ژل رویال

فروش عمده ژل رویال ایرانی اصل

قیمت ژل رویال اصل بستگی به مقدار و وزن این محصول دارد. قیمت این کالا ممکن است با افزایش سالیانه یا کاهش همراه باشد. از این رو بهتر است قبل از خرید در مورد آن اطلاعات لازم دریافت شود. شاه انگبین یا ژل رویال حاصل فعالیت زنبور های عسل کارگر است که استفاده از آن تامین کننده قسمت اعظمی از نیاز های بدن می باشد. زنبوری که از این ژل استفاده می کند به ملکه تبدیل می شود. اکسیر جوانی نامی است که بر آن گذاشته اند که نشان دهنده ارزش بالای آن می باشد. همچنین خواص درمانی موجود در این ژل نیز انگیزه دیگری برای استفاده از آن می باشد. کاهش کلسترول و کمک به کاهش وزن بخشی از خواص موجود در این ژل است. از دیگر مواد موجود در این ماده کلسیم، آهن، مس، فسفر، سیلیکون، و پتاسیم است. ژل رویال یک ماده بسیار قوی است که مصرف آن باید طبق توصیه پزشکان طب سنتی و در حد متعادل صورت گیرد. زیرا مصرف بیش از حد و غیر متعارف آن از سوی پزشکان توصیه نمی شود. اینترنت یکی از منابع اطلاعاتی است که سایت های علمی و معتبر آن می توانند ارائه دهنده مطالب و مقالات علمی مفیدی در این زمینه باشند.

فروش عمده ژل رویال ایرانی اصل

ژل رویال ایرانی اصل

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که راز طول عمر زنبور ملکه چیست؟ اما چرا زنبور عسل کارگر فقط ۱ ماه عمر می کند در صورتی که زنبور ملکه۳ الی ۵ سال زندگی می کند. دلیل این امر استفاده ملکه از ژل رویال می باشد. ژل سلطنتی، ژل شاهانه و شاه انگبین از دیگر نام های این محصول می باشد. این ژل یکی از فرآورده های زنبور عسل می باشد که از غده مغزی زنبور های کارگر تولید می شود. این ماده غذای مخصوص ملکه است و باعث می شود زنبور ملکه ۵۰ برابر زنبور های عادی زندگی کند. ژل رویال یک ماده غذایی شگفت انگیز است. این ماده غذایی نه تنها بر زنبور ملکه  مفید بوده بلکه با آزمایشات انجام شده خواص این محصول بر روی انسان نیز اثبات شده است. با انجام یک سری آزمایشات در واحد های صنایع غذایی و کنترل کیفی اصل بودن و کیفیت این ژل قابل تشخیص است. بنابراین سازمان هایی که مسئول نظارت بر کیفیت ژل رویال می باشند با آزمایش های خاصی می توانند به مطلوب بودن و مرغوبیت آن پی ببرند.

خواص و فواید ژل رویال

 خواص و فواید ژل رویالامروزه با تحقیقات و آزمایشات مختلف بر روی ژل رویال خواص دارویی و درمانی فراوان این ماده غذایی به اثبات رسیده است. به عنوان مثال موارد زیر از جمله نشان دهنده فواید استفاده از این ژل می باشد:

  • مبارزه و درمان آلزایمر
  • درمان ام اس
  • درمان ناباروری و نازایی
  • کاهش وزن و موثر در لاغری
  • کاهش علائم یائسگی در زنان
  • درمان کننده زخم های پا های افراد دیابتی
  • درمان بیماری های کلیه و کبد
  • درمان کننده سرطان و آسم
  • تنظیم کننده فشار خون
  • جلوگیری کننده از پیری زودرس
  • افزایش استحکام استخوان ها

خواص فوق با مصرف روزانه و متعادل ژل رویال به بدن می رسد. به همین دلیل با تهیه بهترین مارک ژل رویال از این فواید می توان بهره مند شد. افرادی که مبتلا به ناراحتی های تنفسی مانند تنگی نفس و آسم هستند بهتر است در صورت تمایل به استفاده از ژل رویال با پزشک خود مشورت نمایند و سپس اقدام به مصرف آن نمایند.

فروش عمده ژل رویال ایرانی

ایران یکی از کشور های تولید کننده عسل و فرآورده های جانبی آن مانند ژل رویال می باشد. کیفیت این ژل در جذب خواص درمانی آن بسیار موثر است. زنبور داران برای تهیه ژل رویال و بسته بندی آن از روش های استاندارد بهره می گیرند. فروش عمده این ژل توسط این افراد به مراکز و فروشگاه هایی که عرضه کننده عسل هستند صورت می گیرد. قسمتی از این محصول نیز جنبه صادراتی داشته و به کشور های دیگر ارسال می شود. برای خرید عمده این ژل باید با تولید کنندگان آن وارد مذاکره شد و مقدار مورد نظر را به آنها سفارش داد. فروشندگان عمده بخشی از این کالا را به صورت کالای صادراتی آماده عرضه به مراکز فروش دیگر در نقاط مختلف جهان می نمایند. بنابراین ارتباط با واحد های خرید و فروش و واحد های بازرگانی از جمله قسمتی از فعالیت های آنها می تواند باشد.

لیست قیمت فروش ژل رویال در کشور

لیست قیمت فروش ژل رویال در کشورقیمت هر کیلو ژل رویال و لیست قیمت فروش آن در کشور هر ساله با سال های گذشته متفاوت است. این اختلاف قیمت ممکن است با کاهش یا افزایش همراه باشد. این موضوع به دلیل نوسانات و تغییرات اقتصادی جامعه است که بر نرخ محصولاتی از این قبیل نیز تاثیر می گذارد. تولید کنندگان این محصول تولیدات خود را با نام ها و برند های مختلف روانه بازار های مصرف می نمایند. مقدار خرید و وزن و حجم خرید نیز از عواملی است که تاثیر مستقیم بر لیست قیمت این اجناس دارد. بنابراین در صورت خرید عمده قیمت آن کاهش خواهد یافت. از تولید کنندگان و تامین کنندگان این عرصه می توان قیمت ژل رویال در مشهد یا قیمت ژل رویال ایت الله تبریزیان را به دست آورد. علاوه بر این مراکز فروش ژل رویال در تهران و سایر شهر های کشور آماده عرضه این محصول در شکل های مختلف می باشند. لیست قیمت ژل رویال از سایت های اینترنتی نیز از طریق تماس با واحد پشتیبانی و مشاوره سایت ممکن است. در این لیست وزن محصول به همراه نام شرکت تولید کننده و قیمت آن قابل مشاهده است. 

راهنمای خرید ژل رویال اصل

راهنمای خرید ژل رویال اصلبرای خرید ژل رویال اصل توجه به چند نکته حائز اهمیت است. این نکات مربوط به وضعیت ظاهری و همچنین ویژگی های شیمیایی و ترکیب این ماده می باشد. به طور کلی توجه به موارد زیر در این زمینه می تواند در خرید ژل رویال موثر واقع شود:

  • این ماده اسیدی است و در تماس با کاغذ تورنسل آبی به قرمز تبدیل می شود.
  • بوی این محصول شبیه بوی اسید فنولیک است و حالت تندی دارد.
  • رنگ ژل رویال سفید شیری تا زرد روشن است. 
  • قابلیت حل در آب را دارد.
  • طعم آن ترشی و شیرین و تند است.
  • در صورت فاسد شدن به رنگ قهوه ای در می آید.
  • در تماس با پوست خشک می شود.

بنابراین در نظر گرفتن نکات فوق و بررسی ژل رویال از این جهات می تواند راهنمای مفیدی برای خرید آن به شمار آید. افرادی که قصد خرید ژل رویال را دارند بهتر است در صورتی که اطلاعات لازم را ندارند با فروشندگان و متخصصان رشته تولید عسل و ژل رویال مشورت نمایند تا از کیفیت خرید خود اطمینان حاصل نمایند.

موارد استفاده ژل رویال

موارد استفاده ژل رویال ژل رویال یکی از مواد غذایی مفیدی است که استفاده از آن دارای فواید بسیاری است. شکل ظاهری آن حالت خمیری دارد و ترش مزه است. به عنوان مثال می توان موارد زیر را نام برد:

  • تاثیر ژل رویال برای ناباروری و درمان آن
  • ژل رویال و یائسگی زودرس و جلوگیری از این موضوع
  • درمان کننده فشار خون 
  • موثر در کاهش وزن 

علاوه بر بهره مندی از فواید دارویی آن استفاده از این ژل برای همه افراد توصیه می شود. نکته مهمی که در استفاده از ژل رویال باید رعایت شود این است که برای مصرف آن باید احتیاط های لازم صورت گیرد. همچنین مقدار مصرف آن بسیار باید در ابتدا اندک باشد و به مرور زمان مقدار آن افزایش یابد تا بدن بتواند به آن عادت کند. 

تولیدکننده ژل رویال در کشور

تولیدکننده ژل رویال در کشورتولید کننده ژل رویال مرجعی است که به کمک آن می توان اطلاعات مربوط به طرز تهیه ژل رویال و نحوه تولید ژله رویال را به دست آورد. ممکن است که این سوال مطرح شود که بهترین ژل رویال را از کجا تهیه کنیم؟ پاسخ به این سوال نیز توسط تولید کنندگان و تامین کنندگان این حوزه امکان پذیر است. کسانی که در صنعت زنبور دارای در کشور فعالیت دارند در زمینه تولید ژل رویال نیز اشتغال دارند و در کنار تولید عسل تولید کننده این ماده نیز می باشند. مسئله ای که در این مورد قابل توجه است، این است که تولید کنندگان ژل رویال لازم است با اصول فرآوری و تولید آن آشنایی کاملی داشته باشند تا بتوانند موفق به تولید محصولی با کیفیت و برتر شوند.

برترین تولید کننده ژل رویال در کشور

برترین تولید کننده ژل رویال در کشورتولید کنندگانی به نمونه برتر در میان همکاران خود تبدیل شده اند که با کیفیت ترین این محصول را تولید و به مراکز فروش و فروشگاه های مختلف عرضه می دارند. کیفیت مطلوب تولیدات اینها مهمترین شاخصه ارزیابی تولیدات آنها می باشد. این گروه ها با استفاده از آخرین تکنولوژی و دانش روز و با بهره گیری از نظر کارشناسان این رشته به تولید عسل و فرآورده های جانبی مرتبط با آن مانند ژل رویال می پردازند. این گروه های تجاری در بازار شناخته شده هستند و محصولات آنها تحت نام برند و شرکت معتبر در بازار قابل مشاهده می باشد. آموزش تولید ژل رویال و ارائه  قیمت ژل رویال در سال ۹۷ و مقایسه قیمت آن با سال 98، از جمله برخی اطلاعاتی است که از این طریق قابل اکتساب است.

.

بازرگانی فروش ژل رویال

بازرگانی فروش ژل رویالشرکت های بازرگانی محلی برای خرید و فروش ژل رویال می باشند. همچنین این مراکز نوعی مرکز برای دریافت و استعلام قیمت ژل رویال تولید شده با نام های مختلف مانند قیمت شاه انگبین روازاده، قیمت ژل رویال تبریزیان و قیمت ژل رویال روازاده می باشند. اصلی ترین عملکرد بازرگانی ها خرید و فروش و تجارت کالا های مختلف از قبیل ژل رویال می باشد.همچنین بازاریابی و معرفی این مواد مفید به بازار های خارجی و بین المللی نیز توسط واحد های بازاریابی و فروش در این شرکت ها صورت می گیرد. اکثر افراد با عسل آشنایی دارند و ممکن است اطلاعاتشان در مورد این محصول کم باشد بنابراین شرکت های مختلف می توانند با تبلیغات و انتقال اطلاعات علمی در زمینه ژل رویال میزان فروش و استفاده از آن را توسط عموم افراد افزایش دهند. از این ماده به عنوان اکسیر ژل رویال نیز نام برده شده است که نشان دهنده خواص فوق العاده آن می باشد.

صادر کنندگان ژل رویال در ایران

صادر کنندگان ژل رویال در ایرانطبق آمار های موجود در منابع خبری قیمت یک کیلو ژل رویال برابر با قیمت ده بشکه نفت است که صادرات آن موجب ارزآوری قابل توجهی به داخل کشور خواهد شد. ژل رویال به دلیل کم بودن دارای قیمتی بسیار بیشتر از عسل می باشد. این محصول در حال حاضر با کیفیت صادراتی تولید و به کشور های دیگر از جمله کشور های عربی صادر می شود. در زمینه صادرات ژل رویال برخی شرکت های داخلی توانسته اند به موفقیت های چشمگیری نایل شوند. بدین جهت این ماده خوراکی را در بسته بندی های کوچک و مناسب و بسیار شیک ویژه صادرات آماده عرضه به بازار های کشور های دیگر می نمایند.

ژل رویال چیست؟

ژل رویال چیست؟بره موم یا ژل رویال غذایی است که زنبور های کارگر به لارو زنبور می دهند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند. ژل رویال در واقع غذای ملکه است و این نشان دهنده ارزش تغذیه ای بالای آن می باشد. این ماده به رنگ شیری روشن یا زرد روشن است که از آن به عنوان دارو نیز استفاده می شود. ترکیبات موجود در ژل رویال سبب شده است از آن به منزله یک ماده با ارزش غذایی زیاد استفاده شود. از جمله برخی مواد موجود در این محصول عبارت است از:

  • قند
  • چربی
  • پروتیین
  • پانتونیک
  • گاماگلبولین
  • وجود اسید آمینه هایی که بدن انسان توانایی ساخت آن را ندارد.

طبق مطالب ذکر شده این ژل از محصولات مرتبط با صنعت زنبور داری است که توجه به آن ارزآوری قابل توجهی برای کشور به همراه خواهد داشت.

نحوه تولید ژل رویال

نحوه تولید ژل رویالتولید ژل رویال یکی از فرآورده های مرتبط با زنبورداری است و از محصولات جانبی آن می باشد. به طور متوسط هر کندوی زنبور عسل در فاصله پنج تا شش ماه حدود 500 گرم ژل تولید می کند. ارزش این ژل از نظر قیمت بسیار بیشتر از عسل می باشد. بنابراین توجه به تولید آن و حمایت هایی که دولت از زنبور داران می نماید از اهمیت خاص خود برخوردار است. کار تولید این ژل یک کار تخصصی است که نیاز به دانش خاص خود دارد. در این زمینه زنبور داران باید آموزش های حرفه ای را ببینند تا بتوانند انواع با کیفیت آن را تولید نمایند.

تهیه ژل رویال در بسته بندی های متنوع

تهیه ژل رویال در بسته بندی های متنوعبه دلیل مقدار مصرف کم ژل رویال در هر بار استفاده عرضه آن در بسته بندی های متنوعی صورت می گیرد. معمولا این بسته بندی ها به صورت قوطی های کوچکی در حد وزن گرمی می باشد و مانند عسل به صورت کیلویی خریداری نمی شود. از آن جا که نحوه نگهداری آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و باید در یخچال یا فریزر نگهداری شود بنابراین توصیه می شود که در مقدار کم خریداری شود و پس از تمام شدن مجددا تهیه شود. اکثر فروشگاه هایی که به صورت تخصصی به عرضه عسل می پردازند ژل رویال را نیز در قوطی هایی با نام های مختلف به خریداران معرفی می نمایند.

مراکز فروش ژل رویال در تهران

مراکز فروش ژل رویال در تهرانژل رویال از مراکز فروش آن در تهران قابل تهیه است. جمعیت زیاد این شهر لزوم تاسیس و راه اندازی واحد های فروش بیشتری را ایجاب می نماید. به این دلیل تعداد این مراکز در این شهر بیشتر از سایر شهر ها و نقاط ایران می باشد. همچنین ژل رویال تولیدی در مناطق مختلف از طریق این شهر به دیگر نقاط و شهر های ایران ارسال می شود. میزان ارسال به هر شهر طبق سفارش و میزان عرضه و تقاضای موجود صورت می گیرد بنابراین مقدار آن برای مراکز مختلف متفاوت است. مثلا برخی شهر ها که خود قطب تولید عسل می باشند به طور مسلم نیاز کمتری برای دریافت آن دارند و در مقایل برخی مناطق دیگر تقاضای بیشتری برای آن دارند. 

عرضه مستقیم و ارزان ژل رویال در کشور

عرضه مستقیم و ارزان ژل رویال در کشورژل رویال از طریق عرضه مستقیم نیز در نقاط تولید کننده آن در داخل کشور توزیع و پخش می شود. در عرضه مستقیم امکان تهیه ارزان قیمت این کالا وجود دارد. این شیوه یکی از روش های فروش کالا ست که به دلیل نبود واسطه ها خرید مستقیم از تولید کننده صورت می گیرد. مصرف کنندگان نهایی که این محصول را خریداری می کنند فرصت خرید و مشاهده ژل رویال را از نزدیک دارند. بنابراین می توانند از کیفیت و همچنین قیمت خرید آن مطلع شوند. از طرفی از طریق ارتباط با فروشنده یا تولید کننده امکان اظهار نظر در مورد خرید و کیفیت آن وجود دارد. با شناخت مراکزی که به عرضه مستقیم می پردازند می توان با آنها وارد معامله شد و مقدار قابل توجهی از آن را با قیمت ارزان تهیه کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید