عسل هفت

انواع معجون عسل

انواع معجون عسل موجود در بازار به عنوان صبحانه و عصرانه مورد استفاده قرار میگیرد. طبیعی یک خوراکی شیرین و خوشمزه است و خواص درمانی زیادی دارد، عسل سرشار از ویتامین و مواد مغذی است و می‌توان از آن به عنوان یک ماده دارویی استفاده کرد.

عسل طبیعی به دلیل داشتن آنزیم‌های گوارشی از قبیل ‌آمیلاز،‌ ساکاراز، لیپاز و…، به هضم غذا کمک می‌کند. آنزیم‌های آن باعث تقویت فرایندهای هضم روده‌ای و فعال‌سازی عملکرد مخاط معده می‌شود. مصرف روزانه عسل باعث افزایش گلبول های سفید و قرمز خون می‌شود همچنین خواص ضد میکروبی قوی دارد و تقریبا تمام انواع باکتری‌ها و ویروس‌ها بعد از چند ساعت در آن زنده نمی‌مانند.

معجون عسل و مغز یکی از انواع معجون های عسل است که ترکیبی از عسل طبیعی و انواع مغزها از جمله: پسته، بادام، گردو و بادام هندی می باشد که سرشار از پروتئین و مواد معدنی بوده و بسیار مقوی و انرژی زا است.

ترکیب عسل و مغز، طعم عسل را بسیار متفاوت و دلچسب‌تر می‌کند. مغزها حدود بیست نوع پروتئین در خود دارند که در صورت مخلوط شدن با عسل خواص خوراکى و درمانى عسل را دو چندان مى‌کند.مصرف معجون عسل مغز باعث کاهش کلسترول خون می‌شود.

از دیگر مواد مورد نیاز بدن که در معجون عسل مغز یافت مى‌شود می‌توان به فسفر، آهن، منگنز، مس و روی، کلسیم و پتاسیم، انواع ویتامین‌هاى A ، B و E ، انواع پروتئین‌ها و املاح ضرورى و اسیدهاى چرب غیراشباع که براى بدن مفید و حیاتى هستند اشاره کرد.

معجون عسل و انواع آن

یکی از ترکیبات خیلی خوشمزه و مقوی که خواص غذایی سرشاری دارد، معجون‌ها هستند. با تهیه معجون قوی و سالم می‌توانید انرژی زیادی در طول روز کسب کنید. تهیه و ساخت معجون عسل برای میان وعده،مواد مغذی مهمی مانند کلسیم، ویتامین و پروتئین‌ها را به بدن می‌رساند. می‌توان برای مشکلات مختلفی مانند: سرماخوردگی، رشد استخوان، رشد جسمی کودکان، سرفه، نشاط پوست و مواردی دیگر از این معجون‌ها استفاده کرد.

  • معجون عسل  و آبلیمو برای سرماخوردگی:  با ترکیب عسل، آبلیمو طبیعی و آب ولرم می‌‌توان یک مجنون کاملا ساده ولی مقوی برای سرماخوردگی به دست آورد. با خوردن این معجون گلودرد ناشی از سرماخوردگی تا حد زیادی بهبود پیدا می‌کند.
  • معجون عسل و شیر: این دو ماده هر کدام به صورت جداگانه خواص زیادی دارند. اما وقتی که در کنار هم قرار بگیرند، معجون بسیار مقوی برای داشتن دندان‌های سالم و رشد جسمی بدن را فراهم می‌کنند.

علاوه بر آن اگر کم خونی دارید، می‌توانید با ساخت معجون شیر و عسل جلوی کم خونی خود را بگیرید. جالب است که این ترکیب جذاب به میزان زیادی جلوی شب ادراری کودکان را می‌گیرد. علاوه بر آن رشد جسمی و استخوانی کودکان با آن تأمین می‌شود.

  • معجون عسل و چهارمغز: برای تهیه این معجون عسل مقوی و خوشمزه، بستنی سنتیف شیر، قهوه، دارچین، عسل، گردو، کنجد، پودر نارگیل، فندق، پسته، بادام، موز و آناناس نیاز است.

برای تهیه معجون ابتدا تمامی مغزها را ‌خرد کنید و یا به دلخواه آن‌ها را آسیاب کنید. بعد از این کار بستنی و شیر را با هم مخلوط کنید تا یک بافت یک دست از شیر و بستنی به دست بیاید. حالا همه مواد شامل مغزها، آناناس، عسل، کنجد، قهوه، دارچین، پودر نارگیل و موز را روی بستنی و شیر بریزید و با هم ترکیب کنید. معجون خوشمزه کم کم در حال آماده شدن است.

بعد از اینکه مواد را به خوبی ترکیب کردید، معجون را بچشید. اگر شیرینی آن کم بود، می‌توانید مقداری کمی عسل به آن اضافه کنید. اما اگر شیرینی معجون بیش از حد زیاد بود، فقط کافی است کمی بستنی به آن اضافه کنید. این معجون قوی را می‌توانید به عنوان میان وعده و یا برای دسر در مهمانی‌های خود استفاده کنید.

  • معجون عسل و انجیر: ترکیب عسل و انجیر انرژی زیادی ایجاد میکند. برای تهیه این معجون می‌توانید از انجیر، خرما، بستنی، شیر، پسته، گردو، کاکائو و گل محمدی استفاده کنید. ابتدا انجیرها را باید به مدت ۲۴ ساعت در آب خیس کنید. بعد از آن هسته خرما را جدا کنید و تمامی مواد را با هم ترکیب کنید.

مرکز خرید بهترین معجون عسل

عسل تقویتی که همراه انواع مغز ها است یکی از مواد خوراکی مورد علاقه کودکان است که البته مزه‌ی عالی و خواص درمانی فوق العاده‌ی این ترکیب باعث شده است تا افراد بزرگسال هم به سمت این نوع عسل علاقه مند شوند.

این خوراکی خوشمزه را بیشتر به عنوان یک میان وعده مقوی مصرف می‌کنند.اگر دچار کمبود مواد معدنی هستید، با خرید معجون عسل می‌توانید انرژی و مواد معدنی مورد نیاز بدن خود را جبران کنید.

برند عسل هفت مرکز فروش انواع معجون عسل است که این محصولات را با کیفیت فوق العاده و قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند.

شما مشتریان عزیز میتوانید جهت سفارش انواع معجون از طریق سایت اقدام نموده و یا از طریق شماره درج شده در صفحه با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید و ثبت سفارش نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید