عسل هفت

صادرات اینترنتی عسل شوید

آیا می دانستید که در حال حاضر سایت مجموعه عسل ایران، توانسته تجارت اینترنتی موفق در عرضه انواع عسل به خصوص عسل شوید خالص و مرغوب داشته باشد؟
گفتنی است که امروزه عرضه اینترنتی عسل، می تواند بهترین راهکار برای عرضه عسل به مصرف کنندگانی باشد که خواهان خرید عسلی باکیفیت و اصل در قیمتی کاملا به صرفه می باشند. خوشبختانه این امکان توسط سایت مجموعه عسل ایران به وجود آمده تا خریداران و مصرف کنندگان جدی عسل، با خرید عسل اصل، ضامن سلامت خود باشند. عسل شوید یکی از گونه های مشهور عسل عرضه شده بوده که خالص ترین نوع آن، خواص ذیل را دارا بوده است:
کاهش چربی خون، تقویت معده، بهبود دل پیچه و افزایش شیردهی مادران.

خرید عسل شوید

عسل شوید یک عسل طبیعی تک گل است.عسل تک گل به عسلی میگویند که شهد غالب آن نام عسل مورد نظر باشد.شهدی که بیش از ۸۰ درصد از عسل را تشکیل میدهد.عسل ها به دو دسته عسل تک گیاه و عسل چند گیاه(چهل گیاه) تقسیم بندی میشوند.

عسل چند گیاه عسلی است که از شهد چند نوع گل به مقدار تقریبا مساوی تشکیل میشود.عسل شوید طبیعی برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.در عسل شوید عناصری از طبیعت وجود دارد که کمیاب میباشند.عسل شوید جایگزین مناسبی یرای داروهای شیمیایی گران قیمت میباشد.اهمیت عسل طبیعی در کتاب قرآن بیان شده است.

در سوره نحل، پروردگار به طور کاملا آشکاری به اهمیت عسل طبیعی اشاره فرمودند.گیاه شوید از گذشته تاکنون برای آشپزی و طب درمانی مورد استفاده قرار داده میشود.گیاه شوید خواص فراوانی دارد.عسل شوید علاوه بر خاصیت یک عسل طبیعی، دارای خاصیت های شوید نیز میباشد.

قیمت عمده عسل شوید

عسل شوید یک عسل تک گل طبیعی است. عسل های موجود در بازار عسل ایران، به دو دسته ی عسل تغذیه ای و عسل طبیعی تقسیم میشوند. عسل طبیعی به عسلی گفته میشود که برای تولید آن زنبور عسل از شهد طبیعی گل ها تغذیه کند. در فرآیند تولید عسل طبیعی، در تغذیه ی زنبور عسل از طرف انسان هیچ دخالتی نمیشود. عسل طبیعی از نظر دارویی و تغذیه ای دارای ارزش قابل توجهی است. از خواص درمانی عسل طبیعی در طب سنتی، طب اسلامی  طب مدرن برای درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود. عسل تغذیه ای همانگونه که از نام آن پیداست، حاصل دخالت انسان در تغذیه ی زنبور عسل است. در تولید عسل تغذیه ای، زنبور در در کنار تغذیه ی طبیعی زنبور عسل، به آن شکر میدهد.  عسلی که زنبور عسل آن را با خوردن شکر تولید میکند دیگر عسل طبیعی نیست، بلکه عسل تغذیه ای نام دارد. عسل تغذیه ای فاقد هر گونه ارزش غذایی و دارویی است. مصرف عسل تغذیه ای برای سلامت افراد خصوصا افراد دیابتی خطرناک است. ساکارز عسل تغذیه ای بسیار بالاتر از ساکارز عسل طبیعی است. قیمت عسل تغذیه ای به مراتب از قیمت عسل طبیعی کمتر است.

برای اطلاع از قیمت عمده عسل شوید روی لینک آن کلیک کنید تا به سایت اصلی فروشگاه عسل هفت متصل شوید.

زنبور عسل برای تولید عسل طبیعی، ابتدا با کمک خرطوم مخصوصی که دارد، شهد گل ها را مینوشد. زنبور عسل شهد را به وسیله خرطوم به درون معده دوم خود منتقل میکند. زنبور عسل در ساختار بدن خود دارای دو عدد معده است. یکی از این معده ها مخصوص هضم غذای زنبور عسل است. معده ی دوم مربوط به تولید عسل طبیعی است. در معده دوم زنبور عسل، شهد گل توسط انزیم های مخصوصی که ترشح میشود، به عسل طبیعی تبدیل میشود. بعد از تولید عسل طبیعی در معده زنبور عسل، به کمک خرطوم زنبور، این عسل که کمی هم رقیق و آبکی است، به رون خانه های شش ضلعی کندوی زنبور عسل تزریق میشود. برای خروج آب اضافی از درون عسل طبیعی، زنبورهای عسل، بالای عسل شروع به بال زدن میکنند. بعد از خروج آب اضافی از عسل و غلیظ شدن آن، زنبور های عسل روی آن را با لایه ای نازک از جنس موم میپوشانند. پوشاندن روی عسل طبیعی با موم باعث جلوگیری از ورود الودگی به درون عسل طبیعی میشود.

خواص عسل شوید

مصرف عسل شوید به طور منظم باعث از بین بردن میکروب ها در بدن میشود. عسل شوید ضد عفونت است و عفونت را میزداید. عسل شوید برای درمان زخم های باز میشود.این عسل طبیعی کاهش کلسترول را انجام میدهد.

وجود کلسترول بالا در خون خطر بروز سکته را افزایش میدهد. بدین صورت عسل شوید از بروز سکته قلبی جلوگیری میکند.عسل شوید دارای آنتی اکسیدان است.آنتی اکسیدانها دارای خاصیت تقویت کننده دستگاه ایمنی را دارند.صرع نوعی اختلال عصبی است که مصرف عسل شوید موجب بهبود این بیماری میشود.

عسل شوید موجب درمان استخوان درد میشود. عسل شوید دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مثل کلسیم است. کلسیم موجود در عسل شوید موجب پشگیری از بروز پوکی استخوان میشود. مصرف عسل شوید تعداد گلبولهای قرمز خون را افزایش میدهد.عسل شوید به تنظیم قندخون و فشار خون میپردازد.

تشخیص عسل طبیعی

برای تشخیص عسل طبیعی راه های گوناگونی معرفی شده است.اکثر این روش ها دروغی و بر اساس خرافات میباشد.برای تشخیص عسل طبیعی ابتدا باید یک دستگاه مجهز باشد که بتواند پارامترها را درست اندازه گیری کند.آزمایش های خانگی بر اساس خصوصیات ظاهری محصول طراحی شده اند.اما آیا بررسی خصوصیات ظاهری برای تشخیص عسل کافی است؟ اکتفا به خصوصیات ظاهری عسل طبیعی راه را برای متقلبان حوزه عسل باز میکند.برای متقلبان کاری ندارد که عسل تقلبی را با ظاهر مورد قبول در بازار به فروش برسانند.بنابراین بهتر است تشخیص عسل طبیعی را به دست افراد متخصص در آزمایشگاه بسپارید.

فروش عسل خام

هنگام خرید عسل شوید یا هر نوع عسل دیگری اطمینان حاصل کنید که عسل خام باشد.حالا این عسل خام یعنی چه؟ عسل خام به عسلی میگویند که حرارت ندیده باشد. عسل طبیعی هنگام برداشت دارای عناصر زنده و فعال و مقوی است. اگر این عسل حرارت ببیند بسیاری از این خواص را از دست میدهد. عسل حرارت دیده در برابر عسل خام دارای ارزش غذایی بسیار کمی است. بنابراین توصیه میشود که عسل خام تهیه فرمایید.

تجارت اینترنتی عسل شوید

فروشگاه آنلاین عسل هفت عرضه کننده عسل شوید طبیعی است. برای سفارش عسل شوید با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید