عسل هفت

قیمت خرید عسل یونجه خالص و طبیعی

عسل یونجه

قیمت خرید عسل را میزان و نوع عسل مشخص می کند. در ضمن باید یادآور شد که فروشندگان عسل در قیمت عسل بی تاثیر نیستند زیرا در این میان واسطه گرانی هستند که عسل را زنبورداران خریداری کرده و با قیمتی بالاتر به مصرف کنندگان عرضه و به فروش می رسانند. خالص و طبیعی بودن عسل شاخصه اصلی عسل با کیفیت و مرغوب است. عسل یونجه یکی از انواع عسل ها است.

عسل یونجه خالص

گیاه یونجه از گیاهان علوفه ای است.
این گیاه علاوه بر اینکه برای مصرف دام استفاده می شود زنبور عسل شهد گلهای این گیاه را برای تهیه عسل یونجه جمع آوری می کند.
درمورد مصرف عسل یونجه باید اشاره کرد که مصرف این محصول از قدیم الایام و در طب های سنتی بسیار توصیه شده است.
عسل یونجه یکی از عسل دارویی برای مصرف و درمان بیماری و ناراحتی ها است.

خواص عسل یونجه

  • عسل یونجه نسبت به دیگر عسل ها از مقادیر زیادی ویتامین A برخوردار است.
  • درمان بیماری کم خونی، تصفیه خون
  • درمان ناراحتی قلبی و بیماری های عروقی

خرید عسل یونجه

قیمت خرید عسل

فروشگاه ها و مراکز زیادی وجود دارند که:
عسل را از زنبورداران خریداری کرده و با قیمتی متفاوت به فروش می رسانند.
زنبورداران مرکز عسل هفت به طور مستقیم عسل طبیعی را بدن هیچ واسطه ای به مصرف کنندگان عرضه و به فروش می رساند.
جهت خرید با همکاران ما در فروشگاه عسل هفت در تماس باشید.

 

تولید عسل یونجه

عسل یونجه یکی از عسل های طبیعی تک گل است. این عسل طبیعی، حاصل نوشیدن شهد های گل عسل یونجه توسط زنبور عسل میباشد. عسل های موجود در بازار عسل ایران به دو دسته تقسیم می شوند. عسل های طبیعی و عسل های تغذیه ای. عسل های تغذیه ای همان گونه که از نامشان پیداست، از تغذیه ی مصنوعی زنبور های عسل تولید میشوند. عسل تغذیه ای فاقد هر گونه ارزش غذایی  و تغذیه ای برای بدن میشود. در روند تولی عسل تغذیه ای، زنبور دار به زنبور های عسل شکر میدهد. عسلی که این زنبور تولید میکند دیگر عسل طبیعی نسیت بلکه عسل تغذیه ای نام دارد. مصرف عسل تغذیه ای برای افراد به خصوص افراد دیابتی خطرناک است. مقدار ساکارز یا قند موجود در عسل تغذیه ای بسیار بیشتر از عسل طبیعی است و مصرف آن باعث بالا رفتن قند خون میشود. عسل طبیعی به عسلی گفته میشود که زنبور عسل برای تولید آن تنها از شهد گل ها تغذیه میکند. در روند تولید عسل طبیعی، در تغذیه ی طبیعی زنبور عسل هیچ دخالتی از طرف انسان نمیشود. عسل طبیعی دارای ارزش غذایی و دارویی بسیار بالایی است. از خواص دارویی عسل طبیعی در طب سنتی و طب اسلامی برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود.

برای اطلاع از قیمت عسل یونجه طبیعی یا سفارش این محصول با مدیر فروشگاه عسل هفت در تماس باشید.

خرید عسل طبیعی

فروش عسل خام یونجه

عسل خام به عسلی گفته میشود که بعد از برداشت شدن از کندوی عسل، حرارت ندیده باشد. عسل خام طبیعی، دارای مواد مغذی و آنزیم های مفیدی است که برای سلامت بدن بسیار مفیدند. این آنزیم ها و مواد مغذی مفید در مجاورت حرارت بالا از بین میروند. برخی از زنبورداران، برای جلا دادن بیشتر به عسل های خود، آن ها را حرارت میدهند. عسل های خام، در مجاورت حرارت، بیش از نیمی از خواص دارویی و غذایی خود را از دست میدهند. بنابراین در هنگام تهیه عسل از خام و طبیعی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

تشخیص عسل طبیعی یونجه

برای تشخیص عسل طبیعی راه های مختلفی در فضای مجازی وجود دارد. به این روش های مجازی، آزمایش های خانگی میگویند. آزمایش های خانگی فاقد هر گونه اعتبار علمی است. مانند روش تشخیص طبیعی بودن عسل به کمک کبریت! تمام آزمایش های خانگی، بر اساس ظاهر محصول صورت میگیرند. اما عسل طبیعی دارای فاکتور هایی است که در ظاهر قابل تشخیص و اندازه گیری نمیباشند. آزمایش های خانگی نه تنها بی اعتبار و اشتباه هستند، بلکه راه را برای فروش عسل مصنوعی به جای عسل طبیعی با ظاهر خوب باز میکنند. بنابراین بهترین روش و مطمئن ترین روش برای تشخیص عسل طبیعی ارائه ی نمونه ی آن به ازمایشگاه های معتبر است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید