عسل هفت

عسل چهل گیاه درمانی ۹۰۰ گرمی | فروش آن در بسته بندی های متنوع

عسل، یکی از مغذی ترین مواد غذایی طبیعی است که از خواص درمانی بی شماری برخوردار است. عسل ها هم به صورت تک گیاه یا تک گله تولید و عرضه می شوند و هم به صورت ترکیبی از چند گیاه، در اختیار مشتریان قرار می گیرند. یکی از انواع عسل هایی که تولید می شوند، عسل چهل گیاه می باشد که حاصل نوشیدن شهد گیاهان بیشماری توسط زنبور عسل می باشد. این نوع عسل طبیعی و کاملا طبیعی می باشند، معروف ترین مارک عسل در ایران، عسل چهل گیاه خوانسار می باشد که فروش آن در بسته بندی های متنوع صورت می گیرید. نوع پر فروش این نوع عسل، عسل چهل گیاه درمانی ۹۰۰ گرمی می باشد که از تمامی فروشگاه ها قابل خریداری می باشند.

عسل چهل گیاه درمانی 900 گرمی | فروش آن در بسته بندی های متنوع

فروش عسل چهل گیاه درمانی ۹۰۰ گرمی در متنوع ترین بسته بندی ها

فروش عسل چهل گیاه درمانی 900 گرمی در متنوع ترین بسته بندی هاکارخانه های تولید انواع عسل چهل گیاه در ایران، تعداد زیادی دارند که سالانه با تولید مقادیر زیادی از این نوع عسل آن ها را در بسته بندی های متنوع ۵۰۰ گرمی، ۹۰۰ گرمی و … به بازار عرضه می کنند. فروش عسل چهل گیاه درمـانی ۹۰۰ گرمی در متنوع ترین بسته بندی ها در کشور به صورت گسترده و وسیعی انجام می شود و فروشگاه ها و مراکز فروش بی شماری همچون نمایندگی های شرکت های تولید کننده عسل، فروشگاه های زنجیره ای در شهر ها و مراکز پخش عمده، این نوع عسل را با بسته بندی های چند صد گرمی در قیمت های مختلف، به متقاضیان و مشتریان خود می فروشند.

فواید استفاده از عسل چهل گیاه درمانی ۹۰۰ گرمی

فواید استفاده از عسل چهل گیاه درمانی 900 گرمیعسل چهل گیاه که خاصیت درمانی فوق العاده ای دارد می تواند یک منبع تغذیه قوی نیز برای افراد باشد. فواید استفاده از عسل چهل گیاه درمانی ۹۰۰ گرمـی علاوه بر اینکه یک ماده غذایی قوی است، یک داروی بسیار اثر گذار بر انواع درد ها و بیماری ها نیز محسوب می شود. از آن جایی که عسل چهل گیاه، یک محصول طبیعی می باشد و محل تولید آن کوهستان ها می باشد تمامی خواص عسل کوهستان را داراست اما شاید برایتان سوال باشد که بهترین عسل از چه گیاهی است؟ عسل تک گیاه که تکلیفش مشخص است اما در مورد عسل چهل گیاه نمی توان برای این سوال پاسخی قطعی داد چرا که این عسل حاصل شهد گیاهانی همچون آویشن، کتیرا، کنار، گون و نعنا و… می باشد. البته باید توجه داشت که عسل تک گله می تواند همان عسل آویشن باشد و ممکن است برای شما سوال باشد که اصلا خواص عسل آویشن چیست؟ شما اگر بدانید که گون چیست و چه خاصیتی دارد، دیگر نمی پرسید که خواص عسل گون چیست؟ و یا در مورد خواص عسل کتیرا یا خاصیت عسل کنار و خواص عسل آویشن نعنا و … چرا که عسل چهل گیاه ترکیبی از خواص تمامی این گیاهان می باشد. از جمله فواید خوردن عسل چهل گیاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طبع عسل چهل گیاه گرم است که می توان برای صبحانه به همراه شیر، خامه و .. که طبع سردی دارند، استفاده کرد تا ترکیب عسل و لبنیاتی چون شیر یکی از قوی ترین مواد غذایی به حساب می آید.
  2. این نوع عسل به دلیل وجود آنتی باکتریال ها؟در آن، تقویت کننده معده و دستگاه گوارش می باشد.
  3. آرام بخش و تقویت کننده دستگاه عصبی ست.
  4. از بیماری ها و اختلالات روحی و جسمی جلو گیری می کند.
  5. در  درمان صرع، سردرد و میگرن نقش بسزایی دارد.
  6. به درمان بیماری های روده کمک شایانی می کند.
  7. رقیق کننده و تصفیه کننده خون و کمک به خون سازی از جمله فواید اصلی استفاده از این نوع عسل می باشد.
  8. تسریع در درمان زخم ها علی الخصوص زخم های حلق و روده از ویژه ترین خصوصیات این عسل است.
  9. ضد یبوست و مسهل کننده می باشد.
  10. موجب کاهش درد های شکمی می شود.

فروش عسل چهل گیاه درمانی ۹۰۰ گرمی به قیمت درب کارخانه

فروش عسل چهل گیاه درمانی 900 گرمی به قیمت درب کارخانهفروش عسل چهـل گیاه درمانی ۹۰۰ گرمی به قیمت درب کارخانه، از مراکز پخش عمده و نمایندگی های شرکت های تولید کننده انواع عسل، صورت می گیرد. خریداران عمده عسل طبیعی خوب می دانند که با خرید خود از این گونه مراکز هم می توانند یک عسل خوب و با کیفیت عالی خریداری کنند و هم مبلغی که بابت خرید عسل می دهند، مبلغی متناسب  می باشد، چرا که عسل چهل گیاه در عمده فروشی ها و نمایندگی ها که در سراسر کشور وجود دارند با قیمت درب کارخانه به متقاضیان و خریداران عسل عرضه می شود.

خواص عسل چهل گیاه

خواص عسل چهل گیاهشاید شما نیز نام عسل چهل گیاه را بارها شنیده باشید اما کاملا متوجه نشده باشید که عسل چهل گیاه چیست؟ و چرابه آن عسل چهل گیاه می گویند و آیا واقعا شهد چهل نوع گیاه در آن وجود دارد یا خیر؟  عسل چهل گیاه، یا عسل ترکیبی، عسلی ست که حاصل شهد چندین نوع گیاه می باشد، گیاهانی همچون بابونه، آویشن، سدر، کتیرا، عناب، ریحان شبدر و … از جمله گیاهانی هستند که شهد آن ها در عسل چهل گیاه وجود دارد. در فصل بهار و اوایل تابستان که مناطق مختلف از پوشش گیاهی متنوع و خوبی برخوردار می شوند، پرورش عسل رواج بیشتری دارد. در این مناطق زنبور های عسل با خوردن شهد چندین گیاه متفاوت عسلی را تولید می کنند که خوردن این گونه عسل ها،  خواص درمانی زیادی برای بدن دارد. طبع عسل چهل گیاه و خواص عسل چهل گیاه بسته به نوع پوشش گیاهی که در منطقه پرورش زنبور عسل رشد یافته است، دارد و دارای فواید درمانی متنوعی می باشند، از ان جایی که تنوع یاهی نیز در این مناطق زیاد است ممکن است، شکل، رنگ و طعم عسل ها نیز متفاوت باشد و این تفاوت در نوع خاصیت درمانی عسل نیز موثر است. ار می خواهید بدانید خواص عسل چهل گیاه چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا برخی خواص این عسل را برایتان به صورت تیتر وار ارائه دهیم.

برخی خواص عسل چهل گیاه:

  • پیشگیری از پوکی استخوان و یا درمان پوکی استخوان
  • تقویت حافظه و افزایش قدرت تمرکز در افراد
  • کاهش درد های عضلانی و درد مفاصل
  • مناسب برای افراد دیابتی و چاق
  • کمک به گردش خون و رقیق سازی آن و افزایش خون سازی در بدن
  • افزایش قدرت دستگاه ایمنی در مقابل ویروس ها و میکروب ها و پیشگیری از سرما خوردگی
  • درمان سرفه و خارش گلو
  • درمان گرفتگی عروق
  • و … .

بهترین زمان برای استفاده از عسل چهل گیاه

بهترین زمان برای استفاده از عسل چهل گیاهعسل ها، فاقد چربی و کلسترول می باشند اما در عوض سرشار از قند های طبیعی و مفید هستند. از آن جایی که این ماده غذایی یک ماده پر کالری و انرژی بخش می باشد، بهترین زمان برای استفاده از عسل چهل گیاه نیز اول صبح و شروع روز می باشد که می توان یک قاشق از آن را در یک لیوان شیر ترکیب کرده و نوش جان کنید. تا با انرژی زاید الوصفی روز کاری خود را شروع کرده و پشت سر بگذارید.  اگر از خستگی روز رنج می برید و یا بی خوابی به سراغ شما آمده است نیز می توانید همین ترکیب را آخر شب و قبل خواب میل کنید تا اثر آرام بخشی عسل، خوابی راحت را برای شما رقم بزند. از آن جایی که عسل نقش زیادی در آرام بخشی روانی  دارد مصرف آن برای افراد زود جوش و تندخو در چند وعده در روز، بسیار توصیه می شود.

چه افرادی بهتر است از عسل چهل گیاه استفاده کنند؟

چه افرادی بهتر است از عسل چهل گیاه استفاده کنند؟عسل به عنوان یک ماده غذای پر انرژی و مقوی می تواند برای برخی افراد، معجزه بیافریند. اما به نظر شما چه افرادی بهتر است از عسل چهل گیاه استفاده کنند؟ واضح است که این نوع عسل، خواص درمانی بی شماری دارد پس می تواند برای هر کس با هر نوع بیماری که دارد مفید باشد. از آن جایی که این ماده غذایی یک محصول فاقد چربی و کلسترول است می تواند برای افرادی که از چاقی مفرط رنج می برند بی خطر باشد و چون سرشار از قند و کربوهیدرات های مفید می باشد، افراد دیابتی بهتر است که از آن به جای قند و شکر استفاده کنند. خاطر نشان می کنیم که استفاده بی رویه از هر ماده غذایی هر چقدر هم که آن ماده غذایی پر فاید و مغذی باشد، استفاده زیاد از حد و خارج از معمول می تواند ضرر آفرین باشد، پس بهتر است در مصرف آن، حد اعتدال را رعایت کنید تا فواید آن به خوبی در شما اثر گذار باشد.

راهنمای تشخیص عسل چهل گیاه

راهنمای تشخیص عسل چهل گیاهبرای تشخیص عسل ها و اینکه حاصل شهد کدام گیاه می باشد راه های زیادی وجود دارد، اگر عسل تک گله یا تک گیاه باشد کارمان راحت است، به طور مثال، عسل کنار را می توانیم به راحتی تشخیص دهیم چرا که طرز تهیه عسل کنار چیزی جز تغذیه زنبور عسل با گیاه کنار نیست و عسل حاصله، عطر و طعم گیاه کنار را خواهد داشت، اما برای راهنمای تشخیص عسل چهل گیاه، سندی در دسترس نیست چرا که همان طور که پیداست این عسل حاصل ترکیب شهد چندین گیاه می باشد و بسته به نوع مکان پرورش عسل و نوع پوشش گیاهی، رنگ، طعم و بوی این عسل نیز متفاوت خواهد بود.

خرید عسل چهل گیاه با کیفیت بالا

خرید عسل چهل گیاه با کیفیت بالااز آن جایی که تشخیص عسل اصل و تقلبی اندکی مشکل است و این مشکل در مورد عسل چهل گیاه بیشتر نمایان است، برای خرید عسل چهل گیاه با کیفیت بالا و اصل، به شما توصیه می شود که آن را از مراکز معتبر فروش عسل خریداری کنید. مراکزی همچون نمایندگی های شرکت های تولید کننده عسل و یا مراکز پخش عمده انواع عسل که در شهر های مختلفی وجود دارند می توانند برای خرید این نوع عسل، بسیار مناسب باشند.

بازار بزرگ فروش عسل چهل گیاه در تهران

بازار بزرگ فروش عسل چهل گیاه در تهرانبازار بزرگ فروش عسل چهل گیاه در تهران، همچون بازار های دیگر در این شهر، بسیار داغ و پر رونق است و علی رغم اینکه عسل چهل گیاه دارای قیمت های نسبتا بالایی می باشد اما فواید و خواص درمانی آن، مردم را بر این داشته است که بی توجه به قیمت به فکر سلامتی تن و چشم خود باشند و حتما یک شیشه از این نوع عسل را برای مصرف خانگی خود، خریداری کنند. بر همین اساس، فروش عسل در بازار تهران بسیار پر رونق می باشد.

خرید و فروش عسل چهل گیاه درمانی در کشور

خرید و فروش عسل چهل گیاه درمانی در کشورخرید و فروش عسل چهل گیاه درمانی در کشور از طریق مراکز مختلفی صورت می گیرد.

در درجه اول، نمایندگی های شرکت های تولید کننده عسل چهل گیاه در شهر های مختلف می باشند که انواع چهل گیاه پاییزه و بهاره را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مردم عرضه می کنند.

مراکز پخش عمده و عمده فروشی ها نیز نقش بسزایی در فروش انواع عسل چهل گیاه دارند که این مراکز نیز در کنار کیفیت بالا، محصولات را با قیمتی مناسب و قیمت درب کارخانه به مشتریان خود ارائه می دهند. خرید از این مراکز میتواند بسیار به صرفه و کم هزینه باشد به همین دلیل عموما این مراکز از نظر مشتری بسیار پر رفت و آمد می باشند.

مرکز دیگری که به فروش انواع عسل می پردازد، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می باشند، این سایت ها نیز با ارائه متنوع ترین عسل ها و با کیفیت ترین آن ها در بسته بندی های مختلف به مشتریان خود امکان خریدی آسان را برای آنان رقم می زنند، چرا که خریداران می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که هستند برای خرید عسل مورد نظر خود به این سایت ها مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند.

حراجی عسل چهل گیاه درمانی ۹۰۰ گرمی در ایران

حراجی عسل چهل گیاه درمانی 900 گرمی در ایرانقیمت چهل گیاه، بسته به شرکتی که آن را تولید می کند و بسته به اینکه این عسل چهل گیاه، عسل پاییزه باشد یا بهاره، متفاوت است و ممکن است به طور کلی قیمت این نوع عسل بسار بالا و گران باشد. اما در برخی فروشگاه ها و مراکز فروش عسل، فروشندگان جهت فروش بیشتر محصولات خود اقدام به راه اندازی یک فروشگاه حراجی عسـل چهل گیاه درمانی ۹۰۰ گرمی در ایران می کنند و با قیمت هایی زیر قیمت بازار، انواع عسل چهل گیاه را به مشتریان عرضه می کنند. که علاقمندان و خریداران عسل می توانند با مراجعه به این حراجی، به خرید این نوع عسل بپردازند.

صادر کنندگان برتر عسل چهل گیاه درمانی ۹۰۰ گرمی

صادر کنندگان برتر عسل چهل گیاه درمانی 900 گرمییکی از شرکت هایی که در زمینه تولید انواع عسل، مخصوصا عسل چهل گیاه  در مقایسه با سایر شرکت ها چند قدم جلوتر پیش می رود، شرکت عسل گلرنگ می باشد که سالانه انواع عسل پاییزه و عسل بهاره را با بهترین کیفیت به مقدار انبوهی تولیدو روانه بازار کرده است. قیمت عسل گلرنگ در بازار عسل، قیمتی بسیار مناسب می باشد که در کنار کیفیت و درجه یک بودن آن نام این شرکت را بیش از پیش شهره کرده است، به گونه ای که هم اکنون این شرکت یکی از صادر کنندگان برتر عسل چهل گیاه درمانی ۹۰۰ گـرمی در کشور محسوب می شود.در ادامه با انواع عسل طبیعی مرکز عسل هفت و خواص درمانی آنها آشنا میشوید.

عسل کنار اصل

عسل کنار با نام عسل سدر نیز شناخته میشود. عسل کنار دارای خاصیت ضد التهابی است. این عسل به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند. عسل کنار باعث بهبود زخم ها میشود. این عسل دارای خاصیت آنتی بیوتیکی قوی است و مصرف آن باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. عسل کنار مشکلات کبدی را درمان میکند. عسل کنار باعث تقویت نیروی جنسی میشود به همین دلیل به آن عسل جنسی نیز گفته میشود. عسل کنار طبیعی باعث درمان عفونت های تنفسی میشود. این عسل بسیار مقوی و انرژی زاست. عسل کنار زخم معده را درمان میکند.مصرف عسل کنار باعث درمان بیماری های ناشی از سوء تغذیه میشود . این عسل به درمان سوء هاضمه و یبوست کمک میکند.

عسل طبیعی گون

عسل گون باعث بهبود بیخوابی میشود. این عسل به درمان کم خونی کمک میکند. عسل گون برای درمان گرفتگی صدا مفید است. این عسل باعث درمان زخم های حلق و ریه میشود. عسل گون تقویت کننده ی حافظه است. عسل گون باعث بهبود و حفظ سلامت قلب و تقویت قلب میشود. عسل گون ضد پیری و ضد تومور است. این عسل دارای خاصبت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی میباشد. مصرف عسل گون به تقویت روده کمک میکند. این عسل باعث بهبود هضم غذا میشود. درمان سینوزیت یکی دیگر از خواص عسل گون طبیعی است. این عسل باعث بهبود درد های مفصلی میشود. عسل گون مشکلات گوارشی را درمان میکند. مصرف عسل گون باعث بهبود الرژی و درمان سرماخوردگی میشود. این عسل بیماری های کلیه را درمان میکند.

عسل مرکبات طبیعی

عسل مرکبات با نام عسل بهارنارنج نیز معروف است. این عسل سرشار از انتی اکسیدان است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود عسل مرکبات غنی از ویتامین و انواع مواد معدنی لازم برای بدن است. عسل مرکبات باعث درمان زخم ها میشود. این عسل اثرات ضد باکتریایی دارد. این عسل برای مقابله با سرطان بسیار مفید است. مصرف عسل مرکبات باعث تقویت قلب میشود. این عسل منبع خوبی از فیبر میباشد. عسل مرکبات باعث حفظ شادابی و سلامت پوست میشود. این عسل از مغز محافظت میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید