عسل هفت

مصرف معجون بادام زمینی برای لاغری

مصرف معجون بادام زمینی برای بدن مفید است.

 هر ماده غذایی طبیعی دارای خواصی برای سلامتی بدن است. بادام زمینی و عسل طبیعی هم از این مواد غذایی هستند که هر کدام می توانند تا حدود زیادی نیاز های بدن را تامین کنند و فواید زیادی برای سلامتی بدن داشته باشند. ترکیب آنها با یکدیگر نیز می تواند تاثیرشان بر سلامتی بدن را دو چندان کند.

عسل نوعی ماده شیرین کننده طبیعی است که قند موجود در آن بی ضرر است و با مواد مغذی موجود در خود می تواند به خوبی خاصیت آنتی باکتریال داشته باشد.

انواع عسل های طبیعی دارای مقدار زیادی پروتئین ها، کربوهیدرات ها، چربی های سالم، آنتی اکسیدان ها، آنزیم ها، املاح معدنی مانند: منگنز، منیزیم، مس، آهن، فسفر و… می باشد.

بادام زمینی نیز دارای ترکیباتی از جمله کربوهیدرات ها، پروتئین ها، ویتامین ها، چربی های بی ضرر و… است.

این دو ماده طبیعی وقتی با یکدیگر ترکیب می شوند، قدرت تاثیرگذاری بیشتری پیدا می کنند از جمله تاثیر زیاد مصرف معجون عسل و بادام زمینی برای لاغری و کاهش وزن.

مجموعه برند عسل هفت معجون بادام زمینی را تولید و از طریق سایت و شماره تماس مندرج در صفحه عرضه می نماید.

فواید عسل

عسل مملو از ویتامین ها و مواد معدنی است که به افزایش انرژی و تقویت ایمنی بدن و به تقویت متابولیسم کمک می کند، که باعث سوختن چربی بیشتر می شود. عسل طبیعی به دلیل داشتن مقدار بالای فروکتوز، دارای شاخص گلیسمی پایین است.

مطالعه ای که روی افراد دیابتی انجام شد نشان داد که مصرف عسل طبیعی باعث کاهش وزن بدن می شود. با این حال، محققان به افراد دیابتی توصیه کردند که هنگام مصرف عسل احتیاط کنند. زیرا می تواند باعث افزایش قابل توجهی در سطح هموگلوبین A (1C) شود.

عسل طبیعی به عنوان یک پروبیوتیک عمل می کند که دستگاه گوارش را پاک می کند و مواد زائد سمی را از بدن خارج می کند. همچنین مصرف عسل باعث کاهش درصد چربی در بدن می شود. بنابراین ممکن است به جلوگیری از بیماری های مرتبط با سندرم متابولیک مانند: چاقی، دیابت و فشار خون بالا کمک کند.

فواید بادام زمینی

بادام زمینی از تنقلات خوشمزه و پرطرفدار است که مغذی و مفید هم هست. این مغز خوش‌طعم از گیاهان بومی آمریکای‌ جنوبی است و می‌توان آن را در گروه آجیل‌ها طبقه‌بندی کرد.

خواص بادام زمینی با خاصیت‌های گردو و بادام هم‌تراز است. این آجیل خوش‌طعم و ارزا منبع عالی منگنز، فیبر، ویتامین E، اسید فولیک، فیبر و فسفر است و مصرف بادام زمینی برای لاغر شدن به شما کمک می‌کند.

مصرف بادام زمینی باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود و در نتیجه بدن برای تامین انرژی ‏مازاد از چربی‌های ذخیره و انباشته شده استفاده می‌کند. بطور کلی مواد غذایی که ‏موجب افزایش متابولیسم بدن شوند، یکی از بهترین و سریع‌ترین گزینه‌ها برای کاهش وزن ‏هستند.

بادام زمینی سرشار از فیبر گیاهی است که باعث بهبود هضم غذا و سلامت دستگاه گوارش ‏می‌شود. این فیبر فراوان کار روده‌ها را تسهیل و به دفع مناسب مواد ‏غذایی از بدن کمک می‌کند و یبوست که یکی از علت‌های اضافه وزن ‏و چاقی است را درمان می کند.

مطالعات متعددی نشان می‌دهد که بادام زمینی یکی از گزینه‌های مفید چربی‌سوز و منبع عالی پروتئین گیاهی محسوب می‌شود. همچنین در ساخت عضله و از بین بردن چربی ‏شکمی نقش موثری دارد.

مصرف روزانه بادام زمینی و فراورده‌های آن مانند کره بادام زمینی، به احساس سیری ‏و کاهش اشتها در طول روز کمک می‌کند. همین احساس سیری مانع از پرخوری که علت ‏اصلی چاق شدن است می‌شود. به طور کلی وقتی شما برای مدت طولانی‌تری احساس سیری ‏می‌کنید، احتمال اینکه تصمیم‌های بد غذایی بگیرید خیلی کمتر خواهد شد.

تاثیر معجون بادام زمینی برای کاهش وزن

بادام زمینی و عسل هر دو دارای چربی های سالم و مقدار زیادی کربوهیدرات و پروتئین هستند به همین دلیل می توانند نیاز روزانه افراد به انرژی را برطرف کنند.

افرادی که قصد کاهش وزن دارند با مصرف ترکیب بادام زمینی و عسل طبیعی می توانند تا ساعات زیادی احساس سیری کنند و اشتهای خود را نسبت به خوردن مواد غذایی کم کنند.

به همین دلیل برای کاهش وزن می توان با مصرف این معجون در وعده صبحانه و یا میان وعده های مختلف، کالری بیشتری دریافت کرد و روند سوخت و ساز بدن را افزایش داد.

مجموعه برند عسل هفت معجون بادام زمینی و دیگر معجون های عسل را تولید و در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. لطفاً برای ثبت سفارش این محصول از طریق سایت اقدام نمائید و یا با شماره موجود در صفحه با مشاوران فروش مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید