطان مفید است.این عسل بسیار ایمنی بدن را بالا میبرد و بسیار مقوی است. مصرف عسل وحشی به بدن کمک میکند که بهترین عملکرد را داشته باشد.

تمامی بیماری ها و اختلالات در سلامتی انسان، به دلیل عدم هماهنگی کافی میان ارگان ها و متابولیسم های بدن است.عسل وحشی باعث میشود که تمام سیستم های بدن هماهنگ باهم کار کنند و هر گونه اختلال را به مرور از بین میبرد. مصرف عسل وحشی به درمان کم خونی و ضعف بدن و از بین بردن انواع تومور کمک میکند.

عسل برای تقویت حافظه و بهبود قدرت یادگیری بسیار موثر میباشد. عسل برای آرامش اعصاب مفید است و به درمان انواع مشکلات پوستی کمک میکند. عسل وحشی را از مراکز معتبر ومتعهد تهیه نمایید.عسل وحشی همیشه در دسترس نمی باشد و بسیاری از اوقات باید برای تهیه ی آن از قبل با فروشگاه در تماس بوده و عسل را رزرو نمایید.

عسل کنار وحشی

معمولاً عسل وحشی مناطق جنوب غربی در زمان برداشت عسل کنار وجود دارند بنابراین خواص آنها نزدیک به خواص عسل کنار است.عسل وحشی کنار در اثر بچه دهی زنبور عسل تولید می شود.در فیلم زیر توضیحاتی درباره این پدیده، یعنی بچه دهی زنبورعسل داده شده است.

بدین ترتیب که زنبورهای عسل به همراه ملکه پس از خروج از کندو تشکیل کلنی داده و پس از استقرار اقدام به موم بافی و انباشت عسل می نمایند.

فروش عسل وحشی

عسل وحشی جنوب

عسل وحشی مناطق جنوب از نظر گیاهی متنوع تر هستند و علاوه بر کنار، شامل مرکبات نیز می شوند.

بهترین مناطق جنوبی برای برداشت عسل عبارتند از:

  • بخشهایی از استان هرمزگان مخصوصا قشم، میناب و اطراف آن
  • بخشهایی از استان کرمان در مناطقی نظیر جیرفت، کهنوج و . . .
  • بخشهایی از استان سیستان و بلوچستان در مناطق سراوان و . . .

اگر بخواهیم دقیقتر خواص عسل وحشی را بگوییم، باید منطقه و فصل برداشت آن را بدانیم.

عسل وحشی کردستان

عسل وحشی در کردستان و آذربایجان غربی، به دلیل آب و هوای بسیار مناسب برای عسل وحشی، بیشتر تولید و برداشت میشود. این مناطق سرشار از پوشش های گیاهی غنی و پرشهد است که برای زنبور های عسل وحشی بسیار مطلوب است. در کردستان انواع عسل وحشی از جمله عسل کوزه ای، عسل وحشی تنه درختی، عسل صخره ای، عسل وحشی سبدی، عسل موم دار موم ابریشمی  عسل کوهی بدون موم برداشت میشود. عسل موم ابریشمی یکی از کمیاب ترین گونه های عسل وحشی است.

این عسل بسیار به ندرت یافت میشود. و در مناطق بومی، در صورت یافت شدن، از آن تنها برای بیماری های صعب العلاج استفاده میشود.زنبور هایی که عسل موم ابریشمی را تولید میکنند بسیار بسیار وحشی هستند به گونه ای که از روی لباس هم نیش میزنند.این عسل دارویی ارزشمند است. زنبور هایی که آنرا تولید میکنند گونه ای خاکستری رنگ هستند.

موم این عسل، در حقیقت موم نیست، بلکه ابریشم هستند که در داخل این ابریشم، دانه های عسلی قهوه ای رنگ وجود دارند. این عسل به عنوان دارویی ترین عسل وحشی جهان شناخته شده است. عسل وحشی سبدی، در سبد های دست بافت تولید میشود. به این گونه که سبدها را بافته و در مکان مناسب قرار میدهند. جمعیت زنبور های وحشی در آن کندو میسازند و سپس برداشت عسل صورت میپذیرد.

عسل تنه درختی و عسل صخره ای همانگونه که از نامشان پیداست، در تنها های درخت و در شکاف یا زیر صخره های کوه ها یافت میشوند. عسل کوزه ا از قدیمی ترین نوع عسل وحشی است.کوزه های گلی مکان مناسبی برای ایجاد کلنی جدیدی برای زنبورهای وحشی میباشند.

قیمت عسل وحشی

آنچه مسلم است، قیمت عسل وحشی از عسل داخل کندو گران تر است که دو دلیل عمده دارد:

  • کمبود آن
  • سخت بودن برداشت آن

تعیین قیمت عسل وحشی کمی سخت به نظر می رسد و بیشتر جنبه توافقی بین خریدار و فروشنده را دارد. اینکه هر چه قیمت عسل گران تر باشد، کیفیت آن بهتر است، اصلا حرف درستی نمی باشد. اتفاقاً بی انصافی در تعیین قیمت عسل وحشی بسیار زیاد دیده می شود. برای اینکه بتوانید عسل وحشی اصل را با قیمت مناسب دریافت کنید باید از مراکزی خرید کنید که بصورت مستقیم یا با کمترین واسطه عسل وحشی را تهیه می کنند. برای اطلاع از قیمت روز عسل وحشی می توانید به فروشگاه عسل هفت سری بزنید و قیمت این محصول را ملاحظه کنید.

خرید عسل گون کوهی

عسل گون کوهی باعث بهبود بیخوابی میشود. این عس توسط زنبور های عسل وحشی از شهد گل های گیاه گون کوهی تهیه میشود. عسل گون کوهی به درمان کم خونی کمک میکند. مصرف این عسل باعث درمان گرفتگی صدا میشود عسل گون کوهی به درمان مشکلات گوارشی کمک میکند. این عسل وحشی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی میباشد و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند. عسل گون کوهی به بهبود بیماری های کلیوی کمک میکند. این عسل طبیعی باعث بهبود زخم های حلق و ریه میشود. عسل گون کوهی با تنظیم سطح قند خون به کنترل بیماری دیابت نیز کمک میکند. مصرف این عسل باعث کنترل سظح کلسترول خون میشود. مصرف عسل گون کوهی باعث کاهش فشار خون بالا میشود. عسل گون کهی ضد تشنج و ضد صرع است. این عسل به درمان الرژی و سرماخوردگی نیز کمک میکند.

برای خرید عسل گون کوهی با فروشگاه عسل هفت در تماس باشید.

خرید عسل وحشی

قیمت عسل وحشی چهل گیاه

عسل وحشی کوهی به عسل چهل گیاه نیز معروف است. این عسل طبیعی باعث بهبود زخم های بدن میشود. مصرف عسل وحشی چهل گیاه به درمان بیماری های معده کمک میکند. عسل چهل گیاه وحشی باعث تقویت معده میشود. عسل چهل گیاه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است. مصرف عسل چهل گیاه وحشی باعث تقویت روده میشود. عسل چهل گیاه طبیعی به درمان سرفه و سرماخوردگی کمک میکند . مصرف عسل چهل گیا طبیعی باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. مصرف این عسل به درمان رفلاکس معده کمک میکند. عسل چهل گیاه طبیعی باعث التیام زخم های مجاری ادراری میشود. این عسل طبیعی باعث تقویت حافظه میشود. عسل چهل گیاه مغز و اعصاب را تقویت میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث افزایش انرژی در بدن میشود.

برای اطلاع از قیمت عمده عسل چهل گیاه با مدیریت فروش فروشگاه عسل هفت در ارتباط باشید.

خرید عسل مرکبات وحشی

عسل مرکبات به عسل بهارنارنج نیز معروف است. عسل مرکبات دارای اثرات ضد باکتریایی است. این عسل طبیعی باعث درمان سنگ کلیه میشود. عسل مرکبات طبیعی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است. عسل مرکبات وحشی دارای فیبر است و این فیبر باعث درمان بیماری های گواشی و پاکسازی لوله گوارشی میشود. عسل مرکبات باعث محافظت از مغز میشود. این عسل طبیعی از قلب و حافظه حفاظت میکند و مصرف آن باعث حفظ شادابی و سلامت پوست میشود.

برای خرید عسل مرکبات وحشی با مدیر فروشگاه عسل هفت در تماس باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید