عسل هفت

استفاده از ژل رویال برای پر شدن و چاقی صورت

امروزه لاغری صورت و اجزای آن به یکی از دغدغه های مهم بسیاری از افراد تبدیل شده است. لاغری صورت معمولاً سن شما را بیشتر از حد معمول نشان می دهد و از شادابی و طراوت چهره شما می کاهد. داشتن صورتی چاق، نه تنها شما را با نشاط و جذاب نشان می دهد، بلکه باعث جوانتر به نظر رسیدن شما نیز خواهد شد. استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت می تواند راه حل موثری برای شما باشد.

شما با استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت می توانید علاوه بر گرفتن نتیجه دائمی و صرفه جویی در هزینه ها، سلامت خود را نیز تا حد بالایی تضمین کنید.

کرم های ژل رویال برای چاقی صورت حاوی فسفر، بیوتین، ویتامین های گروه B و ویتامین های  A، D، E، K، H  و B-Complex و همه 9 نوع ویتامین B هستند که اینها به پوست شادابی می بخشند.

فواید استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت

با تحقیقات انجام شده، ژل رویال برای چاقی صورت و پوست بسیار مفید است. استفاده از ژل رویال برای از بین بردن لکه های سیاه و آکنه صورت به خصوص پوست ضروری است. اگر ژل رویال به طور مرتب استفاده شود، منافذ پوست سالم تر می شود و این ژل هرگونه لک صورت را از بین می برد. در واقع می توان گفت:

ژل رویال برای چاقی صورت خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، می تواند به پیشگیری و درمان بیماری هایی مانند: آکنه، قارچ و پسوریازیس که به دلیل وجود میکروارگانیسم ها روی پوست رخ می دهد، کمک کند.

همچنین ژل رویال می تواند علائم پیری مانند چین و چروک، لک و رنگ پریدگی پوست را کاهش دهد. می تواند به سرعت بخشیدن به بهبود و بهبود زخم های روی پوست کمک کند و در رفع تورم پوست موثر باشد.

با کمک به حفظ تعادل رطوبت در لایه پوست، می تواند بثورات پوستی را کاهش داده و درخشندگی را حفظ کند. به لطف اجزای خاص در ساختار آن، می تواند پوست را در برابر برخی از اشعه های مضر خورشید محافظت کند.

روش استفاده از ژل رویال برای صورت

طریقه مصرف ژل رویال برای مصارف متفاوت متعدد است. استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت به دو روش خوراکی و موضعی انجام می شود. در مورد استفاده موضعی از رویال ژل، شما می توانید لایه ای نازک از این ژل را روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود و پس از مدتی آن را بشویید. این کار را هر روز تکرار کنید تا شادابی پوست خود را بیشتر کنید.

برای پوست معمولی: کافی است نصف تا یک قاشق چایخوری ژل رویال را مستقیماً روی صورت خود بمالید. سپس به مدت 5 تا 10 دقیقه به آرامی ماساژ دهید تا مواد مغذی جذب پوست شود. سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.

برای پوست چرب: قبل از استفاده از ژل رویال باید از یک تکه لیمو استفاده کنید، صورت را به آرامی ماساژ دهید و با آب گرم بشویید.

برای پوست حساس: یک برش گوجه فرنگی را برای چند دقیقه روی صورت خود ماساژ دهید، با آب گرم بشویید و سپس به آرامی پوست صورت را با ژل رویال ماساژ دهید.

از طرفی می توانید این ژل را به صورت خوراکی نیز مصرف کنید. مصرف خوراکی این محصول می تواند به صورت مصرف مستقیم یا ترکیب شده با مواد دیگر مانند: عسل، یا آب باشد. فقط باید توجه داشته باشید، برای مصرف آن دوره ای تعیین کنید و به صورت مداوم از آن استفاده نکنید. برای مثال پس از مصرف یک دوره ۱۵ روزه، یک هفته از مصرف آن خودداری کنید و بعد از گذشت یک هفته، دوباره از آن استفاده کنید.

موارد احتیاط و منع شده استفاده از ژل رویال

هر ماده‌ای با هر میزان از مفید بودنِ آن ممکن است برای برخی از افراد مضر بوده و یا ممنوعیت مصرف داشته باشد، در مورد ژل رویال نیز توجه به نکات زیر مهم است:

زنان باردار و َشیرده باید حتماً با مشورت پزشک و در صورت تائید ایشان ژل رویال مصرف کنند.

افرادی که حساسیت به گرده گل و نیش زنبور یا آسم دارند ابتدا در مقدار کمی ژل رویال استفاده کرده و اگر حساسیت و علائم شدیدی همچون تهوع، سردرد و کهیر را بعد از مصرف تجربه نکردند سپس از این ماده استفاده کنند.

در مصرف موضعی و استفاده از ژل رویال در ماسک می‌توانید مقدار کمی از آن را روی یک قسمت کوچک پوست امتحان کنید و اگر سوزش، سرخی و التهاب یا واکنش آلرژیک شدیدی نداشتید به استفاده از آن ادامه داده و از خواص آن بهره‌مند شوید.

در مصرف خوراکی نیز اگر داروهای فشار خون یا ضد انعقاد مصرف می‌کنید و یا داروی خاص دیگری بهتر است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

برند عسل هفت  ژل رویال را در اشکال مختلفی از جمله پودر ژل رویال، از طریق سایت و یا از طریق شماره درج شده در صفحه خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید