عسل طبیعی

خرید اینترنتی بهترین عسل طبیعی

فروشنده عسل کنار

خرید اینترنتی بهترین عسل را از مراکز معتبری انجام دهید که تایید شده بقیه مصرف کنندگان باشد. رشته کوه های های  سبلان و سهند از مراکز اصلی تولید عسل طبیعی می باشند. زنبورهای کندوهای واقع در این منطقه بطور طبیعی تغذیه نموده و عسلی مرغوب بدون دخالت انسان تولید می کنند. حتی رنگ عسل این مناطق تیره تر از سایر عسل ها می باشد. در بعضی از نقاط شهرستان بوکان و اشنویه نیز عسل های طبیعی واقع در سنگ (بدون کندو) گردآوری می شود و چون این عسل ها کاملا وحشی و طبیعی می باشند رویال محسوب شده و قیمتی بشدت بالا دارند.

خرید اینترنتی بهترین عسل طبیعی

بهترین عسل طبیعی

بهترین عسل طبیعی

یاد آور می شویم که بهترین عسل ، عسل طبیعی است که از شهد گلها و گیاهان باشد. در بازار عسل تغذیه ای و عسل تقلبی هم عرضه می گردد.

عسل تغذیه ای: عسلی است که زنبور بدون فعالیت شخصی و با کمک زنبور دار مواد ساکاروز دار استفاده میکند مانند شکر و….

خرید اینترنتی بهترین

انواع عسل و تمام فرآورده های زنبور عسل را نه به صورت حضوری بلکه به صورت تلفنی و حتی می توان به صورت خرید اینترنتی انجام داد. همه هموطنان عزیز در سراسر کشور می توانند تمام فرآورده های زنبور عسل را به صورت اینترنتی و با ضمانت و کیفیت محصول خریداری نمایند. با خرید اینترنتی عسل سفارش دادن شده در زمان اندک به دست مصرف کننده می رسد.

مرکز عسل طبیعی در تهران

"مرکز

 

تعدد واحد های  خرید و فروش عسل در تهران که با توجه به تقاضا رشد روز افزون نیز داشته آمد نشان دهنده ی قطبیت این محصول نیست.

و چنانچه چنین بازاری هدف نهایی باشد ناشی از اطلاعات کم در محدوده ی این محصول ارزشمند است.

لذا فروش عسل طبیعی به راحتی صورت نمی‌گیرد زیرا تهیه عسل طبیعی کوهی بسیار دشوار، زمان بر و پرهزینه است و قابل عرضه در سطح وسیع نیست. بنابراین قیمت های متوسط بازار خود نشان دهنده ی میزان مرغوبیت محصول است. عرضه ی این محصول در سطح کلان شهری چون تهران در تمام فصول انجام می شود سبب می شود تا خالص بودن این محصول به صورت صد در صد کمی دشوار باشد.

سودجویان در این بازار به واسطه ناآگاهی متقاضیان محصولات غیراستاندارد را عرضه میکنند. تهران در مقام پایتخت و تراکم جمعیتی بالا قطب تجاری مهمی برای خرید و فروش این محصول است.متراکم ترین بازار فروش این محصول، بازار عسل تهران است.معیارهای متفاوت متقاضیان، بسته بندی و ویترین مناسب فروش محصول و صد البته کیفیت آن از جمله دلایل وجود این فروشگاه است. عسل صنعتی بیشترین فعالیت اصلی این بازار بوده و حذف واسطه گری از مزیت های وجود چنین بازاری است.

موتورهای جستوجوگر اینترنتی از روش مناسب جهت پیدا کردن فروشگاه فروش عسل در سطح عمده یا خرده فروشی است.

تهیه بهترین عسل طبیعی از زنبورداران

تهیه بهترین عسل طبیعی از زنبوردارانعسل انواع متفاوتی دارد که از تغذیه زنبور از گیاهان مختلف ناشی می شود.

عسل آویشن،یونجه، کنار، اسطوخودوس، چهل گیاه ،بهارنارنج،سیاه دانه،چندگیاه و عسل طبیعی گون از انواع مختلف آن است.

یکی از مشخصه های عسل مرغوب تحت حرارت قرار نگرفتن آن است . برای افراد مبتلا به بیماری های گوارشی استفاده از موم عسل از جهت عدم هضم آن مناسب نیست. شکرک زدن و جامدشدن عسل از نشانه های تقلبی بودن و حرارت دیدگی  چنین محصولی است .پس در حین مصرف نیز نباید با چای و شیر داغ مصرف شود زیرا تمام خواص خود را در معرض دما از دست می دهد.حرارت دادن عسل موجب آزاد شدن سم هیدروکسی مسایل فورفورال می شود.

قیمت فروش عسل طبیعی

قیمت فروش عسل طبیعیاز خواص آزمایشگاهی عسل طبیعی درجه مشخصی از ساکاروز یا قند طبیعی به میزان زیر پنج درصد و وجود قندهای عالی به مقدار بالای ۶۵است.

همینطور‌ وجود نشاسته،عسل مصنوعی و‌گلوکز تجاری در آن باید به میزان صفر باشد.

قیمت عسل طبیعی بسته به اینکه تغذیه ای بوده یا طبیعی تفاوت چشم گیری دارد از آنجایی که در تولید بعضی عسل ها زنبور ابدا نقشی نداشته و از ترکیبات گلوکز ،شکر ،اسید سیتریک و .. عسل صنعتی ایجاد میگردد پس می توان علت این تفاوت قیمت را درک کرد.

رنگ و‌ طعم عسل با هم در ارتباط هستند عسل با رنگ روشن طعم ملایمی دارد و هر قدر تیره تر شود طعم قوی به خود میگیرد و بسته به تغذیه زنبور رنگ متفاوتی خواهد داشت.

میزان غلظت عسل طبیعی  با توجه به دمای هوا متغیر است در هوای سرد غلیظ تر و درهوای گرم رقیق است و عطر گل در آن مشهودتر است.

در مجموع قیمت عسل طبیعی از ۱۵۰هزار تومان در هر کیلو شروع می شود.و قیمت عسل صنعتی پنج برابر کمتر است

عوامل تأثیرگذار بر قیمت عسل طبیعی

عوامل تأثیرگذار بر قیمت عسل طبیعیعسل انواع طبیعی،تغذیه ای و صنعتی دارد که از مهمترین عوامل موثر بر قیمت عسل است.

عسل طبیعی تماما حاصل فعالیت زنبور عسل است که از شهد گلها تغذیه کرده و قند ساکاروز و آنزیم پرولین بالاتر از ۳۰۰تا۶۰۰ دارد. اینکه زنبور از چند گیاه تغذیه کرده یا فقط از یک نوع گل نیز بر قیمت موثر است. در همین عسل تک‌ گل نیز تفاوت وجود دارد و عسل گون ارزانتر و‌ عسل آویشن خالص بیشترین قیمت را دارد.

حجم خرید نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار قیمت است و سفارشات عمده که بسته بندی متفاوت تری می طلبد و موجب خرید ارزانتر می شود.

سفارشات عمده غالبا در حلب های ۲۷کیلویی به فروش می رسد.

نیز تفاوت های در قیمت ایجاد میکند. جنس ظرف بسته بندی جنس درب بسته بندی، اندازه و شکل و طرح بسته بندی پارامترهای متفاوتی هستند. هزینه های حمل‌ونقل و هزینه های خرید لوازم زنبورداری نیز در در قیمت نهایی موثر است. در ادامه با انواع عسل طبیعی فروشگاه عسل هفت و خواص درمانی آن ها آشنا میشوید.

خرید عسل طبیعی

قیمت عسل گون طبیعی

عسل گون یکی از عسل های پر طرفدار در ایران است. مصرف عسل طبیعی گون باعث درمان کم خونی میشود.

عسل گون طبیعی به بهبود بیخوابی کمک میکند. عسل گون باعث درمان گرفتگی صدا میشود و باعث درمان بیماری های گوارشی میشود. مصرف عسل گون به بهبود بیماری های کلیوی کمک میکند. این عسل طبیعی دارای خاصیت ضد التهابی است. عسل گون طبیعی باعث درمان آلرژی و سرماخوردگی می شود و ضد تشنج و ضد صرع است. عسل گون طبیعی باعث کاهش فشار خون بالا می شود. مصرف عسل گون با تنظیم سطح قند خون به کنترل بیماری دیابت کمک میکند و باعث تنظیم سطح کلسترول خون میشود.

برای اطلاع از قیمت عسل گون طبیعی با مدیر فروش فروشگاه عسل هفت در تماس باشید.

خرید عسل طبیعی

خرید عسل کنار اصل

عسل کنار با نام عسل سدر طبیعی نیز معروف است. این عسل طبیعی دارای خاصیت ضد التهابی است.

به عسل کنار طبیعی عسل جنسی نیز گفته میشود چون باعث تقویت قوای جنسی می گردد. مصرف عسل کنار طبیعی باعث درمان زخم معده میشود. عسل کنار دارای خاصیت آنتی بیوتیکی بسیار قوی است و مصرف آن باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. مصرف عسل کنار به بهبود سوء هاضمه و درمان یبوست کمک میکند. مصرف عسل انار باعث درمان عفونت های تنفسی می شود. عسل کنار طبیعی به درمان بیماری های ناشی از سوء تغذیه کمک میکند. عسل کنار بسیار تقویت کننده و بسیار انرژی زا است. این عسل باعث بهبود صرع می شود. عسل کنار طبیعی باعث بهبود سطح سلامت و انرژی عمومی بدن میشود.

برای خرید عسل کنار اصل به صورت عمده به لینک آن مراجعه نمایید.

خرید عسل طبیعی

فروش عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه باعث درمان زخم های بدن می شود. این عسل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی است و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. عسل چهل گیاه باعث درمان یبوست میشود. این عسل به التیام زخم های حلق و ریه کمک می کند. مصرف عسل چهل گیاه باعث درمان رفلاکس معده می شود. عسل چهل گیاه باعث التیام زخم های مجاری ادراری می شود. فروش عسل چهل گیاه در فروشگاه اینترنتی عسل هفت صورت می گیرد. جهت هر گونه سوال، با مدیر فروش در تماس باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید