عسل هفت

کارخانه عسل / کارخانه تولید و صادرات انواع عسل بسته بندی

بسته بندی انواع عسل، چگونه و در چه شرایطی صورت می گیرد؟ آیا کارخانه عسل معتبر تولید و صادرات انواع عسل بسته بندی شده را می شناسید؟
کشور ایران، این استعداد خوب و مناسب را در اکثر دشت ها و کوهستان های خود داشته که با وجود انواع پوشش گیاهی غنی در این مناطق، شاهد زنبوردارانی فعال و در نهایت تولید انواع عسل ناب ایرانی، بوده است.
خوشبختانه امروزه با گسترش فعالیت های زنبورداران در استان هایی چون لرستان، اردبیل، کردستان و همدان، شاهد وجود انواع عسل های طبیعی و کاملا طبیعی در بازارهای کشور بوده ایم که همگی آنها از کارخانجات معتبر تولیدی در کشور، روانه این بازارها، شده اند.
کارخانجات تولید و بسته بندی انواع عسل طبیعی، تحت شرایطی ایده آل و با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته، اقدام به صادرات انواع بهترین و طبیعی ترین عسل اصل و شناسنامه دار به بازارهای داخلی و خارجی، نموده اند. حال آیا می دانید که امر بسته بندی انواع عسل طبیعی، تحت چه شرایط و در چه ظروفی صورت می گیرد؟

کارخانه عسل / کارخانه تولید و صادرات انواع عسل بسته بندی

بسته بندی انواع عسل طبیعی

بسته بندی انواع عسل طبیعی
لازم به ذکر است که تولید عسل، در کارخانه عسل با برداشت عسل از قابها و استخراج آن توسط دستگاهی به نام استراکتور و گذراندن عسل استخراج شده از صافی هایی توری شکل به جهت از بین بردن مواد و ذرات خارجی موجود در موم عسل، عسلی کاملا خالص و طبیعی را بدست می آورند.
در این کارخانجات با استفاده از دستگاه های مخصوص برای بسته بندی عسل، در شرایطی کاملا بهداشتی و به دور از هر گونه آلودگی، اقدام به بسته بندی عسل در ظروف شیشه ای و یا پلی اتیلنی، می نمایند.

البته امروزه به سبب سبکی وزن و قیمت ارزانتر ظروف پلاستیکی، شاهد بسته بندی انواع عسل در این ظروف پلاستیکی از طرف تولید کنندگان عسل هستیم.

امروزه شناخت کارخانجات معتبر تولید و صادرات و فروش عسل بسته بندی توسط مشتریان در فروشگاه ها و مراکز فروش سراسر کشور، می تواند محصولی ناب را برای عرضه به مصرف کنندگان برای شما به ارمغان داشته باشد.

درضمن بسته بندی عسل تاثیر بسزایی در خرید انواع عسل از طرف مصرف کنندگان دارد.

انواع بسته بندی عسل طبیعی

انواع بسته بندی عسل طبیعیبسته بندی عسل طبیعی در ظروف متنوعی انجام می شود.

این تنوع هم در جنس است و هم در ابعاد. نکته جالب این است که تنوع در جنس درب ظروف نیز داریم.

انواع ظروف بسته بندی عسل:

  • ظروف شیشه عسل
  • ظروف پلاستیکی عسل

انواع ظروف بسته بندی عسل از نظر اندازه:

توضیح این مورد بسیار طولانی و از حوصله خارج است چرا که ظروف بسته بندی عسل در ابعاد و اندازه های بسیار متفاوتی تولید می شوند.

کارخانه های تولید ظروف بسته بندی بسیاری در کشور وجود دارند که بنا به درخواست مشتری اقدام به تولید ظروف می نمایند.

ظرف بسته بندی عسل از ظروف ۲۰ گرمی تا چندکیلویی تولید می شود و نیز اکثر کارخانجات برای رابطه ی مستقیم با مشتری از حلبی هایی با وزن ۲۷ کیلو گرم استفاده می کنند.

صادرات انواع عسل طبیعی

صادرات انواع عسل طبیعیصادرات هر محصولی در ایران اگرچه از جهاتی شبیه به فروش داخلی است اما قواعد خاص خودش را دارد.

برای فروش خارجی موفق و صادرات عسل به دیگر کشورها بطوری که پایدار و هیشگی باشد باید نکات خاصی مدنظر قرار گیرد.

همه این نکات را به اختصار در یک عبارت خلاصه می کنیم و آن حرفه ای بودن است.

مهم نیست شما زنبوردار، کارخانه دار  یا یک تاجر هستید. در هر مقامی که هستید باید حرقه ای باشید.

اما پارامترهای مهم عسل برای صادرات به دیگر کشورها:

  • کیفیت محصول
  • نوع بسته بندی
  • قدرت تأمین
  • پاسخگو بودن به مشتری
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • قیمت

بیهوده نگفته ایم اگر بگوییم موارد بالا تقریباً براساس اولویت آمده اند.

شاید تصور کنید کیفیت و قیمت مهمترین نکات در امر صادرات عسل هستند اما مواردی هستند که خارجی ها را مجبور می کنند بدون در نظر گرفتن قیمت، با شما معامله کنند.

صادرات عسل به عراق

صادرات عسل به عراقکشور عراق یکی از مقاصد و بازارهای هدف صادرکنندگان کشور ما بخصوص در حوزه عسل طبیعی بوده است.

کشور عراق خواهان عسل ایران با کیفیت های مختلفی است.

از انواع عسل هایی که در کشور عراق متقاضیان زیادی دارد عسل کنار و عسل وحشی می باشد.این صادرات می تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور کند.

بیشترین سود اوری ایران در رابطه با عراق فروش عسل یونجه می باشد.

در سالهای اخیر با توجه به بهبود روابط ایران و عراق روز به روز رابطه ی ما با این کشور بهتر شده و روابط تجاری ما رشد چشمگیری داشته است. از انجایی که ایران تحت تاثیر شرایط بین المللی وضعیت مناسبی در باب اقتصاد ندارد و اقتصاد ایران متکی به نفت می باشد میتوان با تکیه بر کالای غیر نفتی قدم بزرگی در بهبود شرایط کنونی و ارز اوری داشت. کالاهایی مانند فرش ، زعفران ، عسل و . . . میتوانند سهم عظیمی در پیشبرد اهداف ایران عزیز داشته باشند.

صادرات عسل به ترکیه

صادرات عسل به ترکیهیکی دیگر از کشورهایی که صادرات عسل به آنجا برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است، کشور ترکیه است. کشور ترکیه یکی از خریداران و متقاضیان بزرگ انواع عسل کشور ایران می باشد.

اگرچه کشور ترکیه یکی از صادرکنندگان بزرگ عسل در دنیا می باشد، اما واردات عسل نیز دارد.

از جمله مزیت های همکاری با خریداران ترک، فاصله کم و همسایه بودن این کشور است که هزینه های حمل و نقل را به شدت کاهش می دهد.

ایران  با فروش عسل ثریایی اردبیل به ترکیه دلار زیادی را به بازار ایران وارد می کند. عسل هایی که به کشور ترکیه صادرات می شود دارای بسته بندی های شیک و بهداشتی است. این نوع عسل ها دارای حجم های مختلفی می باشند.

صادرات عسل به اروپا

صادرات عسل به اروپابرخی از کشورهای اروپایی نیز از ایران عسل می خرند اما در این بین نکاتی وجود دارد.

نکته اول اینکه کشورهای عضور اتحادیه اروپا نمی توانند بصورت رسمی از ایران عسل وارد کنند.

اما این نکته جای نگرانی برای آنانکه عسل بدن قند و  طبیعی و مرغوب تولید می کنند ندارد. اگر عسل تولیدی شما مرغوب و از نظر کیفیت عالی است راه برای صادرات عسل شما به اروپا باز است.

برای این منظور باید مواردی را رعایت کنید و با توجه به اینکه این نکات با توجه به کشور مقصد، حجم بار، کیفت و نحوه سفارش خریدار فرق دارد، ذکر همه آنها در این مقاله ممکن نیست.

کشور های اروپایی بدلیل شرایط بسیار مناسب اقتصادی  و مناسب تر بودن زندگی تونایی خرید عسل بمقادیر زیادی را دارند و می توانند مشتریان بسیار مناسبی برای ایران و عسل ایران باشند.

ایران با کشور هایی مانند اتریش ، المان ، فرانسه ، اکراین ، ایتالیا ، و … دارای تجارت کالا های غیر نفتی مانند فرش و زعفران و عسل می باشد و گسترش این شرایط می تواند قدم بسیار مهمی در استقلال از اقتصاد نفتی باشد.

آموزش صادرات عسل، فروش عسل و بازاریابی

آموزش صادرات عسل، فروش عسل و بازاریابیبرای رسیدن به هر هدفی باید در مسیر درست آن حرکت کنیم. اما این فقط کافی نیست.

  1. مشخص شدن هدف
  2. انتخاب مسیر درست
  3. داشتن یک راهنمای خوب

اکثر مردم گزینه سوم را فراموش می کنند و یا اینکه راهنمای مناسبی انتخاب نمی کنند.

راهنمای شما باید حداقل یکبار آن مسیر را طی کرده باشد تا بتواند شما را به سرمنزل مقصود برساند.

چنانچه هدف شما فروش و بازاریابی عسل و فرآورده های زنبورعسل می باشد و به صادرات این محصولات به دیگر کشورها فکر می کنید می توانید با اطمینان خاطر در این راه گام بردارید.

اگرچه امروزه بدلیل عدم شناخت بازارهای جهانی و نیز راه های تخلف زیادی که در این زمینه وجود دارد صادرات عسل با مشکلاتی مواجهه است اما اگر بطور صحیح مدیریت شود می تواند در این شرایط اقتصادی نا به سامان کمک فراوانی کند.

ایران با توجه به تولید بیسار زیاد عسل می تواند کارخانه های بسیار زیادی را در جهت بسته بندی اب زدایی عسل راه اندازی کند که این کار چندین ویژگی و مزیت مهم دارد . این کار می تواند هم در درون کشور اشتغال زایی انجام دهد هم وجهه ی صادراتی ایران را قوی تر کند و هم قدم مهمی در استقلال از اقتصاد نفتی برداشت.

شرکت تولیدی بهترین انواع عسل در ایران

شرکت تولیدی بهترین انواع عسل در ایرانبهترین شرکت های تولید کننده ی عسل  در مناظقی است ک زنبورداران با انصافی فعالیت میکنند. بعنوان مثال عسل خوانسار که طرفداران و مشتریان زیادی دارد بیشتر توسط شرکت تولید کننده ی عسل طبیعی خوانسار به ایران و جهان عرضه می شود. شرکت تولید کننده ی عسل طبیعی خوانسار از یا سابقه ترین و بهترین شرکت های تولید کننده عسل در ایران میباشد این شرکت عسل درجه یک را به بازار عرضه می کند.

از دیگر شرکت های تولید کننده ی عسل می توان به کارخانجات تولید عسل مرغوب دیابتی سرعین و شرکت عسل پارس کندو اشاره کرد.

بطور کلی در ایران اسلامی تقریبا در همه ی استان ها تولید عسل وجود دارد و به همین دلیل مردم می توانند در هر استان با یه تحقیق کوچک به بهترین عسل فروشی و بهترین شرکت تولیدی عسل و یا حتی به زنبورستان دسترسی داشته باشند که این نشان از در دست رس بودن این نعمت الهیی برای مردم ایران می باشد  و مردم می توانند بهترین استفاده را ازاین شرکت ها ببرند.

شرکت های تولید عسل در هر منطقه ی که تولید عسل و گل و گیاه رواج داشته باشد فعالیت می کنند.

نمایندگی فروش انواع عسل خارجی در ایران

نمایندگی فروش انواع عسل خارجی در ایرانبرای شناسایی مراکز و نمایندگی های فروش انواع عسل داخلی و فروش عسل خارجی در تهران و سایر شهرستان ها ره های زیادی وجود دارد. در تهران بزرگترین و بهترین نمایندگی بازار عسل تهران می باشد.

برای شهرستان ها نمایندگی های زیادی وجود دارد که به چند نمونه از انها اشاره میکنیم:

  1. نمایندگی فروش عسل مدا
  2. نمایندگی فروش عسل اسیراد
  3. نمایندگی فروش عسل برزویان
  4. و …

نمایندگی های فروش عسل دارای مجوز رسمی از دولت جهموری اسلامی بوده و می توانند تضمین بهترین عسل را به مشتری های خود بدهند . این نمایندگی ها دارای سابقه های متعدد هستند حتی بعضی از ان ها از قبل انقلاب هم فعالیت می کنند و دارای سابقه ی درخشان در عرضه عسل به مشتریان خود دارند.

خریدار عمده عسل فله ای درجه یک

خریدار عمده عسل فله ای درجه یکبطور کلی هر محصولی که بصورت جزیی خریداری شود قیمت بالاتری دارد نسبت به خریدن عمده ی ان. عسل نیز از این قاعده مستثنی نیست و هرچه بصورت عمده و فله ی عسل را خریداری کنیم میزان پول کمتری بابت ان پرداخت می کند.

در کاخانجات تولید کننده ی عسل  فروش عسل عمده زیر ۲۷ کیلو گرم معمولا قابل قبول نیست اکثر کارخانجات ایرانی سقف ۲۷ کیلو گرم را برای فروش عمده ی عسل در نظر میگیرند.

برای فروش عسل فله ای باید شخص مورد اعتماد و کاخانه ی معتبر را یافت. بعضی از مردم که زنبور دار اشنا می شناشند مستقیم به کوه رفته و از ان ها عسل میخرند این روش بسیار مناسب می باشد اما باید دقت کنیم که هزینه های مسافرت و خطرات پیس و رو را در نظر بگیریم.

اکثر مردم کردستان و کرمانشاه با مراجعه به زنبور دار به صورت فله ی برای  خود و یا خانواده ی خود عسل خریداری می کنند این روش مزیت ها و معایب خود را دارد.

از مزیت های این روش دیدن ساز و کار زنبور دار و صالح بودن و عاقل بودن زنبور دار و نیز دیدن منطقه است که هر چه میزان گل و گیاه و گون منطقه بیشتر باشد عسل ان منطقه معمولا مرغوب تر است.

از معایب این روش خرید می توان به افزایش هزینه ی جابجایی و خطراتی میباشد که در راه با ان ها موجهه میشویم.

پس باید برای خرید عسل فله ی بسیار دقت نمود و تا جایی که امکان دارد از یک زنبور دار مطمن عسل را خرید نماییم.

بزرگترین شرکت بسته بندی عسل عناب بیرجند

بزرگترین شرکت بسته بندی عسل عناب بیرجندبیرجند بدلیل فراوانی عناب بزرگترین تولید کننده ی عسل عناب کشور میباشد و شرکت بسته بندیی عسل عناب بیرجند در همین راستا ایجاد شده است. این شرکت از ظروف پلاستیکی و شیشه ای در اندازه های مختلف استفاده می کند و در قسمت شرقی ایران بسایر محبوب بوده و اسم ی برای خود دست و پا کرده است.

عسل کناری که توسط این شرکت تولید می شود به کشور های اسیایی مانند پاکستان و مغولستان صادر می شود.

بیرجندبه عنوان مهد عناب ایران شناخته می شود که یک استان گرمسیری با باغات بیشمار عناب است. بیرجند مرکز خراسان جنوبی و مهمترین شهر این استان است که دارای تولیدی ها و زنبورستان های بی شمار ی است که سبب شده مردم مقداری از درد های خود را با درامد حاصل از این زنبور ها بهبود ببخشند. از این رو این شهر با زنبور های بیماری که دارد سالیانه مقادیر بسیار زیادی عسل کنار به استان های دیگر مخصوصا اصفهان و تی به خارج کشور و به کشور های مانند عراق و کویت و پاکستان و مغولستان صادر میکند.

شایان ذکر است که امروزه در اکثر شرکت ها و کارخانجات معتبر دنیا و اروپا هم از انواع ظروف شیشه ای در وزن های نیم کیلویی و یک کیلویی بهره برده می شود و این امر هم در کارخانجات کشور ما، رواج داشته است.

فروشنده عسل بسته بندی تبریز

فروشنده عسل بسته بندی تبریزبیشترین معروفیت تبریز بخاطر عسل کندوان می باشد که معروف ترین روستای عسلی ایران می باشد.

در تبریز شرکت های متفاوتی مسولیت بسته بندی عسل را بر عهده ئپدارند که عبارتند از:

  1. صنایع غذایی پارمیس نام اذربایجان(اریج عسل)
  2. عسل طبیعی و دارویی اذربایجان
  3. واحد تخصصی بسته بندی عسل طبیعی
  4. شرکت بسته بندی عسل بایرامی
  5. و …

مواردی که ذکر کردیم معروف ترین شرکت های بسته بندی عسل در تبریز و اذربایجان شرقی هستند. بطور کلی معروف ترین منطقه ی تبریز همان طور که گفتیم روستای کندوان است که دارای عسل بسیار مرغوب و فروشنده ها و زنبور دارهای بسیار با انصافی است که سبب شده هم به جاذبه ی گردشگری و هم محل کسب درامد منطقه تبدیل شود.

مردمی که به کندوان می روند علاوه بر لذت بردن از مناظر دیدنی و زیبای ان منطقه می توانند عسل مرغوب چهل گیاه را نیز تهیه کنند حتی فروشندگان این منطقه پس از مشتری جذب کردن برای اکثر نقاط ایران عسل با استفاده از پست و . . . میفرستند ، که سبب معروفیت بیش اندازه این روستا و عسل ان شده است.

پخش عمده عسل هفت مرغوب

پخش عمده عسل هفت مرغوبفروش عسل کوهی مشتریان زیاد و سود فراوانی داردو مخصوصا تهرانی ها تمایل زیاد یبه استفاده از عسل افشار و عسل گلرنگ  و بخصوص عسل کوهی دارند.

مرکز عسل هفت در زمینه ی پخش و توزیع انواع عسل کوهی در تهران دارای اسم ورسم بخصوصی می باشد.

در ضمن محصولات این مرکز کاملا طبیعی بدون استفاده از راه های تخلف می باشد. و دارای ضمانت پس از فروش و و پخش عمده به همه ی نقاط کشور می باشد. برای خرید عسل کوهی که معمولا از  گون می باشد مشتریان زیادی وجود دارد که خود با پای خود به زنبورستان می روند که علاوه بر بازدید از زنبورستان و اطمینان پیدا نمودن از محصولات می توانند خرید انجام دهند حتی می توانند به صورت فله ای خرید نمایند که این خود می تواند سبب کاهش هزینه شود.

مرکز خرید عسل هانتیا در تهران

مرکز خرید عسل هانتیا در تهرانتهران دارای بزرگترین مراکز خرید عسل در کشور می باشد. یکی از این مراکز مرکز خرید عسل هانتیا می باشد. در این مرکز خرید هم عسل موم دار وهم عسل بدون موم به راحتی و فراوانی پیدا می شود. این مرکز بزرگ دارای بخش فروش اینترنتی هم می باشد که باعث شده مشتریانی از شهرهای  اطرف تهران داشته باشد.

با توجه به این که این مرکز خرید در مرکز تهران واقع شده است دارای شلوغی و مشتریان بسیار زیادی است که به این مرکز اعتماد کامل دارند و هر ساله و یا هر ماه عسل خود را از این فروشگاه خریداری می کنند.

معمولا همه مراکز خرید بهترین نوع از عسل های تولید شده را در بسته بندی های خاص به فروش می رسانند.

توزیع عسل کنار در اصفهان

توزیع عسل کنار در اصفهانشاید به جرأت می توان ادعا کرد که در دنیای امروزی، هیچ ماده ی غذایی به غیر از عسل طبیعی، وجود نداشته که بتواند به این قدر از خواص منحصربفرد درمانی و هم تغذیه ای مملو باشد و به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مواد غذایی شناخته شده، تبدیل گردد.

بله یک عسل طبیعی، سرشار از انواع موادی چون، قندهای ساده مونوساکاریدی مانند گلوکز، فروکتوز و ساکارز، که همگی از قندهای غیر مضر و موجود در شهد گل های گیاهان بوده اند، انواع مواد آلی و معدنی مانند کلسیم و آهن، انواع ویتامین هایی چون کا، تیامین و ویتامین های گروه B بوده است که خواص منحصربفردی را برای آن، آشکار نموده اند.

یکی از کلان شهر های ایران شر اصفهان می باشد که با توجه به وضعیت مناسب اقتصادی مردم  این شهر فروش عسل در ان بسیار رواج دارد.

یکی از تامین کنندگان عسل اصفهان بیرجند می باشد که باعث شده عسل کنار در بیرجند طرافداران زیادی داشته باشد.

در توزیع عسل در اصفهان شرکت توزیع نشاط با شعار احترام به سلیقه وذائقه ی مشتری طرفدارن زیادی دارد.

قیمت روز هر کیلو عسل سالار خمین

قیمت روز هر کیلو عسل سالار خمیناز این پس به راحتی می توانید از طرق مختلف عسل سالار خمین را به قیمت روز و در بسته بندی های گوناگون خرید کنید. البته ََیکی از بهترین نوع عسل تولید شده در ایران عسل سالار خمین است که به قیمت روز در فروشگاه ها عرضه می شود. عسل سالار خمین در طعم های مختلفی مانند کوهی، آویشن، گون، بهار نارنج و عسل طبی تولید می شود. کیفیت هر نوع از این عسل ها متفاوت می باشد

واردات عمده عسل طبیعی از گرجستان

واردات عمده عسل طبیعی از گرجستانایران خود بزرگترین تولید کننده ی عسل در جهان می باشد اما بعضی مواقع برای تثبیت بازار لازم است از کشور های دیگر عسل وارد کنیم.

مهم ترین واردات عسل به ایران از طرف کشور گرجستان است این کشور دارای منابع گل و گیاه فراوانی می باشد که سبب شده تا عسل زیادی را هر ساله به کشور های اطرف بخصوص ایران صادر کند.

عسل طبیعی گرجستان مشتریان زیادی دارد و بیشتر در شهر های تهران و مشهد با قیمتی بسیار استثنایی و مناسب معامله می شود.

روش های تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی

روش های تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبیبرای تشخیص عسل طبیعی و غیر طبیعی روش های متفاوتی وجود دارد که دقیق ترین و با اطمینان ترین روش استفاده از آزمایشگاه می باشد که به درستی نشان می دهد که عسل به چه صورت است. اما اکنون به چند روش ساده اشاره می کنیم که نشان می دهد تشخیص عسل طبیعی و تقلبی زیاد سخت هم نیست اما این روش ها همگی تقریبی هستند و نمی توان صد در صد تشخیص داد. و همانطور که گفتیم بهترین روش، استفاده از آزمایشگاه می باشد که نیازمند هزینه و وقت طاقت فرسایی می باشد اما این روش هایی که ارائه می شود نیاز به هزینه و وقت زیادی ندارد.

  1. ریختن عسل در اب سرد: اگر عسل را در اب سرد بریزیم و مشاهده نمودیم که عسل سریع حل شد تقلبی است اما اگر عسل حل نشد و به سختی بافت خود را از دست داد عسل طبیعی و مناسب می باشد.
  2. فروشنده ی معتبر: در فروش عسل به راحتی می توان تقلب انجام داد بنابراین باید از کسی خرید کرد که دارای سابقه درخشان و فرد صالحی می باشد.
  3. قیمت: عسل هایی که با قیمت ارزان به فروش می رسند بدیهی است که طبیعی نیستند چون عسل طبیعی سختی ها و دشواری های تولید فراوانی دارد.
  4. رنگ عسل: عسل های طبیعی معمولا رنگ زرد متمایل به تیره و کدر دارند و این رنگ تیره بیانگر بهتر بودن و طبیعی بودن عسل است. اما عسل تقلبی دارای رنگ زرد و مایل به روشن می باشد.
  5. انرژی زابودن عسل: عسل طبیعی دارای انرژی زیاد و هر قاشق چای خوری آن معادل ۳۰کیلو کالری انرژی دارد و اگر عسلی که انرژی لازم را به بدن نرساند یعنی تقلبی است.
  6. شکرک زدن عسل: برخلاف باور عموم شکرک زدن بیانگر تقلبی بودن عسل نیست و عسلی که شکرک بزند طبیعی است و کیفیت لازم را برای خرید با قیمت بالا دارد.
  7. مزه کردن: عسل طبیعی مزه ی قندی کمتری دارد در حالی که عسل مصنوعی  دارای مزه ی قندی زیادی می باشد.

سفارش بهترین عسل رویال ارزان قیمت

سفارش بهترین عسل رویال ارزان قیمتگفتنی است که یک عسل طبیعی، دارای میزان تا ۲۰ درصد آب در ترکیبات خود می باشد و همین امر منجر گردیده تا عسل طبیعی، یکی از دیر فاسدترین و شاید سخت فاسدترین ماده غذایی لقب بگیرد که تجارت و صادراتش را، تجارتی پرسود در دنیا تبدیل نموده است.

شاه انگبین خالص ماده ای به شکل سفید و بی رنگ می باشد که بوی تند و نامناسبی دارد. و به همین دلیل مصرف کنندگان ترجیح می دهند با عسل آن را استفاده کنند.

بهترین عسل رویال ارزان قیمت در ایران از باغ های شمال ایران با قیمتی حدود دویست هزار تومان تهیه می شود.

 

خرید عسل کنار اصل

عسل کنار به عسل سدر معروف است. این عسل به بهبود زخم ها کمک میکند. مصرف عسل کنار باعث تقویت بدن و افزایش انرژی عمومی بدن میشود. عسل کنار ضد صرع است. عسل کنار به عسل جنسی معروف است زیرا مصرف عسل کنار باعث تقویت نیروی جنسی در بدن میشود. این عسل خاصیت آنتی بیوتیکی قوی دارد به همین دلیل مصرف آن باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. عسل کنار خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. عسل کنار باعث درمات عفونت های سینوسی میشود. مصرف عسل کنار به درمان زخم معده کمک میکند. این عسل عفونت های تنفسی را درمان میکند.

قیمت عسل گون طبیعی

مصرف عسل گون باعث درمان بیخوابی میشود. عسل گون کم خونی را درمان میکندو این عسل باعث تقویت حافظه میشود. عسل گون باعث بهبو سلامت قلب میشود. ای عسل به کاهش فشار خون بالا کمک میکند. عسل گون دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. این عسل سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند. عسل گون ضد تشنج و ضد صرع است. مصرف عسل گون باعث درمان التهابات بدن میشود. عسل گون به هضم بهتر غذا کمک میکند. این عسل برای درمان گرفتگی صدا مفید است. عسل گون طبعی معتدل دارد.

 

فروش عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه به عسل چندگیاه نیز معروف است. این عسل باعث بهبود سریع زخم ها میشود. عسل چهل گیاه مجموعه ای از خواص گیاهان داروی مختلف است. مصرف عسل چهل گیاه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. زیرا این عسل دارای خواص انتی اکسییدانی قوی است. عسل چهل گیاه باعث درمان بیماری های معده میشود. مصرف عسل چهل گیاه معده و روده را تقویت میکند. این عسل به رفع یبوست کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث التیام زخم های مجاری ادراری میشود. عسل چهل گیاه حافظه را تقویت میکند و باعث افزایش انرژی میشود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید