ژل رویال

خواص ژل رویال برای تقویت پوست

ژل رویال

ژل رویال به خاطر خواص بینظری که برای پوست، بخصوص برای جوانسازی و همچنین ترمیم و بازسازی پوست دارد در بسیاری از محصولات آرایش و بهداشتی برند‌های مطرح دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از گذشته دور نیز ژل رویال برای پوست و زیبایی مورد توجه بوده است و بخش مهمی از روتین زیبایی کلئوپاترا ایزدبانوی مصری بوده است و به عنوان نمادی از قدرت و جاودانگی برای فراعنه مصر بوده است.

به طور کلی حدود 60 تا 70 درصد ژل رویال را آب و مابقی آن را کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها، لیپیدها، ویتامین‌ها و مواد معدنی تشکیل می‌دهند.

ژل رویال همچنین حاوی مواد معدنی مانند: سیلیکون است که باعث افزایش تولید کلاژن می شود. از طرف دیگر ژل رویال سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی خاصی مانند: فلاونوئیدها، اسید نوکلئیک، اسید دکانوئیک، آنزیم ها که از پوست در برابر بسیاری از آسیب‌ها پشتیبانی می کنند.

همچنین ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی مانند: B1،B2 ،B3 ،B5 ،B6، استیل کولین و روی را می توان در ژل رویال یافت که برای سلامت پوست بسیار عالی هستند. از طرفی مطالعات نشان می‌دهد که اسیدهای موجود در ژل رویال به تولید کلاژن کمک می کند.

برند عسل هفت این ژل سلطنتی را تولید و عرضه می نماید.

ژل رویال از چه چیز تولید می شود؟

شاه انگبین یا ژل رویال یکی از مهمترین محصولات زنبور است است که به ژل سلطنتی یا اکسیر جوانی نیز شناخته میشود توسط زنبورهای پرستار جوان در سنین 2 تا 12 روزگی تولید می شود.

در واقع ژل رویال یک ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارِنکس و فک پایینی زنبورعسل کارگر خارج می شود. تنها غذایی است که در طول عمر ملکه، به او داده می شود و همچنین همه لاروهای کوچک در سه روز اول پس از اینکه از تخم خارج شدند با ژل رویال تغذیه می شوند. این غذای زنبور ملکه دارای ویژگی های مختلف بیولوژیکی مفید برای سلامت انسان مانند: فعالیت های آنتی اکسیدانی، اثرات ضد باکتری، افزایش ایمنی و اثرات ضد تومور است.

فواید ژل رویال برای مشکلات پوستی

ژل رویال فواید و خواص زیادی برای پوست دارد که می توان به مواردی مثل درمان لک های صورت، مرطوب کردن پوست، ضد پیری اشاره کرد.

مهمترین خواص ژل رویال برای پوست عبارتند از:

  • درمان لک های صورت
  • مرطوب کردن پوست
  • ضد پیری
  • بهبود اگزما
  • پاکسازی پوست
  • بهبود زخم
  • روشن کننده پوست
  • درمان جوش
  • کاهش دهنده چین و چروک
  • ترمیم التهاب دور چشم
  • و . . .

روش استفاده از ژل رویال برای تقویت صورت

ژل رویال از ترکیبات موثری تشکیل شده است که برای استفاده از این ژل برای تقویت پوست باید آنرا به صورت ماسک درست کرده و استفاده نمود که در ادامه چند نمونه از این ماسک ها را بیان میکنیم:

1- ماسک ژل رویال و عسل: استفاده از این ماسک کمک میکند پوستی شفاف و عاری از چین و چروک داشته باشید.

مواد لازم برای تهیه ماسک ضد چروک ژل رویال:1 قاشق غذاخوری ژل رویال ، 1 قاشق غذا خوری عسل ، 1 قاشق غذا خوری آلوئه ورا

تمام مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید و آن را روی پوست تمیز صورتتان پخش کنید و پس از 20 دقیقه صورتتان را با آب ولرم بشویید. این ماسک را می توانید دو بار در هفته استفاده کنید و از تاثیر آن  بر پوستتان بهره ببرید.

2- ماسک ژل رویال برای جوش:  فقط کافیست ژل رویال را روی تمام سطح پوستتان بمالید و پس از 20 دقیقه پوستان را با آب ولرم بشویید.

3- ماسک ژل رویال برای اگزما: مواد لازم برای این ماسک: 1 قاشق غذا خوری ژل رویال، 1 قاشق چایخوری روغن زیتون است.

تمام این مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید و صبح ها آن را مانند کرم بر نواحی آسیب دیده بمالید و سپس بعد از 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.

4- رفع لک با ژل رویال: مواد لازم برای تهیه این ماسک: 1 قاشق غذا خوری ژل رویال، 1 قاشق چای خوری روغن بادام است.مواد را ترکیب کنید تا ترکیب یکدستی به دست آید سپس مواد را روی قسمت های لک دار بمالید و پس از 15 الی 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.

5- ماسک سفید کننده ژل رویال: مواد لازم برای تهیه این ماسک: 1 قاشق چای خوری ژل رویال، 1 عدد زرده تخم مرغ، 1 قاشق چایخوری عسل است.پس از ترکیب مواد ماسک را به مدت 20 دقیقه بر روی پوست بگذارید و سپس با آب ولرم بشویید.

این ژل به تنهایی باعث افزایش لطافت و حفظ رطوبت پوست شده و شادابی و نرمی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورید. از این ژل می‌توانید برای دست، پا و به طور کلی تمام قسمت‌های بدن استفاده کنید. ژل را روی پوست مالیده و پس از 15 دقیقه با آب سرد بشویید.

مجموعه برند هفت ژل رویال طبیعی را تولید و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. لطفا جهت سفارش این محصول و محصولات دیگر زنبور عسل از مجموعه ما از طریق  فرشگاه سایت و یا شماره درج شده در صفحه اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید