عسل طبیعی

گرانترین عسل ایران

انواع مختلف عسل طبیعی در بازار وجود دارد، عسل طبیعی با توجه به منبع شهد گل، زمان و مکان تولید، رنگ، نحوه تولید و استخراج تقسیم می شود و هر کدام از آنها نیز ویژگی های خاص خود را دارد. عوامل متعددی در قیمت گذاری عسل موثر است. قیمت عسل طبیعی طبق معیار های مختلف و فاکتورهایی چون نوع عسل، کیفیت عسل، نحوه فرآوری و محل برداشت تعیین می گردد. کیفیت عسل اصلی ترین معیار جهت قیمت گذاری عسل طبیعی تولیدی و نیز عسل طبیعی کوهی می باشد. هرچه کیفیت عسل بالاتر باشد قاعدتاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. برای همین است که برخی برند ها عسل خود را در مقدارهای کم اما به قیمت زیاد می فروشند زیرا ارزش این عسل های کوهی بسیار خوب و عالی است. عسل کوهی که کاملاً طبیعی هستند باعث حال خوب و حس مثبت در مصرف کننده می شود این عسل ها به دلیل اینکه کاملا طبیعی هستند بسیار مفید هستند.

عسل طبیعی کوهی

عسل طبیعی کوهی، عسلی است که از قرار دادن زنبورها در مناطق کوهستانی مرتفع حاصل می شود. زنبوران عسل با استفاده از نیروی ذاتی که در آنها نهفته است، قادر به شناخت گل های مفید از غیر مفید می باشند. آنها با علاقه بسیار به سراغ تمام گیاهان طبی و گل های شفا بخش می روند و عصاره آنها را به بهترین شکل جمع آوری کرده و عسل تولید می کنند. کیفیت عسل طبیعی کوهی به مراتب چندین برابر بالاتر از عسل تغذیه ای است. عسل کوهی از مرغوب ترین عسل های شناخته شده طبیعی در دنیا می باشد. گرانترین عسل که درحال حاضر که در تمامی بازار ها موجود است عسل های کوهی هستند که کاملا از تولید اصلی خود زنبور های عسل است و هیچ مقدار از اسانس و دیگر مواد شیرین کننده در آن ها استفاده نشده است و کاملاً طبیعی است.عسل طبیعی کوهی عسلی است که برای درمان و جلوگیری از سرطان بسیار مفید است زیرا این محصول در هوای باز و آزاد و در چند فرآیند کاملا طبیعی تولید می شود.

انواع عسل طبیعی کوهی

انواع عسل طبیعی کوهی

عسل ها معمولاً دارای دسته بندی های متفاوتی از نظر، منشا گیاهی، منظقه، زنبوردار، زمان تولید و… می باشند. اما در واقع باید گفت: عسل ها ابتدا به چهار دسته اصلی یعنی کوهی یا کوهستانی، دشتی، باغی و زراعی تقسیم شده و براساس آن شاخه شاخه می شوند. بر این اساس هرکدام خصوصیات و اصالت و معایب شان مشخص می گردد.

خواص عسل طبیعی

عسل طبیعی خالص از گیاهانی که در مناطق مرتفع کوهستانی می رویند تهیه می شود و داراب خواص درمانی بسیاری است. عسل طبیعی خاصیت ضد میکروبی قدرتمندی دارد. در مقابله با سرفه، آنفولانزا، سرماخوردگی، گلودرد، سینوس های عفونی و سایر مشکلات تنفسی بسیار مفید است. در گذشته از عسل طبیعی برای بهبود زخم های روی پوست و عفونت های شدید استفاده می کردند. از دیگر خواص عسل به درمان درد دندان می توان اشاره کرد که بسیاری از عامه مردم از این همه فواید این محصول اطلاعی ندارند وگرنه حتماً در سفره هر روز‌ خود عسل را گنجانده بودند.

برخی از انواع عسل طبیعی عبارتند از:

  • عسل طبیعی گون
  • عسل طبیعی سبلان
  • عسل طبیعی زرشک
  • عسل طبیعی آویشن
  • عسل طبیعی مریم گلی
  • عسل طبیعی کنار
  • عسل طبیعی چهل گیاه
  • عسل طبیعی قنقال
  • عسل طبیعی اقاقیا
  • عسل طبیعی قاصدک

قیمت خرید عسل طبیعی

عسل طبیعی در بازار به چه میزان قیمتی به فروش می رسد؟

قطعا تا به حال برایتان پیش آمده است که برای خرید عسل طبیعی به بازار بروید یا در فروشگاه های اینترنتی به جستجوی قیمت های مختلف عسل بپردازید، در این بین با قیمت های متفاوتی نیز برخوردید. قیمت هایی که ممکن  است بسیار پایین و یا بالعکس بسیار بالا هستند. بطور کلی باید گفت: عسل هایی که معمولا با قیمت پایین تر از میانگین قیمت فروشگاه های عسل طبیعی به فروش می رسد یا مصنوعی بوده و یا آنکه زنبور برای تولید عسل از شربت شکر تغذیه می کند. کمتر پیش می آید که زنبورداران، محصولی که برای آن زحمت زیادی کشیده اند را با قیمت پایین بفروشند. در ادامه مطلب می توانید قیمت برخی از نمونه های عسل طبیعی در بازار را مشاهده کنید.

قیمت های ذکر شده طبق نیاز مشتریان و فاکتورهای بازار قابل تغییر می باشد. البته قیمت این عسل ها در تمام مراکز و بازار ها یکسان نیست و در برخی گرانتر و در برخی دیگر ارزان تر است و به همین دلیل است که عسل در قیمت متفاوت است.برای مثال قیمت عسل در مرکز تولید آن مثل اردبیل ارزان تر از مراکز خرید تهران است زیرا این عسل با پیک به این مراکز رسیده است.

حداقل و حداکثر عسل طبیعی در بازار

حداقل و حداکثر عسل طبیعی در بازار

حداقل قیمت هر کیلو عسل طبیعی چقدر باید باشد تا بازار بتواند به نیاز فروشنده و خریدار به طور کامل پاسخ دهد؟ قیمت فروش جزئی و فروش عمده عسل در هر شهر و استانی به دلیل وجود برخی پارامترها تفاوت دارد. با این حال کشش بازار دست که حداقل و حداکثر میزان فروش عمده عسل را مشخص می کند. در برخی موارد ممکن است ۱۰۰ کیلو جزء فروش عمده محاسبه و گاهی هم ممکن است ۱۰۰۰ کیلو مد نظر بازار باشد. حداقل فروش عسل طبیعی بصورت عمده در سال 1402، ۱۰۰ کیلو و حداکثر آن ۱۰۰۰ کیلوگرم می باشد. عسل طبیعی در بازارهای ایران هیچ حد معینی ندارد زیرا ایران مهد تولید عسل های طبیعی است پس در ایران مقدار عسل حداقل و حداکثر ندارد و فقط بسته به مقداری است که یک فروشنده برای فروش تهیه کرده است و برای این است که می گوییم تولید عسل چقدر است.عسل برای تولید تا مصرف به شکل یکسره و بی وقفه تولید و روانه بازار ها و مراکز فروش می شود.

مرکز فروش عسل طبیعی

مرکز فروش عسل طبیعی

اگر بدنبال یک مرکز خوب و قابل اعتماد جهت خرید و فروش عسل هستید یکی از بازارهای موجود و در سطح گسترده بازار عسل تهران است که به عنوان مرکزیت شناخته می شود. یکی از راه های فروش عسل همین بازار عسل تهران است. خریدارانی که در تهران به دنبال خرید عمده عسل طبیعی هستند بخش های مختلفی را تشکیل می دهند. بازار عسل در تهران به این خاطر شناخته شده است که تهران یک استان تجاری معرفی شده و خریداران عسل برای خرید و فروش عسل طبیعی بیشتر به آنجا مراجعه میکنند، لذا این نکته را مد نظر داشت که تهران قطب عسل ایران نیست.

خرید عسل طبیعی در تهران

خرید عسل طبیعی در تهران

فروشگاه های زیادی به عنوان مرکز فروش عسل طبیعی به صورت خرده در تهران وجود دارند. اگر کسی قصد خرید انواع عسل طبیعی را داشته باشد باید به دنبال مرکز آن بگردد تا بتواند محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسبی خریداری کند. عسل فروشی های تهران معمولاً در خیابان های امام خمینی، لاله زار، جمهوری، ولیعصر، بازار بزرگ، خیابان انقلاب قرار دارند. خریداران عمده عسل در بازار عسل تهران ابتدا برای خرید عسل مورد نظر خود یک نمونه با مقدار کم را سبارش داده و بعد از تایید نمونه عسل خریداری شده جهت سفارش به صورت عمده و در تناژ بالا اقدام می کنند. عسل فروشی ها در بازار عسل تهران غالبا به صورت عمده کار می کنند.

مشخصات بهترین عسل طبیعی

مشخصات بهترین عسل طبیعی

یک عسل طبیعی خوب‌ مشخصاتی دارد دقیقاً مثل تمام محصولات دیگر و یکی از این مشخصات رنگ عسل خوب است که هرچه رنگ عسل شفاف تر باشد یعنی اینکه‌ از مواد نگهدارند کمتر استفاده شده است. پس اگر بخواهیم بدانیم چه عسلی مفید است و برای بدن ضرری ندارد عسلی است که رنگش شفاف باشد به طوری که از یک طرف ظرف بتوان آن طرف دیگر ظرف را دید. مشخصات بهترین عسل علاوه بر شفاف بودن به بوی آن نیز بستگی‌ دارد و اگر بوی عسل هرچه بیشتر باشد یعنی اینکه آن عسل قدیمی است و اگر کمترین حد بو را دارا باشد نشان دهنده تازه و باکیفیت بودن عسل می باشد.

عرضه عمده عسل کوهی اصل

عرضه عمده عسل کوهی اصل

عرضه عمده عسل کوهی بسیار زیاد انجام می گیرد‌ و حدی هم یرای رد و بدل کردن آن قائل نیست و برای همین است که عسل ها در ایران و در مغازه ها زیاد می مانند زیرا به تعدا و مقدار زیاد تولید می شوند و آن به خاطر این است که ایران مرکز تولید عسل جهان است. پس می توان گفت که عرضه عمده محصولاتی مثل عسل کوهی در همه زمان انجام می شود و البته قیمت آنها نیز مثل سایر محصولات در هنگام عمده فروشی ۳۰٪ کمتر‌می شود. از دیگر دلایل عرضه عمده عسل این است که بتوان عسل های تازه را دوباره باز تولید کرد.

توزیع انواع عسل طبیعی

توزیع انواع عسل طبیعی

در توزیع عسل طبیعی یا همان طبیعی فرآیندی ساده انجام می شود و آن ایجاد یک مکان است که در آن می توان آن عسل کوهی طبیعی را توزیع کرد اما برای برخی عسل ها می بایستی حتماً عسل در مراکز مخصوص توزیع شود زیرا برخی نمی توانند برای خرید به بالای کوه یا کوهپایه ها بروند و برای همین برای خرید به مراکز و فروشگاه ها مراجعه می کنند.

خواص عسل کوهی طبیعی

خواص عسل کوهس طبیعی

عسل کوهی طبیعی، یک عسل طبیعی و کم نظیر بوده و دارای خواص بسیار می باشد و این خواص عبارتند از: تقویت نیروی بدن و انرژی بخش بوده و سبب تقویت حافظه می شود. این محصول مشکلات سیستم گوارش را بهبود می بخشد. عسل کوهی بهترین دارو برای درمان بیماریی چون سردرهای ناشی از سرماخوردگی و میگرن است. مصرف یک قاشق عسل کوهی پیش از خواب بر کیفیت خواب فرد اثر گذار می باشد. این محصول طلایی رنگ در صورتی که توسط زنان باردار یا شیرده مصرف شود سبب افزایش شیر آنها شده و میزان ابتلا به گرفتگی و اسپاسم عضلانی انان را به حداقل می رساند.

معرفی محصولات زنبور عسل

معرفی محصولات طنبور عسل

در معرفی محصولات زنبور عسل می توان به عسل تغذیه ای اشاره کرد که یک شیرین کننده طبیعی برای افرادی است که در حالت رژیم به سر می برند و از فواید برجسته این نوع عسل ها قیمت عسل تغذیه ای است که در عین فرآیند طولانی تولید بسیار ارزان است و این امر باعث ایجاد یک محصول خوب و مفید از عسل خالص است یا اینکه از عسل خالص می توان فرآورده عسلی نیز بدست آورد مثل شکلات هایی که در داخل آنها از عسل نور دیده استفاده شده زیرا عسل نور دیده مثل سنگ سفت می شود. از دیگر محصولات زنبور عسل تولید عسلی است که بوی گل می دهد و این به خاطر این است که زنبور ها در فرآیند شهد گیری شهد برخی از گل ها را می گیرند که آنها به طور خالص بسیار رایحه دارند.

عسل وحشی موم دار کوهی

عسل وحشی موم دار کوهی

عسل ها مدل های متنوع و مختلفی دارند که عسل وحشی موم دار کوهی یکی از این مدل هاست که در آن از ۸۰ درصد موم و ۲۰ درصد عسل استفاده می شود و این مدل عسل که بیشتر در آن موم وجود دارد برای درمان تنگی نفس کاربرد دارد عسل های موم دار عسل هایی هستند که ماندگاری بالاتری دارند زیرا عسل از داخل موم برداشته نشده و همان جا محفوظ مانده است و به همین دلیل کاملا تازه می‌ماند حتی اکر چندین ماه هم در یخچال از آن نگهداری شود.عسل های دارای موم از عسل های بدون موم ارزان تر هستند.

عمده فروشی عسل طبیعی کوهی

عمده فروشی عسل طبیعی کوهی

برای خرید عمده عسل کوهی می توان به مرکز اصلی تولید عسل کوهی مراجعه کرد و محصول را از آنجا خرید اگرچه محصول های عسلی و تمام عسل ها را می توان از هر جا به صورت عمده دریافت کرد. ولی تنها‌ عسلی که نمی توان به روش عمده خریداری کرد عسل موم ابریشمی است و دلیل این تک فروشی این محصول به خاطر تولید بسیار کم این محصول است زیرا بسیار گران است و در خرید عمده فرد خریدار ضرر بسیار زیادی می دهد و هیچ سودی نمی کند. عمده فروش و خرید عسل توسط شرکت های فرآورده ای مثل شرکت های تولید خامه خریداری می شود زیرا در تولید خامه های فرآورده شده شرکتی از مقدار زیادی عسل برای یکنواخت شدن و چسبان شدن خامه استفاده می شود.

بهترین قیمت فروش عسل در ایران

بهترین قیمت فروش عسل در ایران

بهترین عسل طبیعی که توسط زنبورداران کوهی تولید می شود بیشترین قیمت را دارا است زیرا هم زمان تولید آن و هم تمام فرآیند های آن کاملاً سخت و طبیعی است و به خاطر این دلایل بیشترین قیمت فروش را دارا است. عسل های ایران بهترین نوع عسل در تمام جهان هستند و این به خاطر کیفیت، پاکیزگی در تولید و فرآیند کاملا دستی است و با ایجاد این نوع عسل که با پیوند عسل با یک گیاه خاص باعث خوش رنگ تر و خوشمزه تر شدن این عسل می شوند البته باید دانست که بالا بودن قیمت عسل به خاطر مدت طولانی و سختی کار آن در تولید است. با همه این حرف ها و توضیحات بهترین عسل عسلی است که هم با کیفیت و‌خوش رنگ باشد و در عین حال ارزان هم باشد به طوری که هم باعث رضایت و راحتی خریداران در خرید شود و هم از ضرر فروشندگان جلوگیری شود.

صادرات عسل طبیعی در ایران

صادرات عسل طبیعی در ایران

صادرات عسل طبیعی در ایران به طوری است که اکثر کشورهای آسیایی و اروپایی از اکثر شرکت های تولیدی عسل طبیعی در ایران خرید می کنند و محصولات فراوانی و مدل های متنوع عسل به کشورهای جهان و به خصوص اروپایی صادر می شود. صادرات عسل در ایران یک فرآیند کاملا پول ساز برای ایرانیان است و این درحالی است که ایران در چند سال اخیر با اقتدار در صدر صادرات عسل جهان قرار دارد و در طی این صادرات ها مقدار زیادی ارز که به شکل دلار و یورو هستند به ایران فرستاده می شود برای همین است که ایران در تولید انواع عسل و ایجاد مدل های مختلف صادراتی در فکر زیادتر شدن خرید و به طبع سرازیر شدن بیشتر این ارز های بین المللی در ایران هستند. در ارتباط با صادر کردن این محصولات می توان به فروش عسل سلطنتی هم به کشور عربستان اشاره کرد که از این رو سود بسیار زیادی در این فروش وجود دارد چون عرب ها به خاطر داشتن وسواس در استفاده از مواد غذایی پول هنگفتی برای خرید این عسل های طبیعی کوه های ایران می پردازند.

فروش عمده عسل طبیعی

قیمت عمده عسل گون

عسل گون طبیعی باعث بهبود بیخوابی میشود. مصرف عسل گون باعث درمان گرفتگی صدا میشود. مصرف عسل گون طبیعی به درمان کم خونی در بدن کمک میکند. مصرف عسل گون طبیعی باعث درمان مشکلات گوارشی میشود. عسل گون به درمان بیماری های کلیوی کمک میکند. مصرف عسل گون باعث درمان زخم های حلق و ریه میشود. عسل گون طبیعی دارای خاصیت ضد التهابی میشود. مصرف عسل گون باعث تقویت سیستم ایمنی میشود. عسل گون به بهبود درد های مفصلی کمک میکند عسل گون باعث درمان سینوزیت میشود. عسل گون طبیعی، باعث بهبود هضم غذا میشود. این عسل با تنظیم سطح قند خون باعث کنترل بیماری دیابت میشود. مصرف عسل گون باعث تنظیم سطح قند خون میشود. مصرف عسل گون طبیعی باعث کاهش فشار خون بالا میشود. عسل گون دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. عسل گون طبیعی باعث بهبود درد های مفصلی میشود. عسل گون به بهبود هضم غذا کمک میکند. مصرف عسل گون طبیعی باعث درمان صرع و تشنج میشود. مصرف عسل گون باعث بهبود سرماخوردگی و آلرژی میشود.

برای اطلاع از قیمت عمده عسل گون، با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

فروش عمده عسل طبیعی

فروش عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه باعث درمان یبوست میشود. عسل چهل گیاه با نام عسل چندگیاه نیز معروف است. عسل چهل گیاه مجموعه ای از خواص انواع گیاهان دارویی طبیعت است. عسل چهل گیاه به بهبود زخم های بدن کمک میکند. عسل چهل گیاه طبیعی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی است و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. عسل چهل گیاه طبیعی به درمان بیماری های معده کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث تقویت معده میشود. مصرف عسل چهل گیاه به تقویت حافظه کمک میکند. این عسل باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. مصرف عسل چهل گیاه طبیعی به التیام زخم های مجاری ادراری کمک میکند. عسل چهل گیاه، به تقویت مغز و اعصاب کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث افزایش سطح انرژی بدن میشود.عسل چهل گیاه، تقویت کننده ی روده میباشد. مصرف آن به درمان سرفه و سرماخوردگی کمک میکند.

فروش عسل چهل گیاه طبیعی در مرکز عسل هفت با قیمت مناسب صورت میگیرد. برای سفارش محصول با مدیر فروش در تماس باشید.

فروش عمده عسل طبیعی

خرید عسل کنار اصل

عسل کنار اصل با نام عسل سدر طبیعی نیز معروف است. این عسل طبیعی دارای خاصیت ضد التهابی میباشد. عسل کنار طبیعی به بهبود سریع زخم ها کمک میکند. این عسل طبیعی باعث تقویت نیروی جنسی در بدن میشود به همین دلیل به عسل کنار عسل جنسی نیز گفته میشود. این عسل طبیعی دارای خاصیت آنتی بیوتیکی است و مصرف آن باعث درمان عفونت های سینوسی میشود.عسل کنار به درمان زخم معده کمک میکند. این عسل بسیار تقویت کننده و بسیار انرژی زاست. مصرف عسل کنار به درمان کم خونی کمک میکند. عسل کنار طبیعی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و مصرف آن سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند. این عسل طبیعی باعث درمان بیماری های ناشی از سوء تغذیه کمک میکند. مصرف عسل کنار باعث بهبود سوء هاضمه و یبوست میشود. مصرف عسل کنار به بهبود سطح سلامت و انرژی عمومی بدن کمک میکند.

خرید عسل کنار اصل از مرکز عسل هفت به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است. برای سفارش عسل با مدیر فروش در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید