گرده گل

فواید گرده گل برای مشکلات معده

مشکلات معده

فواید گرده گل برای مشکلات معده بررسی شده است.گرده گل یکی از مواد پرخاصیتی است که زنبور عسل آن را تولید می کند. این ماده را فقط زنبور عسل می تواند تولید کند چون زنبور عسل به گرده ها آنزیم بدن خود را اضافه کرده و مقداری عسل و بره موم نیز به آن اضافه می شود. این ماده، خواص زیادی دارد که یکی از آن ها خواصی برای سیستم گوارشی انسان ها است.

گرده گل به دلیل مواد درونی خود، می تواند به تقویت سیستم گوارشی بدن انسان کمک کرده و در نتیجه از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند. علاوه بر این، امکان درمان بسیاری از بیماری های مربوط به سیستم گوارشی به کمک گرده گل امکان پذیر است.

مجموعه برند عسل هفت گرده گل را تولید و خدمت شما عزیزان عرضه می کند.

مشکلات دستگاه گوارش و فواید گرده گل برای آن

تهیه آنزیم های گرده گل بر اساس عصاره آبی گرده و محتویات پروتئینی آن، باعث جدا سازی این آنزیم ها و اسیدهای آمینه می شود. این آنزیم ها بسیاری از بیماری های گوارشی مانند: انتروکولیت (التهاب دستگاه گوارش)، پانکراسیت (التهاب لوزالمعده)، هپاتیت و التهاب کیسه صفرا را درمان می کنند.

در پژوهشی، ۳۹ انسان مبتلا به پانکراسیت با گرده گل درمان شدند؛ پس از ۵-۷ روز علایم نفخ و ورم معده کم شد و بعد از ۹-۸ روز سایر علایم بهبود یافت.

عصاره گرده همچنین برای ۴۰ بیمار مبتلا به زخم معده استفاده شد؛ پس از ۱۰ روز از شدت بیماری این افراد بطور چشمگیری کاسته شد. عصاره گرده همچنین روی ۶۰ نفر که به بزرگ شدگی کیسه صفرا دچار بودند، آزمایش شد که در نتیجه ی آن سایز کیسه صفرا کوچکتر شد.

گرده گل همچنین مانع رشد تومور و تحریک آپوپتوز (مرگ سلول) در سرطان روده بزرگ می شود.

گرده‌ی زنبور عسل می‌تواند به رشد زودهنگام دستگاه گوارش کمک کند و بنابراین یک مکمل غذایی بالقوه مفید برای شرایط خاص، مانند سندرم روده کوتاه است.

نفخ معده به دلیل خوردن غذای زیاد و یا بلعیدن هوای زیاد یا حتی خوردن غذاهای گازدار ایجاد می شود. خوردن بیشتر گرده گل زنبور عسل یک راه عالی برای جلوگیری از نفخ است.

گرده زنبور عسل یکی از بهترین تسکین دهنده های استرس در طبیعت است. فقط یک قاشق چای خوری در روز گرده زنبور عسل برای جلوگیری از متورم شدن شکم کافی است.

در واقع گرده زنبور عسل حاوی مقادیر زیادی ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری است. این ماده به تغذیه هر سلول در بدن، کمک به هضم، افزایش متابولیسم، تنظیم عملکرد روده و روده، تقویت و تقویت بدن و سیستم عصبی آن کمک می کند.

این امر باعث می شود که گرده زنبور عسل به یکی از بهترین داروهای تسکین دهنده استرس در طبیعت تبدیل شود.بنابراین برای نفخ معده فقط باید یک قاشق چای خوری گرده گل را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.

انواع روش های مصرف گرده گل

مصرف گرده گل با نوشیدنی های مختلف

یکی از ساده ترین روش ها برای مصرف گرده گل خام، مخلوط کردن این گرده گل با نوشیدنی های مختلف و مورد علاقه است.

اسموتی ها، آبمیوه ها و… گزینه های خوبی برای مخلوط شدن با گرده گل هستند. می توان برای تنوع دادن به رژیم غذایی، مقداری از گرده گل را هر روز در یک نوع نوشیدنی مخلوط کرده و مصرف کرد.

اضافه کردن گرده گل به مواد غذایی مختلف

گرده گل به دلیل اینکه به صورت پودری تولید می شود، خیلی راحت می تواند در مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار گیرد. مثلاً می توانید گرده گل را در سس سالاد خود بریزید و آن را همراه سالاد مصرف کنید.

گرده های گل می توانند در هر مرحله ای به دسرها، سالادها و… اضافه شوند و خواص بسیار زیادی برای بدن داشته باشند. چند ماده غذایی مناسب برای اضافه کردن گرده گل به آن ها: اضافه کردن به ژله های مختلف، اضافه کردن گرده گل به دسرهای بعد از غذا، اضافه کردن گرده به ماست، اضافه کردن گرده گل به سس سالاد، اضافه کردن گرده گل به سالادهای مختلف.

مصرف گرده گل با شیرینی ها و کیک

می توان گرده گل را به کیک ها و شیرینی های مختلف اضافه کرد. برای این کار دو راه وجود دارد:

اولین راه این است که گرده گل را در مراحل پخت به مواد مورد نظرتان اضافه کنید و در نهایت کیک، شیرینی و… را میل کنید.

دومین راه هم این است که گرده گل را به صورت تزئین و یا به صورت لایه ای بر روی کیک، شیرینی و… اضافه کنید و سپس میل کنید.

برند عسل هفت ، گرده گل با کیفیت را تولید و عرضه می نماید. لطفاً جهت سفارش گرده گل از طریق سایت فروشگاه و یا شماره های درج شده در صفحه اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید