عسل هفت

ده خاصیت عسل چهل گیاه

عسل کنار

 عسل چهل گیاه حاصل نوشیدن شهد گل های مختلف توسط زنبور عسل است. عموماً در فصل بهار که گیاهان مختلفی در یک منطقه می روید، زنبور شهد گل های مختلفی از جمله: شبدر، اسپرس، کلزا، آویشن، ‌اسطوخودوس، کاکوتی (آنخ)، اسفرزه، افسنتین، گل بنفشه، گون، کتیرا، ختمی، کاسنی، گل گاو زبان، مریم گلی، یونجه و بسیاری از گیاهان دیگر را به عسل تبدیل می کند. این نوع عسل خواص عمومی زیادی برای بدن داشته و برای بیماری های مختلف توصیه شده است. استفاده از این عسل در طب سنتی به وفور دیده می شود.

برند عسل هفت بهترین عسل چهل گیاه را تولید و از طریق سایت فروشگاهی ایرانیان هانی عرضه میدارد.

عسل چهل گیاه (روش تشخیص عسل چهل گیاه)

عسل چهل گیاه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. از مهم ترین ویژگی ها برای تشخیص عسل چهل گیاه که در نظر اول جلب توجه می کند، رنگ کهربایی آن است، مزه ی آن نیز دارای شیرینی متوسط است و به طورکلی شیرینی آن از عسل های دیگر کمتر احساس می شود. از طرفی فعالیت آنتی اکسیدانی این عسل بسیار بالاست.

از دیگر ویژگی های مهم این نوع عسل این است که هیچ نوع افزودنی اعم از رنگ ،طعم، عطرو.. ندارد.

فواید عسل چهل گیاه

عسل طبیعی چهل گیاه به دلیل وجود گرده گیاهان متفاوت در آن خواص بسیار زیادی دارد و می‌تواند در درمان یا پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها و مشکلات نقش مهمی داشته باشد. از مهم‌ترین خواص عسل چهل گیاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تأثیر بر گردش خون: از مهم‌ترین فواید استفاده از این عسل، کاهش فشارخون است. عسل می‌تواند قلب را تقویت کند و به همین دلیل می‌توان گفت که در بهبود گردش خون نقش بسیار مؤثری دارد.

2- جلوگیری از شوره سر: عسل چهل گیاه همچنین فواید زیادی برای مو دارد. خاصیت مرطوب کنندگی در ساختار آن به موها سلامتی می بخشد و از آن در برابر شکنندگی محافظت می کند. این نوع عسل از شوره سر نیز جلوگیری کرده و حجم موها را افزایش می دهد.

3- پیشگیری از دیابت: با جایگزین کردن عسل، خرما، توت و یا مواد دیگری که قند طبیعی دارند به جای قند و شکر احتمال بروز بسیاری از بیماری‌ها مانند دیابت کاهش می‌یابد. قند طبیعی میزان قند خون را کمتر و آهسته‌تر بالا می‌برد و به همین دلیل بدن می‌تواند آن را استفاده کند و با مشکلاتی که ناشی از انباشته شدن قند در بدن به وجود می‌آید مواجه نشد.

4- تقویت قوای جنسی: از آنجایی که عسل به بدن نیرو و انرژی می دهد، بر عملکرد جنسی افراد هم تأثیر مثبت می گذارد. این خوراکی خوشمزه و پرخاصیت، رابطه جنسی طولانی تر را به ارمغان می آورد. مصرف عسل خالص چهل گیاه برای کسانی که از اختلالات نعوظ، عدم تمایل جنسی و … رنج می برند، توصیه می شود.

5- تقویت سیستم ایمنی: از دیگر خواص مصرف عسل موسوم به چهل گیاه تقویت سیستم ایمنی بدن است. اگر سیستم ایمنی بدن از قدرت مناسبی برخوردار باشد احتمال ابتلا به بیماری‌هایی نظیر کرونا در آن‌ها کاهش می‌یابد. همچنین در صورت ابتلا به دلیل این‌که سیستم ایمنی بدن از قدرت مناسبی برخوردار است می‌تواند در برابر این بیماری‌ها به خوبی از خود محافظت کند و سریع‌تر بهبود پیدا کنند.

6- ضد سرع

7- خون ساز و همچنین تصفیه کننده خون

8- ترمیم کننده مفاصل و غضروف ساز

9- مسکن و تسکین دهنده دردهای مختلف بدن

10- درمان مشکلات گوارشی از جمله زخم معده، ترش کردن معده و کنترل اسید معده و درمان تب و حرارت بالای بدن

خرید عسل چهل گیاه

از آنجایی که ما به کیفیت محصولاتمان اعتماد کامل داریم، تمام عسل ها را با ضمانت عرضه میکنیم و اگر محصولات طبیعی نبودند پولی که برای خرید محصولات پرداخت کرده اید را برایتان واریز میکنیم.

ظروف مورد استفاده برای بسته بندی عسل های برند عسل هفت کاملا مقاوم و بهداشتی می باشند. این ظروف علاوه بر مقاومت بالایی که دارند، کاملا بهداشتی و از مواد اولیه درجه یک هستند.

بهتر است برای تهیه عسل طبیعی چهل گیاه با کیفیت به سراغ مارک ها و برندهای معروفی که شناخته شده رفته و عسل مورد نظر را خریداری کنید. اگر این عسل ها زیر نظر ارگان و سازمان های استاندارد تایید شده باشد که خیلی بهتر است.

معمولا سازمان غذا و دارو و یا سازمان استاندارد، از مزارع و روند تولیدی عسل طبیعی چهل گیاه بازرسی های لازم را انجام می دهند که در صورت تایید این سازمان ها می توان از با کیفیت بودن این نوع عسل اطمینان یافت.

برند عسل هفت انواع عسل طبیعی با کیفیت و همچنین عسل چهل گیاه را خدمت شما مشتریان عزیز عرضه میدارد. لطفا جهت خرید محصولات از طریق فروشگاه آنلاین شرکت اقدام نمائید و یا از طریق شماره تماس درج شده در صفحه با متخصصان ما در تماس بوده و ثبت سفارش نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید