عسل هفت

صابون عسل چه کمکی به پوست می کند

یکی از محصولات عسل طبیعی، برای شستشوی پوست صورت و بدن است که خواص فراوانی دارد. این محصول با انواع پوست سازگاری دارد و فقط برای پوست‌های خیلی چرب مناسب نیست. صابون عسل یک مرطوب‌ کننده و تمیز کننده پوست است که چربی طبیعی پوست را حفظ می‌کند و آنتی باکتریالی طبیعی و قدرتمند برای پوست محسوب می‌شود که آن را از شر انواع باکتری، جرم و آلودگی خلاص می‌کند.

عسل همیشه به عنوان یک ماده پرخاصیت و مقوی معرفی شده که چون سرشار از عناصر آنتی‌اکسیدان و اسیدهای آمینه ضروری است تأثیر قابل توجهی در بهبود آسیب‌های پوستی و جلوگیری از ایجاد عفونت دارد.

برند عسل هفت ، صابون عسل و انواع محصولات بهداشتی با استفاده عسل را تولید کرده و در اختیار شما عزیزان از طریق سایت و یا شماره درج شده در صفحه قرار میدهد.

خواص صابون عسل برای پوست

صابون عسل یکی از روش های عسل درمانی است که خواص مفید و متعددی برای پوست دارد از جمله:

۱- مرطوب سازی پوست: صابون عسل به طور طبیعی پوست را مرطوب می کند چون عسل به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند، رطوبت هوا را به داخل پوست می کشد و لایه های پوست را حفظ می کند.

۲- تمیز کردن منافذ پوست: این عسل حاوی خواص ضد باکتری و آنزیمی است که باعث پاکسازی عمیق منافذ پوستی می شود.

۳- خواص صابون عسل در لایه برداری پوست: صابون عسل یکی از مواد طبیعی لایه برداری پوست است زیرا سرشار از آنتی اکسیدان، آنزیم و مواد مغذی مورد نیاز برای لایه برداری پوست است.

۴- از بین بردن جای زخم: این صابون سرشار از ترکیبات ضد التهاب و ضد باکتری است و به از بین بردن جای زخم و لکه های تیره کمک می کند. بنابراین، به کاهش ظاهر زخم و افزایش پانسمان زخم در هنگام بازسازی بافت ها کمک می کند. این ماده به مرطوب سازی پوست و احیای منظم سلول های مرده کمک می کند.

۵- برای از بین بردن آکنه: ویژگی های ضد قارچی و ضد باکتریایی که در صابون عسل وجود دارد، به پوست کمک می کند از میکروب محافظت کرده و قرمزی را تسکین دهد زیرا پوست مستعد آکنه، قرمزی ایجاد می کند.

۶- محافظت از پوست در برابر آسیب: آنتی اکسیدان های موجود در عسل برای ترمیم آسیب های پوستی مفید است و پس از شستشو با این صابون، محافظت لازم را قبل از آفتاب زدگی برای شما ایجاد می کند.

۷- جلوگیری از آفتاب سوختگی: این محصول دارای خواص ضد التهابی است که سوختگی پوست را تسکین می دهد و به پوست برای بهبود سوختگی کمک می کند. همچنین از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

۸- براق شدن پوست: یکی از کاربردهای صابون عسل، بدست آوردن پوستی درخشان است زیرا مراقبت های لازم برای پوست را فراهم می کند.

۹- صابون عسل و کاهش علائم پیری: پلی فنول های موجود در عسل اثر رادیکال های آزاد را که باعث اکسیداسیون سلول های پوست می شوند از بین می برند. بنابراین روند پیری پوست را کند می کند. عسل چین و چروک ها و خطوط ظریف را به دلیل وجود مواد ضد پیری و خواص موجود در این صابون از بین می برد.

۱۰- روشنایی پوست: این محصول به روشن شدن پوست تیره کمک می کند، زیرا یک ماده سفید کننده به ویژه برای لب های تیره است.

۱۱- خواص صابون عسل در تمیز کردن پوست: همانطور که قبلاً اشاره کردیم، صابون عسل به شما کمک می کند تا پوست را مرطوب کرده و همچنین از اثرات آرایش و قسمت های آسیب دیده پوست در تمام نقاط بدن خلاص شوید.

دلیل استفاده از عسل در تولید صابون

عسل به دلیل ترکیبات موجود درآن ، برای سلامت پوست و مو نیز مفید است.

عسل از مجموعه‌ای از شهد گل‌ها، صمغ و گرده گل تشکیل شده است که به حفظ رطوبت پوست و مبارزه با پیری و انواع باکتری‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این، عسل سرشار از مواد مغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها می‌باشد که می‌تواند به سلامت پوست و مو کمک کند. به همین دلیل امروزه در بسیاری از لوازم‌های آرایشی از آن استفاده می‌شود.

اضافه کردن عسل طبیعی به ماده اصلی صابون، با داشتن ویژگی‌هایی نظیر آنتی باکتریال بودن، خواص آنتی اکسیدانی، وجود ویتامین‌ها، مواد معدنی، کمک به حفظ سلامت پوست، حفظ رطوبت بدن و قدرت نرم کنندگی، می‌تواند جایگزین مناسبی برای بسیاری از صابون‌های شیمیایی رایج باشد.

مجموعه برند عسل هفت، صابون عسل و دیگر محصولات بهداشتی با استفاده از عسل طبیعی را تولید و عرضه می نماید.لطفا جهت سفارش صابون عسل و سایر محصولات این مجموعه از طریق سایت اقدام نمایید و یا از طریق شماره درج شده در صفحه با مشاوران فروش ما در ارتباط بوده و ثبت سفارش نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید